• Midden in de peel zit een klein dorpje. Het dorpje leeft van het turf steken in de peel. Ondanks dat is het dorpje heel erg arm. Het word zwaar onderdruk gezet door de burgemeester. Kinderen kunnen hun school niet afmaken want die moeten op jonge leeftijd al helpen met turfsteken of hun moeder helpen met het verzorgen van enorme gezinnen. Meisjes worden op hun 18e al uitgehuwelijkt waar hun ouders waarschijnlijk ook nog een schijntje voor krijgen Daarnaast kent het hele dorp elkaar wat de druk nog hoger maakt.. Tot de grote opstand komt..
    Deze rpg gaat over een aantal jongeren die in de peel wonen. Een aantal rijken, een aantal arme en een aantal uitgehuwelijkten. Hoe gaan zij met de druk van de armoede en het dorp en de opstand om?


    Regels goed lezen
    -16+ mag zowel sex als geweld
    -Niet buiten sluiten,
    -niemand is perfect
    -minstens 4 regels
    -ik keur de rollen goed, en ik maak de topics, tenzij ik iemand aanwijs wie dat mag doen.
    -max 2 rollen per persoon.
    -ik begin pas als ik vind dat er genoeg Jongens en meisjes zijn.
    -Als je aangegeven hebt of je bent uitgehuwelijkt (zowel jongens als meisjes) deel ik in wie met wie, zodat er niemand alleen achter blijft.
    -beschrijving van het dorp goed lezen
    -OOC met [](){}

    het dorp
    Het is een klein dorpje met in het midden een groot plein. Daar staat het dorpshuis waar de mannen die turf steken aan het eind van de week betaald krijgen. Om het plein staat een kerk waar iedereen op zondag heen moet, een schooltje, een kleine bar, een bakkerij en een slagerij en een groentenman, al maken en verbouwen de meeste armen het zelf aangezien ze geen tot weinig geld hebben. Aan de linkerkant van het plein beginnen de rijke en grote huizen tot de grote weg richting de grote dorpen, rechts de arme kleine krotjes tot aan het begin van de peel. ééns per jaar is er een kermis, die is op een groot grasveld aan de linkerkant van het plein


    meisjes
    Shylina dablues/18/arm/uitgehuwelijkt met James Eduward Katcherton Rechazame
    Eden Florence Morales/17/arm/uitgehuwelijkt met Alexander Samuel Johnson Amorphous
    Carmen Mayrose White /17/arm/uitgehuwelijkt met Nathan Drew Hope/HurtedHeart
    Destiny Fivianne Kalvorny/16/rijk/ MyMisery
    Amare Felicia Ramirez/17/arm/uitgehuwelijkt met Aiden Jayson Bright IHeartMusicc
    Doréne Veronique Adams/18/arm/uitgehuwelijkt met Damen Michel Night Aragog
    -uitgehuwelijkte dames vol, niet uitgehuwelijkte kan miss nog, ligt er aan hoeveel jongens nog komen-

    jongens
    James Eduward Katcherton/19/rijk/uitgehuwelijkt met Shylina dablues ShallNotPass
    Aiden Jayson Bright/19/rijk/uitgehuwelijkt met Amare Felicia Ramirez HurtedHeart
    Nathan Drew Hope/Arm/ Uitgehuwelijkt met Carmen Mayrose White MyMisery
    Alexander Samuel Johnson/19/rijk/uitgehuwelijkt met Eden Florence Morales IHeartMusicc
    Damen Michel Night/19/rijk/uitgehuwelijkt met Doréne Veronique Adams ShallNotPass
    Liam Oliver Sanz/18/arm Chaim

    Je kan Altijd nog inspringen

    Rollentopic
    Rollenstory.

    BEGIN:
    Uitgehuwelijkte vrouwen: Je bent de laatste voorbereidingen thuis en voor jezelf aan het treffen, straks ontmoet je voor het eerst de man aan wie je uitgehuwelijkt bent, Je hebt geen idee wie het is of hoe hij eruit ziet. Hij komt langs met zijn ouders en je moet je beste indruk achterlaten. Je bent alleen met je vader en je moeder, je oudere broers/zussen zijn aan het werk en de jongere op school, tenzij je nog jongere heb die nog niet naar school gaan.
    Uitgehuwelijkte mannen: je bent onderweg naar het huis van de vrouw aanwie je uitgehuwelijkt bent of om wiens hand je hebt gevraagd. Je weet al hoe ze eruit ziet, je weet alleen nog niet echt hoe ze is. Na een gesprek met zn alle gehad te hebben ga je met haar naar buiten over het erf ofzo lopen terwijl jullie ouders dingen met elkaar bespreken en afspreken.
    Niet uitgehuwelijkte mannen/vrouwen: Jullie gaan aan het werk, thuis als je thuis moet helpen, of turf steken, misschien huishoudster bij de rijken?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:35 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nathan:

