• Het getal hierboven mot 8 zijn, maar ja



    RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.


    Updates komen later.



    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    "Je hebt daar nog een gebouw" zei ik terwijl ik wees naar het gebouwtje ietsjes verderop. Ik draaide me om en liep naar de tent. Felicia sliep nog, dus nam ik vlieg mijn zonnebril, zwembroek en een Marcelleke en kleedde me om.

    Jacky
    Ik was niet van plan om mijn spullen bij dat gebouw te zetten. Ik ging het gewoon bij de tent zetten. Ik zou gewoon in de tent slapen waar Jasper ook sliep. Het was net zo goed mijn tent als die van hem. Ik wist alleen niet waar die gebleven was. Hij was namelijk weg. Verdomme Jasper. Ik keek rond, maar zag hem nergens. Ik dacht na over waar die zou kunnen zijn. Misschien waar we hadden gepicknicked gister.. Dus ik liep richting het bos. Je moest via het bos erheen. Ik keek rond, maar ik wist niet meer precies waar het was. Toen kwam ik op een open plek uit, met een vuurkorf. En daar stond een tent. Ik had zo'n vermoeden dat het onze tent was. En toen ik hem openritste herkende ik de spullen van Jasper. Dus hij had hem doodleuk meteen verplaatst. Oke, dan zette ik hem wel weer terug. Het duurde even, want ik moest eerst Jaspers spullen eruit halen. En toen ook nog de tent afbreken en weer opbreken. Ik dacht er even over na om Jaspers spullen in het bos te laten liggen, maar ik was geen wraakzuchtende bitch. Dus ik pakte die, en legde die weer in de tent. Ook mijn spullen legde ik in de tent, en toen ging ik maar weer op zoek naar Austin.
    'Aaauuuuuuussstiinnn,' riep ik over de camping heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    "Austin is er niet, laat een boodschap achter na de bieb, BIEEEEEEEEEB" riep ik doodleuk terug. Ik liet me neervallen in het gras en zette mijn zonnebril op. Het bleef leuk om originele dingen terug te roepen.

    Jacky
    Ik zag Austin neerploffen in het gras, liggend. Ik liep naar hem toe en ging ernaast liggen. Het was altijd heerlijk om in het gras te liggen.
    'Dat was origineel,' zeg ik. 'Ik houd ervan om naar de lucht te staren.' en ik zette ook mijn zonnebril op. 'Maar wel met zonnebril, ik wil niet blind raken, want dan kan ik alsnog niet kijken naar de lucht.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'Ik was een watje, zei je? Niet zo aanstellen, je armen zijn nog steeds het best van alle armen die ik heb gezien, Finnie.'
    'Het zijn ook de enige armen die jou en je koffers dragen, waarschijnlijk,' zeg ik met een scheve grijns.


    The truth may be orange!

    Austin

    "Tja" begon ik, "Ik hou meer van actie". Ik begon te grijnsen en tikte haar aan. "Jij bent hem !". Ik stond recht en liep weg. Wat ? Kon ik er aan doen dat ik mentaal nog 5 jaar was.

    Jacky
    Oke, ik moest het toegeven, ik was dol op tikkertje, verstoppertje, en dat soort buitenspeel dingen. Ik rende naar Austin.
    'Sloompie!' en ik tikte hem aan. 'JIJ BENT HEM!' en ik rende weer weg. Ik moest er om lachen waardoor ik vertraagde. Ik rende richting het strand, daar kon ik me vast wel verstoppen. Maar eerst moest ik nog doorrennen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet even eten halen. En daarna eten. Dus ik kom vanavond weer, ik hoop om 8 uur :3 of eerder. Maar dat zal wel niet lukken.

    ADIOS AMIGOS :3

    LOL, dit gaat nog leuk worden. Eerst rent Jacky gewoon naar het strand. Maar ineen bedacht ik me dat Jane en Finn daar ook zijn (duivel)

    adios]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Het zijn ook de enige armen die jou en je koffers dragen, waarschijnlijk,' zegt hij met een scheve grijns. Ik negeerde zijn opmerking. 'Ik ga eruit, zwemmen is niets voor mij.' Ik maak me los uit de omhelzing en loop richting het strand. Met veel beleid zoek ik een mooi plekje uit met weinig schelpen. De weinige schelpen die ik zie liggen schop ik weg met mijn voet. Mijn handoek was ik vergeten, en ik wil geen krassen op mijn rug krijg. Nadat ik het laatste schelpje weg heb gehaald ga ik op het zand liggen en sluit mijn ogen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik rende op mijn hardst achter haar aan en binnen 2 minuten had ik haar ingehaald. "Wie is er nou sloom ha ?" lachte ik. Ik tikte haar aan en liep het strand op. Ik liep voorbij een meisje, "Oh hey Jane". Vrolijk liep ik verder en klom de rotsen op. "Jacky is sloom" lachte ik.

    Finn
    Jane loopt het water uit en gaat richting het strand. Ik schud even mijn hoofd en duik onder. Het koele water op mijn huid beneemt me even de adem, maar daarna wordt het alleen maar lekker verfrissend. Na enkele minuten ga ik ook richting het strand, waar ik Jane zie liggen.
    'Chagrijn,' mompel ik en ik laat me op mijn buik naast haar in het zand vallen.


    The truth may be orange!

    Jane
    'hoihoi!' zeg ik tegen Austin die als een kleuter over de rotsen aan het klimmen is. 'Chagerijn,' mompelt Finn die ook uit het water is gelopen en zich nu naast me in het zand laat vallen. Ik verschuif me op hem. 'Waarom ben ik chagerijnig?' vraag ik met een pruillipje.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Waarom ben ik chagrijnig?' vraagt Jane met een pruillipje.
    'Zomaar weglopen en mij helemaal alleen in het koude water achterlaten, hoe durf je!' zeg ik lachend. 'En waarom in godsnaam kom je op me liggen?' Ik zeg het lachend, want eigenlijk maakt het me allemaal niet zo veel uit.


    The truth may be orange!

    Jane
    'Zomaar weglopen en mij helemaal alleen in het koude water achterlaten, hoe durf je!' zegt hij lachend.
    'Ik ben toch geen watje he? Anders zou ik je niet achterlaten.'
    'En waarom in godsnaam kom je op me liggen?' zegt hij, alweer, lachend. Zijn lach werkt aanstekelijk waardoor ik automatisch ook begin te lachen. 'Jij ligt nou eenmaal lekkerder dan het zand.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    Ze begint te lachen. 'Jij ligt nou eenmaal lekkerder dan het zand'
    'Ik geloof er niks van, hoe kan ik nu beter liggen dan het zand? En trouwens, je plet mijn armen. Ik zal ze rond jou moeten slaan, dat vind je toch niet erg?' Nog steeds lachend sla ik mijn armen om haar heen en gelijk lig ik een stuk beter.


    The truth may be orange!