• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    Chaim – Matthew Oliver Parker – Energie & ..
    Reservering vrouwelijke rol voor DreamerN
    Reservering mannelijke rol voor Spyclon

    Hoort er al bij:
    Amorphous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Amorphous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Pronks – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Iheartmusicc – Amare Cecilia Jackson – …
    Iheartmusicc – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    We beginnen nu alvast, maar dat betekend niet dat er meerdere berichten na elkaar mogen. Ik wil graag dat jullie ook rekening houden met de personages die nog moeten komen, zodat deze gewoon in kunnen springen!
    In dat geval: have fun and get freaky. (:


    RPG samen met Amorphous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vincent Reese

    Wat vind je eigenlijk van het circus tot nu toe?' vroeg ze met een glimlach toen wij achter de coulissen waren. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik ben er nog niet zo lang. Dit was pas de tweede act die ik hier zag,' zei ik schouderophalend. 'Heb alleen nog geen positieve gedachten erover,' zei ik. Ik deed mijn shirt uit en legde die aan de zijkant neer. Ik liep een beetje naar het midden zodat ik genoeg ruimte had. 'Ik doe nu alleen geen vuurspuwen.. Heb alleen mijn fakkels bij me en vuur, meer niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Evanna Samantha Butterfly

    Ik omhels hem even stevig. 'Je bent een van de weinige die het nog een klein beetje met me uithoudt..' zeg ik met een grimas. 'Sorry ik ben nogal, overstuur maar daar moet ik niemand mee lastig vallen, het komt wel goed.' glimlach ik kort. Ik zucht.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Niet het topic vanavond nog volmaken alsjeblieft, heb geen zin om een nieuwe te openen namelijk]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eden Florance Morales
    'Tja zonde anders had ik je best wel les gegeven als vriendendienst snap je?' zegt Matthew.
    Ik glimlach even naar hem. 'Of je zou me vanavond nog les kunnen geven,' stel ik voor waarna ik mijn hoofd schud. 'Nee laat maar, je hebt natuurlijk je werk nog'.
    Ik bijt op mijn lip en kijk weer naar Madeline's act. Als ik iets later om me heen kijk merk ik dat Amare en Finn weg zijn. Ik zie nog net de coulissen in glippen. 'Kom,' zeg ik tegen Matthew en zonder er bij na te denken pak ik zijn hand vast en trek ik hem naar de coulissen. 'Ga je laten zien wat je kan?' vraag ik aan Finn die daar shirtloos staat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amare Cecilia Jackson

    'Hoezo geen positieve gedachte?' vraag ik dan. Dan zegt hij dan hij vuurspuwt. 'Een vuurspuwer eh?' zeg ik dan met een grijnsje. 'Klinkt goed.' zeg ik en laat hem zijn gang gaan.

    Cameron Dustin Jackson

    Ik zucht, 'Wat is er dan?' vraag ik en hou haar nog steeds vast. Ik heb het gevoel dat ze een stevige omhelzing goed kan gebruiken. 'Vertel eens.' zeg ik met een glimlach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Vincent Reese

    'Ga je laten zien wat je kan?' hoorde ik Eden vragen. Een glimlachje sierde mijn gezicht. 'Hoezo geen positieve gedachte?' vroeg Amare toen. 'Een vuurspuwer eh? Klinkt goed,' zei ze daarna en het glimlachje werd iets groter. Ik stak beide kant van de Fakkel aan en keek eventjes naar Amare, Eden en Matthew. 'Wil jij zeggen dat van net met die jongen en dat meisje positief was?' vroeg ik met een klein glimlachje. Ik liep iets beter naar het midden en begon een beetje met de fakkel te draaien. Bijna gehypnotiseerd keek ik er naar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eden Florence Morales
    'Wil jij zeggen dat van net met die jongen en dat meisje positief was?' zegt Finn op iets wat Amare net zei.
    Hij loopt meer naar het midden van de ruimte en begint de fakkel te draaien. Voor de zekerheid doe ik een stapje naar achteren. Als ik merk dat ik Matthew's hand nog vast heb laat ik die snel los en verschijnt er een lichte blos op mijn wangen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@mobile, dus gaat sloom en niet lange reacties volgens mij.]

