• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    Chaim – Matthew Oliver Parker – Energie & ..
    Reservering vrouwelijke rol voor DreamerN
    Reservering mannelijke rol voor Spyclon

    Hoort er al bij:
    Amorphous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Amorphous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Pronks – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Iheartmusicc – Amare Cecilia Jackson – …
    Iheartmusicc – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    We beginnen nu alvast, maar dat betekend niet dat er meerdere berichten na elkaar mogen. Ik wil graag dat jullie ook rekening houden met de personages die nog moeten komen, zodat deze gewoon in kunnen springen!
    In dat geval: have fun and get freaky. (:


    RPG samen met Amorphous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cathy
    Ik keek hem een beetje geschrokken aan. ''M-Mijn angst?'' oh, fijn.
    Ik was niet voor veel dingen bang, maar hetgene wáár ik voor bang was, had dan ook een hele goede reden.
    ''Machteloos zijn.'' zei ik op een zachte toon. De flashbacks van Nico schoten door mijn hoofd, en ik schudde het van me af. ''De dood.'' ging ik verder, en liet het daarbij.
    Als ik had geweten dat het met mijn angsten had te maken, was ik netjes blijven zitten.
    Ik wendde mijn blik af, en keek naar mijn handen.

    [Over Nico moet je haar verleden maar even lezen, haha :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik reageer zo. Ff overschakelen naar telefoon.]

    's goed ^^.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adam (&Eva. XD)

    "M-Mijn angst?" Herhaalt ze.
    "Ach, meisje. Wees niet bang," Zeg ik met een grijns en blijf even rustig op de tafel zitten.
    "Machteloos zijn. De dood," Zegt ze uiteindelijk.
    Ik concentreer me en tover een kerkhof op het podium. Het staat vol met graven. Hier en daar ligt zelfs een bot. Het leuke van het oproepen van illusies is dat wanneer iemand de illusie aanraakt, ook echt voelt hoe het normaal ook voelt. Dat maakt het behoorlijk indrukwekkend.
    Ik grinnik zachtjes en loop tussen de graven door.
    "Cathy Billington, gestorven op..." Ik zwijg en kijk naar haar om d'r reactie te pijlen. Sommige blikken van de toekomst of van het verleden komen spontaan. Maar anderen kan ik met veel concentratie op roepen.

    Cathy
    Opeens is er een kerkhof om me heen. Ik spring overeind, en keek angstig rond. Nee, hier wou ik niet zijn.
    Verschillende graven kwamen voorbij, maar eentje viel me op; een graf waar mijn naam op stond. Ik voelde hoe ik lichtjes begon te trillen, en ik schudde zwakjes mijn hoofd. ''N-nee..'' stamelde ik zachtjes, en tranen prikten achter mijn ogen. Wat was dit?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Had eden gereageerd?)

    Eden Florence Morales
    De jongen lijkt even te aarzelen maar gaat toch zitten. Mijn blik valt even op de fakkels die hij tussen zijn benen klemt. 'Ligt er maar net aan wat je onder binnen glippen vind vallen'.
    'Hmmm, laat me je kaartje eens zien,' zeg ik onschuldig.
    Ik richt mijn aandacht even op de act van Adam en het meisje met de rode haren die dus Cathy heet.
    Ze geeft antwoordt op zijn vraag maar ik kan het niet verstaan. Doordat ze zacht praat en doordat mensen voor mij aan het "fluisteren" zijn.
    'Stil,' zeg ik tegen en ze houden gelijk hun mond.
    'Cathy Billington, gestorven op...' zegt Adam.
    Het meisje springt op en ik grinnik zachtjes. Ik heb geen idee wat Adam haar nu laat zien, maar de reacties van de mensen laten me altijd lachen.
    'N-nee...' hoor ik haar zachtjes stamelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Juap, vorige pagina. Ondertussen staat Finn er alleen ook bij ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Tam.. Tam.. Tam.. Morgen een reactie, nu ga ik slapen.]

    Finn Reese

    'Hmmm, laat me je kaartje eens zien,' zei ze op een onschuldige toon. Ik wou wat zeggen, maar te act begon nu een beetje echt. Ik zag beetje aandachtig te kijken. Als ik moest geloven wat daar nu bezig was, dan was ik blij dat ik daar niet zat. Ik keek hem meisje naast mij eventjes aan. 'Zou je het geloven als ik zeg dat ze zijn verbrand?' vroeg ik lachend. Dat was natuurlijk gelogen, ik had helemaal geen kaartjes. Niet gehad ook.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Haha ja, ik ga ook slapen nu x'D.
    nightnight x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eden Florence Morales
    De jongen naast me kijkt geïnteresseerd naar Adam's act.
    'Zou je het geloven als ik zeg dat ze zijn verbrand?' vraagt hij dan lachend.
    Ik kijk even naar zijn donkerbruine, bijna zwarte ogen. 'Je ogen zeggen dat je liegt,' zeg ik tegen hem. 'Dus nee'.
    Ik steek mijn hand naar hem uit. 'Ik ben Eden trouwens, lid van de circuscrew,' zeg ik glimlachend. 'En jij bent?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    'Je ogen zeggen dat je liegt. Dus nee,' zei ze en ik keek haar eventjes aan. Ze stak haar hand uit en ik keek er eventjes naar. 'Ik ben Eden trouwens, lid van de circuscrew,' stelde ze zichzelf voor. 'En jij bent?' vroeg ze en ik nam haar hand aan. 'Finn, geen lid van het circus,' zei ik met een klein lachje. 'En ik ben blijkbaar heel erg betrapt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eden Florence Morales
    Hij neemt mijn hand aan. 'Finn, geen lid van het circus,' zegt hij met een klein lachje.
    Maar daar komt snel verandering in, denk ik bij mezelf.
    'En ik ben blijkbaar heel erg betrapt'.
    'Don't worry, ik zal niks zeggen,' zeg ik. Mijn blik glijdt even naar Adam maar hij heeft nog niet op het meisje gereageerd dus ik kijk weer naar Finn en laat mijn blik even over hem heen gaan. Het valt me op dat hij erg lang is. Zelfs zittend. Ik kijk even naar de hakken die ik aan heb. Ik weet wel zeker dat ik zelfs met die dingen nog kleiner ben als hem. Zelfs met mijn hoogste hakken zal ik nog wel kleiner zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    'Don't worry, ik zal niks zeggen,' zei ze en ik merkte dat ze mij bekeek. Ik was het wel gewend. De meeste deden dat, maar dat was vanwege mijn lengt en dan keken ze meestal alleen als ik stond. Onbewust deed ik hetzelfde als bij haar. Ze droeg een jurk met hakken, maar dat viel mij eigenlijk niet eens als eerste op. Haar ogen vielen mij als eerst op, samen met haar lange wimpers. Snel wende ik mijn blij af en keek ik naar voren. 'Wat is jou act dan?' vroeg ik lichtelijk nieuwsgierig aan haar.

    [Bij haar beschrijving stond dat ze jurk aan had voor voorstellingen.. Zeg maar als ze nu toch wat anders aan had xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you