• Het getal hierboven mot 8 zijn, maar ja



    RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.


    Updates komen later.



    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik word er helemaal vrolijk van. Megan heeft een ochtendhumer. Ze gaat me voorbij de tent uit en zegt dan:
    'Ik ben gisteren dus overduidelijk te lui geweest om mijn ondergoed uit te d- JASPER DURF NIET TE KIJKEN!' Ik moet er keihard om lachen, en kruip de tent uit.
    'Megan, je bent hilarisch in de ochtend.' en het deed me goed. Ik wist niet waarom ik moest lachen, ik vond het gewoon grappig.
    'He Megan, waarom trek je anders niet wat aan, en eet je mee pannenkoeken?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Megan

    Ik klaarde op. "Pannekoeken ? Waar ?!" gilde ik vrolijk. Ik klapte in mijn handen en dook mijn tentje in. Ik nam vlug een topje en een shortje en deed deze aan. Ik kamde mijn haren door en ging de tent uit. "Zijn ze al klaar ? Waar is de suiker, ik moet wel zeggen dat teveel suiker niet goed voor me is, dan word ik hyper".

    Felicia

    Ik had net heerlijk geslapen en hoorde allemaal mensen schreeuwen en doen buiten. Langzaam ging ik rechtop zitten en keek om me heen. Nog steeds in dezelfde gammele tent dus. Ik zag dat Austin nog lag te slapen en kroop naar hem toe. Snel drukte ik een kusje op zijn voorhoofd. 'Goedemorgen slaapkop.' zei ik en ik glimlachte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jacky
    Ik moet weer lachen om Megan.
    'Dude, je mag helemaal geen suiker meer. Je bent ineens zo vrolijk als de pest.' zeg ik tegen haar. 'Wait a sec, de pest is niet vrolijk. Je bent zo vrolijk als de zon.' verbeter ik mezelf.
    'En ik weet niet of Jasperos er al mee klaar is.' ik loop naar Jasper toe, sla mijn armen om zijn nek van achter, wat nog best lastig is aangezien ik kleiner ben, en zeg:
    'Liefste, hoe gaat het met de pannenkoeken?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Megan

    Ik besloot me ermee te moeien en huppelde naar hem toe. "Als je ze durft te laten verbranden Jasper" zei ik dreigend. Ik nam mijn haren vast en legde die over mijn linkerschouder. "Ik ga lekker wel suiker eten, héél veel, en slagroom, Néh !".

    Austin

    Ik hief mijn hand op en kwam uit bij haar gezicht. Met mijn ogen gesloten bleef ik op haar neus drukken. "Wat doe je ?" vroeg ze lachend, "Ik duw het snooze-knopje, maar ik denk dat het kapot is".

    Felicia

    'Wat doe je?' lachte ik toen Austin op mijn neus bleef drukken. 'Ik duw het snooze-knopje, maar ik denk dat het kapot is.' zei hij half slapend. Ik lachte, 'Ben ik net zo vervelend als een wekker dan?' vroeg ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:

    Ik draaide hoofdschuddend de pannekoek om. "Wel, wie wil kan krijgen. Maar ik waarschuw je, ik ben een hele slechte kok. In vergelijking met Lars dan." Lach ik en pak het bord. "Ik heb er zelf al 1 gegeten, dus wie wil?"

    (Moet ik trouwens even een nieuw topic maken?)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 22:54 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ja hoor, ik vind het goed :3]

    Jacky
    'Ik neem wel een pannenkoek. Het zal heus niet zo erg zijn.' zeg ik tegen Jasper. Ik pak een pannenkoek van hem aan. Doe er een Himalayagebergte aan poedersuiker op en neem een hap. 'Het is best wel lekker hoor,' zeg ik met een glimlach. Oke, het kan stukken beter, maar dat is niet lief om te zeggen. En daarbij, het is gewoon leuk om hem te zien koken. Of bakken eigenlijk. 'Nog enig idee wat we voor de rest zullen doen vandaag?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Megan

    Ik nam een pannenkoek en keek even bedenkelijk. Ik nam de bruine suiker en deed er 3 volle lepels van op mijn pannenkoek. Ik deed er nog een grote toef slagroom op en plooide hem toe. Ik nam hem in mijn handen en nam er een grote hap van. "Hmm, slagroom !" zei ik.

    Austin

    "In de ochtend misschien" zuchtte ik terwijl ik me omdraaide. Mijn slaapzak viel een stukje van me af waardoor de warme lucht tegen mijn blote lichaam sloeg.

    Jacky
    Ik zag dat Megan ook lekker veel suiker op haar pannenkoek deed. En ook nog een grote toef slagroom. Ik hield niet zo van slagroom. Maar ik had er wel een idee mee... ik moest er in mezelf al om lachen. Ik pakte de slagroom van Megan over en zei:
    'Hmm, dat ga ik ook eens proberen. Maar dan heb ik wel een nieuwe pannenkoek nodig.' ik liep in de richting van Jasper. Met de slagroom.
    'Lieve Jasperos, de pannenkoeken zijn lekker.' en dan loop ik achter hem langs. En zeg dan:
    'Houdt jij ook van slagroom?' en dan spuit ik zo slagroom in zijn nek. Ik barst in lachen uit. En spuit daarna een smiley achter op zijn rug.
    'Smileys staan je echt geweldige Jasperos,' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik zucht even. "Nou, neem er 1." Zei ik en duw het bord onder haar neus. "En haal die slagroom uit me nek." Ik stond op en bekeekeven de plattegrond. "Er moet hier ergens een berg zijn. Daar kunnen we heen. Of naar de stad." Mompelde ik .


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Je gaat me toch niet vertellen dat je niet kan lachen om slagroom Jasperos,' zeg ik tegen hem. Iedereen kon lachen om slagroom. 'Dankje voor de paaannenkoek.' en toen pakte ik een doekje en haalde alle slagroom uit zijn nek. Toen alles weg was gaf ik hem een kusje in zijn nek. 'Helemaal schoon.' zeg ik dan. 'En een berg, houdt je dat wel vol?' en ik grijns naar hem.

    [Bijna nieuw topic ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik had verwacht dat jullie het topic en een volgende volgespamt zouden hebben :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ik wil me hier uitschrijven sorry..]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xheart schreef:
    ik wil me hier uitschrijven sorry..]


    Awh waarom??????????????????????//


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    We've lived in the shadows for far too long.