    Evanna Butterfly.
    'Cameron.' zeg ik zacht. Ik sla mijn armen om hem heen en wrijf zacht over zijn rug. 'Mischa is zwanger. Als de jonkies er zijn, kan ze zeer waarschijnlijk niet optreden. En de vader, Stay, ook niet misschien. En waar verberg je die beesten? Als we het vertellen laat de directeur ze misschien afmaken.' fluisterde ik en bijt op mijn lip. Ik voel tranen maar knipper ze weg. Ik wil niet zwak zijn en helemaal niet bij een van de weinige echte vrienden die ik heb.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Amare Cecilia Jackson

    Ik grijns. 'Wie weet, je weet niet wat er is gebeurd. Misschien was het iets wat erbij hoort of misschien niet.' Ik kijk naar hoe hij de fakkels draait. Toch kan ik het niet laten om naar zijn lichaam te kijken. Ach, ik ben ook maar een meisje van 18. Ik grinnik even om mijn gedachte en kijk dan verder naar wat hij doet. Het ziet er echt indrukwekkend uit

    Cameron Dustin Jackson

    Als ik haar verhaal hoor knip ik. 'Dat is verschrikkelijk. ' zeg ik eerlijk. 'Als de jonker geboren zijn kan je ook altijd hun aan je act toevoegen. ' probeer ik haar gerust te stellen. 'Ik zaaltje helpen als dat zou moeten. Dat weet je.'

    @telefoon btw


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evanna butterfly
    'Dan komt de directeur er achter dat er extra beesten zijn en dan maakt hij ze af..' mompel ik zacht. Ik merk dat ik toch door de rest van zijn woorden kalm wordt. 'Dank je wel, dat is lief van je.' zeg ik oprecht. 'Moet jij trouwens nog optreden?' vraag ik en op zich is het wel grappig dat ik nog steeds mijn armen vriendschappelijk over zijn schouders op zijn rug liggen en mijn hoofd op zijn schouder zit, mijn gezicht de andere kant dan de zijne.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [1:12 t/m 2:38 Heb gewoon speciaal opgezocht.. Goed hea]

    Vincent Reese

    Klein opwarming deed ik met het beetje gedraai met de fakkel. Ik keek een beetje om mij heen om er zeker van de zijn dat ik genoeg ruimte had. 'Wie weet, je weet niet wat er is gebeurd. Misschien was het iets wat erbij hoort of misschien niet,' hoorde ik Amare nog zeggen. Ik legde een vinger op mijn mond als een Sshtt gebaar. Concentratie was nu belangrijk. Ik keek eventjes omhoog en gooide toen de fakkel hoog de lucht in. Wel zo dat de fakkel de dak niet raakte. Snel trapte ik mijn slippers uit en zorgde er voor dat ik ze ver genoeg had getrapt. Toen ik de fakkel weer op ving begon ik er snel mee te draaien. Voor me, achter me, hoog, laag. Als laatste ging ik liggen en liet ik de fakkel met de brandende stukken eventjes op mijn hakken balanceren. Ik haalde ze er weer af en ging staan. Een buiging en ik was klaar. 'Emmer water?' vroeg ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eden Florence Morales
    Geïnteresseerd kijk ik toe naar hoe Finn een act met zijn fakkels op voert.
    'Emmer water?' vraagt hij met een klein lachje.
    Ik grinnik even en klap dan in mijn handen.
    'Dat zag er echt goed uit, je zou zo met ons mee kunnen doen,' zeg ik glimlachend. 'Alleen jammer dat je van die strenge ouders hebt, die laten je toch nooit gaan,' voeg ik er aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [nu ga ik slapen... Truste :P 1:-)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Vincent Reese

    'Dat zag er echt goed uit, je zou zo met ons mee kunnen doen,' zei Eden glimlachend, nadat ze had gegrinnikt en had geklapt in haar handen. 'Alleen jammer dat je van die strenge ouders hebt, die laten je toch nooit gaan,' voegde ze er nog aan toe en ik haalde mijn schouders op. 'Die laten me inderdaad niet gaan,' zei ik en ik keek nog weer even naar de fakkel. Ik durfde te wedden dat mijn ogen nu veel lichter waren door het vuur dat naar mijn ogen scheen. 'Ze vinden dit al niet eens goed. Hebben ze nog nooit gevonden ook, maar mag ik een emmer water? Ik moet dit toch ooit doven.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amare cecilia Jackson

    'Je moet doen wat je het liefst doet. Je zou echt gemakkelijk mee kunnen doen. ' voeg ik er nog aan toe. ' het zag er echt goed uit. ' glimlach ik dan. 'Denk eraan. Doe wat je leuk vind, niks zou je tegen moeten houden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.