• Het getal hierboven mot 8 zijn, maar ja



    RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.


    Updates komen later.



    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Cedric Bratzke is aldjfkasjd wauw. Jaim, je bent goed in het uitkiezen van knappe jongens. Moest ik even kwijt. ^^]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 17:57 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [LOL, JACKY IS NET OP TIJD TERUG OP DE CAMPING, HOI AUSTIN, JACKY LOOPT OP DE CAMPING XD. Met gitaarkoffer en koffer btw. Dat zou opvallen namelijk xd

    Thanks Anne :3 hij is fucking hot :3]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 18:00 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Je geeft dus toe dat je een watje bent?' zegt hij lachend en slaat zijn armen om me heen. 'Zo beter?' vraagt hij.
    'Beter kan niet.' Ik kan het niet laten om sarcastisch te zijn. Finnie is de enige die dit soort grapjes maakt, hij is heel anders dan de rest hier. Toch helpen zijn armen om me heen echt, de kou neemt langzaam af. 'Wonderarmen,' glimlach ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik keek voor de zekerheid nog even om me heen. Toen ik Jacky zag staan verschoot ik. Niet omdat ze daar stond, maar omdat ze daar met al haar koffers stond. "Wie is er dood ?" vroeg ik, "Aangezien je weggaat, of was je al weg ?". Ik had nog steeds mijn handdoek met 1 hand vast voor het geval de handdoek niet bleef zitten.

    Finn
    'Beter kan niet' Ik moet lachen om het sarcasme in haar stem. Ik voel hoe ook ik het warmer krijg door mijn armen om haar heen.
    'Wonderarmen,' glimlacht ze.
    'Wonderjongen!' zeg ik lachend.


    The truth may be orange!

    Jacky
    Ineens zag ik Jasper. Hij vraagt of er iemand dood is? En gelijk vormt er een brok in mijn keel.
    'Eh, er is niet net iemand overleden,' antwoord ik diplomatisch. Mama was al langer niet meer bij me in levende lijven. Ik gaf geen antwoord op zijn andere vraag.
    'Waarom sta je hier alleen met een handdoek?' vraag ik dan, een beetje lachend.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 18:07 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Wonderjongen!' zegt hij lachend.
    Ik kijk hem streng aan. 'Nu moet je niet gaan overdrijven he? Je bent gewoon een jongen. Niet meer bijzonder dan de rest.'


    [Moet eten! ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik begon te lachen. "Ah ik weet het niet, dit is mijn nieuwe look" zei ik glimlachend, "Vind je hem niet leuk ?". Ik voelde een waterdruppeltje over mijn nek glijden wat een raar gevoel gaf. Met mijn vrije hand veegde ik hem weg en haalde een hand door mijn nog steeds natte haren.

    Jacky
    'Ja, het staat je echt ge-wel-dig.' zeg ik lachend tegen hem. 'Moet je vaker doen.' Ik hoopte maar niet dat die handdoek zou vallen. Of dat er wat anders zou gebeuren.. Ik haalde ook een hand door mijn haar.
    'Hoe komt het dat je hier staat in... Tarzan pak?' vraag ik lachend. 'Schone kleren vergeten voor na het douchen?'

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 18:13 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    Ze kijkt me streng aan. 'Je moet niet overdrijven hè. Je bent gewoon een jongen, niet meer bijzonder dan de rest.'
    Kreunend grijp ik naar mijn hart. 'Aw, zulke woorden van mijn verloofde doen echt pijn,' zeg ik. Lachend, om te verbergen dat het me ergens toch wel raakte.


    The truth may be orange!

    Austin

    "Helemaal niet !" verdedigde ik mezelf. Ik opende terug mijn mond maar sloot hem weer. "Misschien een beetje". Ik haalde mijn schouders op en trok mijn handdoekje wat op.

    Jacky
    'Dat is dus gewoon een ja,' zeg ik grijnzend. 'Weet je, voor ieder ander had het volgens mij best ongemakkelijk geweest als je in een handdoek zonder iets anders voor ze zou staan. Ik ben geloof ik echt gek.' en ik moet er om lachen. 'Oja, en houd alsjeblieft je handdoek goed beet. Anders wordt het dadelijk wél ongemakkelijk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Ik begon te lachen. "Dan zou het niet alleen serieus ongemakkelijk zijn voor jou, maar ook voor mij". Ik voelde de warme zon op mijn rug schijnen en zuchtte zachtjes. Hadden ze hier geen zwembad ofzo ? Ik wou dus echt niet naar zout water, ik haatte zout water !

    Jane
    Hij grijpt kreunend naar zijn hart. 'Aw, zulke woorden van mijn verloofde doen echt pijn,' zegt hij lachend.
    'Ik was een watje zei je? Niet zo aanstellen, je armen zijn nogsteeds het best van alle armen die ik heb gezien Finnie.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Hij zuchtte even.
    'Ja oke, dat is waar. Het zou ook ongemakkelijk zijn voor jou. Dus voordat het ongemakkelijk gaat worden. Grab some clothes dude.' zeg ik lachend. 'Dan zet ik even mijn spullen weg. Waar dan ook.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.