• Het getal hierboven mot 8 zijn, maar ja



    RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.


    Updates komen later.



    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    jaimyhoi schreef:
    [O wee als Jasper Jacky tegen komt.

    Wat vinden jullie, moet Jacky gewoon terug gaan naar de camping of niet? :3]


    [Jacky moet terugkomen en gewoon weer vriendjes worden met Jane, want Finn heeft haar raad nodig voor zijn verlovingsring ;D]


    The truth may be orange!

    [gheghe, ik heb deze week maar een toets. Die trouwens wel verschrikkelijk is. Mijn Franse taalniveau is verschrikkelijk. =D]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'We moeten een omweg maken, ik moet mijn bikini nog aandoen.' Ze slaat haar amren om mijn nek. 'En je moet je niet als een oude opa gaan gedragen, dan heb ik niets aan je.' Haar vrolijke lach klinkt in mijn oren.
    'Je hebt geluk dat ik zo graag met je wil trouwen, anders zou je dit hele stuk zelf mogen lopen.' Braaf doe ik wat me opgedragen wordt en met Jane op mijn rug loop ik in de richting van de tenten. Even overweeg ik om haar van mijn rug te gooien, maar gezien haar hoofdpijn lijkt dat me niet zo'n goed idee.


    The truth may be orange!

    [HET BERUCHTE TAALDOPR, he Anne. Ik ga dood dan xd. ALTIJD neem ik me voor, oke Jaimy, begin gewoon een week van te voren met taaldorp. Nu is het twee dagen van te voren, nog NIETS geleerd xd. Maar ja, laatste keer, want volgend jaar ben ik van Frans af :Y)

    Ik denk niet dat Jacky zo snel vriendjes kan worden met Jane :Y) althans, ze kan het wel. lol, als ik het wil, kan het :Y) maar ja. Ik weet niet, ik wil Jacky terug laten komen. Maar ik weet het niet zeker C: En wat schaattiiiggg, bruiloft :3

    OMG, echt een GTST-idee, Jacky die verschijnt op de bruiloft in een prachtige jurk, waarneer Finn en Jane ja willen zeggen :3 En dan pakt ze Jane bij de hand, geeft er een kneepje in, glimlacht, en gaat er bij staan als getuige :3 woeshj, fantasie slaat op hol :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [dafuq is Taaldorp?]


    The truth may be orange!

    [Dan hebben we een boekje. Met 5 soorten gesprekken. Die weer onderverdeelt zijn in 3 verschillende gesprekken. Die moeten we allemaal leren, en dan krijg je van elke 3 v d 5 situaties 1 gesprek. In het Frans. En dat is echt killing.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Zo terug!' zeg ik en spring van zijn rug. Ik moet echt wat rustiger aan gaan doen. Snel trek ik een bikini aan die ik bovenop mijn tas zag liggen. Ook neem ik een paar aspirientjes in tegen mijn hoofdpijn. Ik had geen zin om alle kleding te doorzoeken op zoek naar een jurkje dus laat ik het bij een bikini. Terwijl ik naar buiten loop herstel ik mijn knot en loop weer naar Finn toe. 'Krijg ik weer een lift of moet ik lopen?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Macadamia schreef:
    (...)

    [Hoera, nog iemand die tussen het Latijn zit (: ik heb morgen examen; 27 geziene teksten + één ongeziene = drama!]



    THE FACK ?!! Ik heb uhm, 6 teksten ofzo die we vanbuiten moeten kennen en dan 1 ongeziene ook.
    + Grieks, VEEL GRIEKS.

    -.- Ik haat Grieks.

    [als ik dit lees ben ik blij dat ik gewoon atheneum doe. (cat)]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Zo terug!' Ze springt van mijn rug en gaat de tent binnen. Vijf minuten later komt ze weer buiten, in een bikini en met haar haren in een knot.
    'Krijg ik weer een lift of moet ik lopen?' Ze kijkt me uitdagend aan.
    'Ik zal je wel dragen, goed voor mijn spieren,' zeg ik lachend waarna ze weer op mijn rug springt.

    [Ik heb ook geen idee wat atheneum is ;o]


    The truth may be orange!

    Jane
    'Ik zal je wel dragen, goed voor mijn spieren,' zegt hij lachend. Net zoals hiervoor sla ik mijn armen weer om zijn nek. 'Welke spieren?' Ik geef hem, op een aparte manier, een knuffel. 'Nee hoor Finnie, je bent een en al spiermassa.'

    [Atheneum is gymnasium zonder grieks en latijn. ^^]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik wou alleen Latijn hoor, maar dan heb je een extra vak bij Latijn genaamd Exploratie Latijn en daar hebben ze eventjes in besloten Grieks te gaan doen --]

    [Die bikini is echt gaaf :3 En in België kennen ze ook geen gymnasium Anne xd. Ze hebben daar geen niveau's zoals in Nederland.]

    Jacky
    Patch loopt weer langs mijn tafel, ik vraag aan hem:
    'Mag ik alsjeblieft nog een fanta.'
    'Maar natuurlijk Jacky,' antwoord hij vrolijk. Ik moet het hem vragen.
    'Denk je dat ik terug moet gaan naar de camping?' vraag ik zacht aan hem. Patch is even stil.
    'Ik weet niet wat er allemaal gebeurt is. Dus ik weet niet of je terug moet gaan.' dat is waar... Ik wist niet of ik het hem moest vertellen. Ik besloot het niet te doen.
    'Verdomme,' zei ik hardop. 'Dit is echt geweldig. Als iemand al heeft gemerkt dat ik weg ben, zullen ze het vast overdreven vinden.'. Dit was echt verschrikkelijk. Ik wist niet meer wat ik moest doen. Het voelde net zoals toen ik beslissingen moest nemen nadat mama dood was.
    'Waarschijnlijk ligt Jane toch al bij Jasper in het tentje,' shit. Dit had ik Patch nog niet verteld. Patch keek geschokt naar mij.
    'Oke, ik vertel wel alles.' en snel legde ik alles Patch uit.
    'En nu zit ik hier,' eindig ik. Patch fluit even.'
    'Dat is nogal wat,' zegt Patch. Understatement of the year.
    'Ja, ja dat klopt.' zeg ik.
    'Ik denk..' begint Patch,' dat je..'

    [WORDT VERVOLGD XD, want ik weet het zelf nog niet :3

    Come on guys, moet ze terugkomen? Dan heeft ze wel iemand nodig die met haar in een tent wil liggen xd. Tenzij ze heel ongemakklijk bij Jasper gaat. Omfg, dat doet ze gewoon.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    Ze slaat haar armen om mijn nek.
    'Welke spieren?' Ze geeft me een aparte knuffel en stikt me zowat. 'Nee hoor, Finnie, jij bent een en al spiermassa.'
    'Gelukkig heb je je op tijd bedacht, anders zat je nu aan de kant van de weg te huilen.'

    [Hm, en wat is gymnasium? Ik ben geloof ik niet helemaal mee met het Nederlandse schoolsysteem --]


    The truth may be orange!

    Jane
    'Gelukkig heb je je op tijd bedacht, anders zat je nu aan de kant van de weg te huilen,' zegt hij. 'Hoe wil je me laten huilen dan? Je slaat toch geen meisjes he?' Uiteindelijk komen we aan bij het strand. 'Bedankt voor de lift.' Ik druk een klein kusje op zijn wang en ga voorzichtig op de grond staan. Dit keer heb ik wel aan mijn hoofdpijn gedacht.

    [Hoe werkt het in België dan?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”