• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    Chaim – Matthew Oliver Parker – Energie & ..
    Reservering vrouwelijke rol voor DreamerN
    Reservering mannelijke rol voor Spyclon

    Hoort er al bij:
    Amorphous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Amorphous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Pronks – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Iheartmusicc – Amare Cecilia Jackson – …
    Iheartmusicc – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    We beginnen nu alvast, maar dat betekend niet dat er meerdere berichten na elkaar mogen. Ik wil graag dat jullie ook rekening houden met de personages die nog moeten komen, zodat deze gewoon in kunnen springen!
    In dat geval: have fun and get freaky. (:


    RPG samen met Amorphous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vincent Reese

    Ik luisterde naar de woorden die Amare zei. Dingen doe die ik het liefst doe en dat niemand mij tegen moest houden. Ik beet eventjes op mijn lip. 'Ja, maar mijn ouders,' piepte ik zachtjes. Ik keek weer even naar het vuur en deed mijn hoofd een beetje schuin.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blanche schreef:
    [Ehm.. Ik kan Adam wel terug in het circus sturen, nadat hij klaar is met douchen? ;D]

    (Omg, ik heb deze reacties nog helemaal niet gelezen! D: Ik ben echt een sukkel... -,- But oké, is good. Ze zit zich nog steeds vermakelijk mensen of zo te pesten met haar spin en 'ik wist het wel' te denken op die grijns van Adam die ze niet vertrouwde.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pronks schreef:
    Evanna butterfly
    'Dan komt de directeur er achter dat er extra beesten zijn en dan maakt hij ze af..' mompel ik zacht. Ik merk dat ik toch door de rest van zijn woorden kalm wordt. 'Dank je wel, dat is lief van je.' zeg ik oprecht. 'Moet jij trouwens nog optreden?' vraag ik en op zich is het wel grappig dat ik nog steeds mijn armen vriendschappelijk over zijn schouders op zijn rug liggen en mijn hoofd op zijn schouder zit, mijn gezicht de andere kant dan de zijne.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Amare Cecilia Jackson

    'Je ouders zullen het niet altijd voor het zeggen hebben.' Hij staart naar het vuur en ik staal rustig op. Ik vul een emmer met koud water en loop rr weer mee terug. 'Het ligt helemaal aan jou. ' zeg ik dan met een. Glimlachje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Wat heb ik gemist?)

    Chaim schreef:
    (Wat heb ik gemist?)


    [Eden heeft Matthew meegesleurd naar de coulissen waar Finn en showtje met zijn fakkels gaf]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eden Florence Morales
    Finn haalt zijn schouders op. 'Die laten me inderdaad niet gaan,' zegt hij en hij kijkt even naar de fakkel. 'Ze vinden dit al niet eens goed. Hebben ze nog nooit gevonden ook, maar mag ik een emmer water? Ik moet dit toch ooit doven.'
    'Je moet doen wat je het liefst doet. Je zou echt gemakkelijk mee kunnen doen. Het zag er echt goed uit. Denk eraan. Doe wat je leuk vind, niks zou je tegen moeten houden,' zegt Amare dan.
    'Ja, maar mijn ouders,' piep Finn zachtjes.
    'Je ouders zullen het niet altijd voor het zeggen hebben,' zegt Amare terwijl ze een emmer met water vult en die aan Finn geeft. 'Het ligt helemaal aan jou'.
    Ik denk even na. 'Je zei toch dat je 20 bent?' vraag ik aan de jongen. 'Dat betekent dat je volwassen bent, en dat je ouders eigenlijk niks meer over je te zeggen hebben. Je zou mogen doen wat je wilt'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morticia schreef:
    (...)
    (Omg, ik heb deze reacties nog helemaal niet gelezen! D: Ik ben echt een sukkel... -,- But oké, is good. Ze zit zich nog steeds vermakelijk mensen of zo te pesten met haar spin en 'ik wist het wel' te denken op die grijns van Adam die ze niet vertrouwde.)


