• Het getal hierboven mot 8 zijn, maar ja



    RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.


    Updates komen later.



    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [oh heuuuj nieuwe. Mijn topics. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Macadamia zei op 9 juni 2012 - 10:53:

    Finn
    Meteen wanneer ik gezegd had dat ze er vreselijk uitziet, bedenk ik me dat dat niet zo'n slimme opmerking was.
    'Dankje! Dat is wat ieder meisje elke dag te horen wilt krijgen.' Oeps. Ik vouw mijn armen rond haar heen.
    'Ach, omdat je zo vreselijk en zielig bent, krijg je een knuffel van me,' zeg ik grijnzend.


    Jane
    Ik sla mijn armen ook om hem heen.
    'Dit maakt alles weer goed hoor Finnie.' Met veel moeite probeer ik nog een beetje vrolijk te klinken. 'Dus? Nog een keer trouwen? Dit keer wil ik wel een echte aanzoek.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Maaiiinnnn topics :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ahahha, weet je wat ik me ineens bedenk. Niemand zal Jacky waarschijnlijk missen :3 En ik moet nog steeds wat aanpassen in dat briefje wat Jacky voor Jasper had geschreven. Tenzij Sav, je het onthoud, de ik houd van jou aan het einde, die ze heeft geschreven na Adios Jasperos, die moet een i love you zijn. Dus het betekent dus voor haar wel iets, de i love you :3 als je snapt wat ik bedoel.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'Dus? Nog een keer trouwen? Dit keer wil ik wel een echte aanzoek.' Ik kijk haar lachend aan.
    'Duh! Deze keer krijg je zelfs een echte ring,' zeg ik. Ik heb alleen geen idee waar ik die ring vandaan moet halen. Misschien toch maar geen ring dan.
    'Hee, ga je mee zwemmen? Dat werkt tegen een kater.' Hoopvol kijk ik haar aan.


    The truth may be orange!

    (Oke, er stond dus ´I love you´ laten we het zo gewoon afspreken.)

    Jasper:

    Lachend zat ik met mijn mobiel t eklooien, mijn vrienden vrolijkte me altijd wel op. Ik zat ´wake me up when september ends.´ Te zingen. Mijn voeten lagen over het bankje en zelf lag ik op mijn rug op de grond. Ik kon er nogsteeds niet bij. Jacky had een briefje achter gelaten. En ze ging dus gewoon naar Patch. Nou mooi toch, Kon ik die Dianta gaan zoeken. Als ze echt op Mary leek as ik maar al te blij om haar te vinden. TTTsss. "Hoe kan je zo makkelijk met andere meisjes flirten als je dronken bent, terwijl je nog niet over Mary heen bent?" Zeg ik met een kinderachtig stemmetje en sta op. Ik ging maar de stad in, veel meer had ik toch niet te doen. Al een stuk vrolijker liep ik richting de stad.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik kroop langzaam het tentje uit en liet me vallen in het gras. Ik moest echt douchen. Ik stond op, nam vlug nog een handdoek en liep naar het douchegebouw.

