• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    Chaim – Matthew Oliver Parker – Energie & ..
    Reservering vrouwelijke rol voor DreamerN
    Reservering mannelijke rol voor Spyclon

    Hoort er al bij:
    Amorphous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Amorphous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Pronks – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Iheartmusicc – Amare Cecilia Jackson – …
    Iheartmusicc – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    We beginnen nu alvast, maar dat betekend niet dat er meerdere berichten na elkaar mogen. Ik wil graag dat jullie ook rekening houden met de personages die nog moeten komen, zodat deze gewoon in kunnen springen!
    In dat geval: have fun and get freaky. (:


    RPG samen met Amorphous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Adam Hayden Ravi Danner.
    Ik werp een blik opzij en zie dat Eden naast me zit. "Adam," Begint ze zachtjes. "Waarom doe je nu altijd zo?"
    Ik schud mijn hoofd. "Ik weet het niet, Eden. Dit is hoe ik ben.. Ik kan mijn woede slecht beheersen.." Geef ik toe en haal een hand door mijn natte haren.
    "Luister, er staan een paar mensen op het punt weg te gaan en je weet dat we ze dan moeten tegen houden. Bovendien regent het en ik heb géén zin om nat te worden,"
    Watje, denk ik bij mezelf. "Ga maar naar binnen," Zeg ik tegen haar, waarna ze in de tent verdwijnt.
    Ik blijf in de regen zitten en sta even later op om naar mijn caravan te lopen. Wanneer ik daar binnen ben, zet ik de douche aan, trek mijn natte kleren uit en stap eronder. De douche is dan wel klein, in ieder geval is het lekker warm.
    Het warme water brandt op mijn koude huid, maar het deert me niks.

    (Wie heeft er tijd voor Scarlett? C:)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ehm.. Ik kan Adam wel terug in het circus sturen, nadat hij klaar is met douchen? ;D]

    [Oh. Ja, eh, Cathy staat nog steeds in dat circus :'D Dat is waar ook.
    En Maddy is bezig met haar act, waar ik nu geen inspiratie voor heb x')]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Vincent Reese

    Ik knikte lichtjes. 'Ik kan het wel laten zien.. Denk ik..' Ik krabde lichtjes aan mijn hoofd. Eigenlijk moest ik naar huis, maar ze toonde allebei interesses! Ik keek ze eventjes aan. 'Maar het moet dan wel snel,' voegde ik er aarzelend aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [is het goed als ik morgen reageer? Heb er nu niet echt zin in]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Is goed hoor]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Pronks schreef:
    Evanna Samantha Butterfly.

    'Dankje. Eerst moet Madeline nog.' glimlach ik. Ik aai wat wolven. 'Ben jij eigenlijk vorige Maan weggeweest?' vraag ik dan zacht. Ik wist dat het niet echt een favoriet onderwerp was maar ik wilde het toch even weten.


    [voor IHeartMusicc]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 22:04 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Amare Cecilia Jackson

    Ik krijg een grijns, 'Dankjewel, ik ben erg nieuwsgierig' zeg ik met een lachje. Ik glimlach, 'Wil je 't dan buiten doen? Of gewoon hierbinnen?'

    Cameron Dustin Jackson

    Ik keek haar even aan, 'Jhua,' mompel ik dan. Ze wist dat ik hier niet van hielt om over te praten. Ik zuchtte en ging zitten. 'Ik hoop dat je act goed lukt,' glimlach ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Vincent Reese

    'Dankjewel, ik ben erg nieuwsgierig,' zei Amare met een glimlachje. 'Wil je 't dan buiten doen? Of gewoon hierbinnen?' vroeg ze en ik haalde mijn schouders op. 'Buiten regent het, toch?' vroeg ik en ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd. 'Ik kan het wel binnen doen, maar dan moet ik wel ruimte om mij heen hebben.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Evanna Samantha Buttefly

    Ik merkte dat ik iets fout had gezegd. Ik sloot mijn ogen, drukte de vingertoppen van mijn hand tegen mijn voorhoofd en boog mijn hoofd. 'Sorry ik...' zeg ik zacht en ga op een stoel zitten. 'Ik weet niet waarom ik het zei.' Zuchtend kijk ik even op. 'Ik ben ook zo dom.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Amare Cecilia Jackson

    Ik glimlachte, 'Ehm..We hebben de oefenruimte nog?' zeg ik met een glimlach. 'Je kan het daar doen.' en wijs naar een plek achter de coulissen. 'Vind je dat oke?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Vincent Reese

    Ik keek even naar de plek waar Amare wees. Ik knikte lichtjes. 'Ik denk dat dat wel oké is,' zei ik met een glimlachje tegen haar. 'Maar daarna moet ik wel echt naar huis,' voegde ik er nog aan toe. Al kreeg ik steeds minder zin om te gaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cameron Dustin Jackson

    Ik glimlachte, 'Dat maakt niks uit.' zeg ik dan wanneer ik naar haar toe loop en haar even in mijn armen neem. 'Het is echt niet erg.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare Cecilia Jackson

    'Ahh.' zeg ik nog sip. 'Nou kom dan.' zeg ik en sta op waarna ik naar de coulissen loop. 'Ik zeg nog even tegen Eden waar we zijn en loop dan verder. 'Wat vind je eigenlijk van het circus tot nu toe?' glimlach ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.