    [Oké. Ik zal Adam zo naar binnen in de circustent sturen. ;D]

    Matthew

    Ik kijk naar de fakkels en denk na. Zou ik mijn 'talent' ook laten zien of zouden ze me dan een freak vinden? Ik ket niet echt op maar kijk alleen een beetje voor mw uit

    [evanna wacht, IHeartMusicc]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Scarlett Raven Xena
    “Aanstellers.” Ik zei er niets op en staarde voor me uit naar degene die nu zijn act ging doen. “Ik zoek een persoon die me assisteert. Wie biedt zich aan?” Zegt hij met een grijns, die ik totaal niet vertrouw, maar het roodharige meisje dat net verveeld aan haar haarlok zat te frunniken, sprong op.
    Ik rolde mijn ogen en hoopte op het beste. Misschien kon deze gast wel mensen op eten en was stiekem een kannibaal, en misschien kon hij dan ook dit meisje opeten. Dan zou ze gelijk weten nooit meer die grijns te vertrouwen…
    “Have fun, pumpkin,” Grijnsde ik met een vermakelijke blik in mijn ogen, maar een mysterieuze glimlach op mijn lippen, alsof ik iets meer dan haar wist dat er stond te gebeuren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amare Cecilia Jackson

    Als ik even een blik werp op Matthew zie ik dat hij nadenkt. 'Heb jij ook verborgen talenten behalve muzikaal zijn.' Zeg ik dan met een lachje. 'Het is nu of nooit'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Vincent Reese

    'Je ouders zullen het niet altijd voor het zeggen hebben,' zegt Amare terwijl ze een emmer met water vult en die aan me gaf. 'Het ligt helemaal aan jou,' zei ze terwijl ik beide kanten van de fakkel even vlug in het water hield zodat het vuur doofde. 'Je zei toch dat je 20 bent?' vraag ze aan mij en ik knikte. Al kon ik mij even niet zo gauw herinneren wanneer ik dat vertelde. 'Dat betekent dat je volwassen bent, en dat je ouders eigenlijk niks meer over je te zeggen hebben. Je zou mogen doen wat je wilt,' zei ze verder en ik beet eventjes op mijn lip. 'Dat weet ik maar,' zei ik en ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd. 'Het is ingewikkeld.. Of zo..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Adam Hayden Ravi Danner.
    Nadat ik een douche had genomen, droog ik me nu af, van top tot teen. Daarna trek ik een grijze onderbroek en spijkerbroek aan met een zwart overhemd. Na een laatste blik in de spiegel, trek ik mijn schoenen aan, pak ik een paraplu en stap uit mijn caravan uit. Ik draai de deur op slot en loop over de ijzeren platen, zodat mijn voeten niet nat worden door het natte, verzopen gras.
    Ik ren een stukje en voor ik het weet sta ik weer in de circustent. Ik klap de paraplu in en gooi deze in een hoek. Rustig loop ik door en zie een meisje op de voorste rij zitten. Zo te zien heeft ze een gigantische spin op schoot.
    Ik ga geruisloos naast haar zitten. "Geniet je van de show?" Zeg ik uit het niets.

    Scarlett Raven Xena.
    Een vermakelijke grijns was er op mijn roodgekleurde lippen gekropen toen de jongen het meisje wegsleepte. Ik kon er niets aandoen dat ik dit grappig vond, waarschijnlijk pakte karma ze allebei terug. Er kwam niet snel daarna een meisje die zei dat het er allemaal bij hoorde, waarna ze snel weer verdween en ik rolde mijn ogen. Sure…
    “Mevrouw, wilt u die spin wegdoen? Je maakt mijn dochtertje namelijk bang.” Hoorde ik opeens en Opera en ik keken op hetzelfde moment en met hetzelfde gezichtsuitdrukking op: verveeld. Er stond een middelbare man met een dochtertje in zijn hand die achter hem verschuilde en ik trok een wenkbrauw op. “Nee, ik vraag toch ook niet aan jou of jij je dochter weg wilt doen, omdat mijn spin er bang voor is?” De man trok verbaasd zijn wenkbrauwen op en ik zag dat meerdere mensen het leuk vonden om naar het tafereel te kijken.
    “Mag ik ze weer bang maken, Raven?” fluisterde Opera op een sissende manier, maar alleen ik kon haar horen. Ik was altijd de enige geweest die dat kon, alleen ik… En alleen Opera begreep me, en terwijl ik mijn hoofd zacht schudde, mompelde de man dat ik een freak was en liep weg. “Dank je voor het compliment…” mompelde ik emotieloos terug, waarna niet snel daarna weer mijn rust werd verstoord.
    “Geniet je van de show?” De jongen die daarnet de angst had laten zien aan het roodharige meisje was naast me gaan zitten. Ik vond het indrukwekkend hoe hij geruisloos naast me kon zitten, meestal hoorde ik wel zoiets. Ik was vast in gedachten, of zo.
    “Ik genoot van het moment waarop je haar angst tot werkelijkheid schepte, ja,” Grijnsde ik groot en weer vermakelijk, echter lag er een soort sadistisch toontje in mijn stem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.