• Het getal hierboven mot 8 zijn, maar ja



    RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.


    Updates komen later.



    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Wie is er nog op de camping ? Het is maar dat Aussie straks voorbijkomt in een handdoek, hij is de rest vergeten xp]

    [Jane Jane Jane toch, en dan te bedenken dat je gister Jasper nog een kusje op zijn wang gaf. En de mond. xD Maar ja, Janiebanie heeft te veel gedronken. En is het vergeten. Lol, weer zo'n gtst-moment. Finn komt erachter wat Jane heeft gedaan. Finn wordt boos op Jane, want hij vind het niet leuk voor Jacky. Jane wordt boos op Finn, en probeert dan met Jasper aan te pappen. En Finn gaat flirten met Jacky.

    Lol, ik kijk echt te veel gtst xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [OMG, JACKY WILT NU ECHT OP DE CAMPING ZIJN XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'Hoe wil je met laten huilen dan? Je slaat toch geen meisjes?' Ik moet lachen.
    'Natuurlijk niet! Maar geef toe, je zou huilen als je moest lopen.' Wanneer we bij het strand aankomen, zet ik haar voorzichtig op de grond. Ze geeft me een kusje op mijn wang.
    'Dankje voor de lift.' Ik trek mijn shirt uit en in mijn zwembroek loop ik naar het water. Met enkel mijn voeten in het koude water roep ik naar Jane.
    'Kom op, Janie, of durf je niet?'

    [In België heb je ook wel niveau's, maar hier heet het ASO, TSO, KSO en BSO. En in alles heb je nog aparte richtingen. Ik doe de op één na hoogste richting van ASO.]


    The truth may be orange!

    [De op 1 na ? Latijn is tog de hoogste ? Altans bij ons op school dan ... Maar in het eerste jaar noemt dat bij ons KV van Klassieke Vorming ... In het 2e LA van Latijn xp]

    Jane
    'Het is dat mijn koppijn tegenwerkt, anders was ik allang aan de andere kant van de zee.' Stapje voor stapje loop ik het koude water in. Ik voel kippenvel op mijn armen verschijnen, maar laat niets merken aan Finn. 'Heerlijk dit warme water. Alsof je in een bubbelbad zit.' Een sarcastische lach verschijnt op mijn gezicht.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [huh, daar snap ik dus helemaal niets van. :Y)]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik zit in het vijfde en doe Latijn-talen, de hoogste is Latijn-wiskunde.]


    The truth may be orange!

    [Niemand op de camping dus ? Behalve Megan die in haar bed ligt xp Goed, spijtig voor jullie]

    Austin

    Ik wou een boxer nemen maar herinnerde me toen dat ik er helemaal geen meehad. Ik sloeg de handdoek om mijn middel en haalde een hand door mijn haar. Het viel nog mee. Ik liep het gebouw uit. De warme wind sloeg tegen mijn blote bovenlichaam. Ik kwam aan op de camping en keek even rond. Pfoe, niemand, gelukkig. Ik liep op mijn gemakje naar de tent.

    [Jane en Finn zijn bij het strand.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Het is dat mijn koppijn tegenwerkt, anders was ik al lang aan de andere kant van de zee.' Stapje voor stapje loopt ze het koude water in.
    'Heerlijk, dit warme water. Alsof je in een bubbelbad zit.'
    'Onzin, je hebt het stiekem ontzettend koud,' zeg ik lachend en ik houd haar arm voor haar gezicht, die vol kippenvel staat. 'Watje,' voeg ik er lachend aan toe.


    The truth may be orange!

    Finn
    'Onzin, je hebt het stiekem ontzettend koud,' zegt hij lachend. Hij houd mijn arm voor mijn gezicht. Volgens mij kun je de kippenvel van meters afstand zien. 'Watje,' zegt hij nog. Ik werp hem een boze blik toe, die ik natuurlijk niet meen. 'Een goede verloofde zou een arm om je heen slaan zodat ik het niet meer koud hebt.' Het koude water begint langzaam te wennen bij mijn enkels, weer zet ik een stapje naar voren. Gelijk voel ik het koude water op mijn onderbenen. 'Het water wordt steeds maar warmer.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Macadamia schreef:
    [Ik zit in het vijfde en doe Latijn-talen, de hoogste is Latijn-wiskunde.]


    Haha, ik stop na het 2e Latijnse, ZEKER WETEN.
    En IEWL Latijn-Wiskunde, hoe No Lifer moet je dan zijn ?

    Jacky
    Patch zuchtte even.
    'Ik weet niet of ik er goed aan doe om het te zeggen, maar ik denk dat je beter terug kunt gaan.' zegt Patch.
    'Geweldig,' mompel ik,' jij vind me ook overdreven.' En ik sta op, en wil al mijn gitaarkoffer en koffer pakken als Patch me tegen houdt.
    'Hé, ik vind je niet overdreven.' zegt Patch. 'Ik vind het juist wel stoer dat je gewoon weggelopen bent, niet eens wetende waar je uit zou komen.'
    Maar ik wist het niet meer.
    'En dan, dan ben ik daar. Dan doet Jasper waarschijnlijk als een klootzak tegen me.'
    'Als dat zo is, dan kom ik wel om hem in elkaar te slaan,' zegt Patch lachend.
    'Dat hoeft niet,' zeg ik, ook lachend.
    'Wat nou als ze niet aardig tegen me doen?' vraag ik zacht.
    'Dan kun je altijd nog naar me toe komen,' zegt Patch. 'Hé, heb jij een mobiel?' vroeg Patch. Ik pakte mijn mobiel uit me zak en zei:
    'Eh, ja, hoezo?' Hij pakte mijn mobiel uit zijn hand, maakte een foto van zichzelf, plaatste die op mijn achtergrond, en zette ook zijn telefoonnummer in mijn mobiel.
    'Eh, ja, dat is ook een manier,' zeg ik lachend. Die achtergrond zou ik wel veranderen zodra ik uit zicht was. Ik zag zijn mobiel in zijn broekzak, ik pakte die eruit en zette mijn telefoonnummer erin. Ik was niet van plan om een foto van mezelf te maken en op zijn achtergrond te zetten, maar nummers uitwisselen kon geen kwaad.
    'Dan ga ik maar eens terug,' zeg ik tegen hem. En bewijze van afscheid deed ik een saluutteken naar hem. En toen deed ik mijn gitaarkoffer op mijn rug, en pakte mijn koffer. Ik liep terug naar de camping, en bij de poort twijfelde ik toch. Toen kreeg ik een sms, verbaasd keek ik naar mijn mobiel:
    'Come on Jacky, ik weet dat je het kunt. Houd je gewoon sterk.' het was Patch. Ik antwoordde niet, zuchtte en liep toen de camping weer op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Waarom zeker weten?
    En Latijn-wiskunde valt best mee hoor, je hebt ook mensen die slim zijn en tegelijk toch wel een leven hebben (:]

    Finn
    Ze werpt me een boze blik toe. 'Een goede verloofde zou een arm om me heen slaan, zodat ik het niet meer koud heb.'
    'Je geeft dus toe dat je een watje bent?' zeg ik lachend terwijl ik mijn beide armen om haar heen sla. 'Zo beter?'


    The truth may be orange!