    Jane
    'Duh! Deze keer krijg je zelfs een echte ring,' zegt hij. 'Ik wil wel een gouden met een grote diamant erin.' Niet dat ik dat ooit zal krijgen, maar het is altijd leuk om daarover te dagdromen.
    'Hee, ga je mee zwemmen? Dat werkt tegen een kater.' Hij kijkt me hoopvol aan. 'Dat gezicht kan ik toch niet negeren?' Ik spring op zijn rug, wat ik achteraf beter niet had kunnen doen door de steken die door mijn hoofd schieten. 'Jij draagt me.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    'Waarom ben je weggegaan?' vroeg Patch verbaasd. Dit keer was het zijn beurt om verbaasd te zijn. 'Ik dacht dat het zo leuk was met de andere.' hij ging bij mij aan het tafeltje zitten.
    'Je moet weer aan het werk,' zeg ik tegen Patch, 'het is niet erg.' zeg ik licht fronsend en met mijn hoofd schuddend. Patch staat op en zegt:
    'Ik kom zo bij je terug.' waarna hij even andere klanten helpt. Dan komt hij aanlopen met mijn fanta.
    'Dankjewel,' zeg ik wanneer hij het voor me neerzet.
    'Dus, vertel op.' zegt Patch. En hij gaat op een stoel zitten.
    'Dat is niet nodig, ik ken je niet.' zeg ik tegen hem.
    'Patch, 18 jaar. Leeft tijdelijk in Spanje. Nog meer?' zegt hij grijnzend. En ik moet er om lachen.
    'Je weet best wat ik bedoel,' zeg ik met een kleine glimlach naar hem.
    'Laten we het erop houden dat ik ongelooflijk stom ben geweest wat betreft Jasper.' zeg ik zacht. Een kleine brok vormde zich in mijn keel, maar die slikte ik gelijk weg. Ineens voelde ik beweging naast me, en toen lagen er twee armen om mij heen. Patch' armen. Ik verzette me er niet tegen, maar omarmde hem niet. Toen hij me weer los liet zei hij:
    'En waar ga je nu heen?'
    'Thsjaa, dat weet ik nog niet. Ik was eigenlijk net weg van de camping. Aan het ronddwalen door de stad. En toen besloot ik wat te drinken.' zei ik.
    'Je kan wel met mij mee,' zegt Patch. En het boeide me allemaal toch niet meer.
    'Oke, is goed.' zei ik. 'Maar bedenk je er niets bij. Als je ook maar íets probeert uit te halen, ben ik weg. Dan slaap ik wel op straat.'
    'Tuurlijk doe ik niets,' zegt hij grijnsend, waarna ik hem een klap op zijn schouder geef.
    'Ik meen het Patch. Ik kan het niet hebben als je zo gaat doen.'
    'Oke, oke, ik zal niets doen Jacky. Dat beloof ik.' zegt hij. En opgelucht zucht ik, ik kon tenminste ergens heen.


    [Dat was mijn last reaction. Nu maar weer verder met het Jacky-tragedie :3]

    Jacky
    Patch was weer terug gegaan aan het werk. Hij moest wel, ik liet hem geen andere keus. Ik dacht terug aan gister. Hoe ik gemeen tegen Patch had gedaan, maar dat Patch me nu toch onderdak aanbood. Wat was ik toch een kreng eigenlijk. Ik vroeg me af of ik niet te heftig had gereageerd. Of het niet zinloos is, weg gaan van de camping. Overdreven, dramatisch, egoïstisch. Ik liet zomaar mensen achter. Niet dat ze mij nodig hadden, maar het gaat om het idee. Ik had net zo goed naar Felicia kunnen gaan om te praten met haar. Gefrustreerd haal ik een hand door mijn haar, verdomme. Moet ik teruggaan naar de camping?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Pfffff, geziene teksten van Latijn kunnen me gestolen worden, en al zeker dat Grieks ...]

    [O wee als Jasper Jacky tegen komt.

    Wat vinden jullie, moet Jacky gewoon terug gaan naar de camping of niet? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'Ik wil wel een gouden met een grote diamant erin.' Dat vind ik al helemaal nergens. Ach, ze gaat tenminste mee zwemmen.
    'Dat gezicht kan ik toch niet negeren?' Ik glimlach, maar die lach verdwijnt wanneer ze op mijn rug springt. 'Jij draagt me.'
    'Ach, tweede hernia. Je wilt me echt dood hè? Eerst die koffers en nu dit weer.' Ondanks mijn tegenpruttelen begin ik in de richting van het strand te lopen.


    The truth may be orange!

    [jaa, duhh..... Kan ze boos op Jane worden. ^^]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    LEADERLOUIS schreef:
    [Pfffff, geziene teksten van Latijn kunnen me gestolen worden, en al zeker dat Grieks ...]


    [Hoera, nog iemand die tussen het Latijn zit (: ik heb morgen examen; 27 geziene teksten + één ongeziene = drama!]


    The truth may be orange!

    Jane
    'Ach, tweede hernia. Je wilt me echt dood hè? Eerst die koffers en nu dit weer,' zegt hij en begint richting het strand te lopen.
    'We moeten een omweg maken, ik moet mijn bikini nog aandoen.' Ik sla mijn armen om zijn nek. 'En je moet je niet als een oude opa gaan gedragen, dan heb ik niets aan je,' lach ik. Wat weer dezelfde steken als eerder veroorzaken. Ugh, de komende keren ga ik echt wat minder drinken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”