    Mijn moeder vond het geweldig. "Oh dear. ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen om dit prachtige schildrij aan te nemen." Ik keek even uit het raam. "Gelukkig voor jou heb je geen hart." Mompelde ik en was blij dat mijn moeder me niet gehoord had. Ik krabte even achter me oor en keek naar de rozen in de tuin. "Ik denk dat....." Mijn moeder keek me weer waarschuwend aan. Ik dach even na. "Mijn gedachte gang probeert te comunieceren met me en te vertellen dat het tijd is om het volgende object te gaan bezichtigen." Mijn stem klonk jammerend en sarcastisch. "Ik smeek u, bespaar uzelf om aandacht aan hem te besteden, hij draait wel bij." Zei mijn moeder. Had ze dat even mis.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Carmen Mayrose White
    'Houd u het maar hoor. Het is een Cadeau van mij voor u.' Zeg ik vriendelijk. Ik mocht Nate zijn moeder niet heel erg, maar ach. 'Anders laat ik u mijn beelden zijn.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik een deur openhoud zodat Nate en zijn geliefde moeder en mijn moeder erdoor kunnen. Ik knip het licht aan en 15 beelden zijn zichtbaar en 2 zijn groot en staan onder satijnendoeken. Ik deed aan beeldhouwen zoals de Romeinen en ik maakte soms ook goden zoals Aphrodite. Ik zou haar ook als laatste zien. Ze stond nu onder het doek. Ik had mensen gehouwen en dieren. Fantasieën vond ik ook mooi of rennende paarden. Ik stelde weer alles voor aan Nate zijn moeder en mijn moeder. Mijn moeder had dit ook nog nooit gezien aangezien ik de enige sleutel had. Ik trok het satijnendoek eraf van Aphrodite. 'En dit is Aphrodite. De godin van de liefde en vruchtbaarheid. Ze is van de oude Grieken en mijn lievelingsgod omdat Aphrodite voor ware liefde is.' Hint hint. Maar nee hoor. Geen o misschien moeten jullie dat ook maar doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ik moet nu wel slapen. Tot morgen!)

    Nathan:


    Ik stond in de deuropening te kijken naar alle beelden. mijn moeder deed ngo steeds overenthousiast. Ze vond wereklijk alles mooi en deed alles om bij Carmen te slijmen. "Door al deze bezichtegingen heb ik het verlangen naar vloeibare verzachting gekregen." Zei ik met opgetrokken wenkbrauwen. mijn moeder zuchtte opgelucht. "Zie je, hij leert het wel." Zei ze en stak een vinger in de lucht. Ik zuchtte. Fake moeder, fake leven, fake hobbies. Maar morgen zou alles anders worden. Morgen waren we weg.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Carmen Mayrose White
    Slijm slijm slijm slijm. Ik werd gek van die vrouw. Ik begreep voor de helft niet wat ze zei. ' ik zal wat te drinken halen.' Zei mijn moeder vluchtig. Toen ging ik naar mijn laatste beeld en trok ik het satijnen doek eraf. 'Dit zijn romeo en Julia. 2 mensen die uitbeelden wat ware liefde is. Julia was uitgehuwelijkt aan een jongen waar ze niet van hield enczo was romeo dat bij een meisje, maar liefde bracht hen samen ookal werd hun loefde verboden. 'Dan zijn jij en nathan net Romeo en Jullia.' Zei Nate zijn moeder enthausiast. Ik verslikte md even. Dacht xD nu serieus zo?!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Amare Felicia Ramirez

    De plek waar hij wreef brandde, maar het voelde goed. Hij beloofde dat dit mgr niet met zouovergekomen. Ik knikte rn steeds in een keer mijn armen rond Aiden heen. 'Drankje,' piep ik dan zacht. 'Het voelt vertrouwd Aiden, maar ook er niet 'zucht ik dan. Twee tranen ontsnapten uit min ogen en rolde langzaam over mijn wangen. Ik wil buurt zo snel mogelijk uit.

    Alexander Samuel johnson

    Ik glimlach als ik hoe wat ze leuk vind ook te doen. Dansen. 'Je hoeft niet ergens goed in te zij ook het leuk te vinden. 'Zeg ik met een glimlach. 'Het gaat erom dat jij plezier hebt. " zeg ik dan.inn tegen stelling tot wat asd zei dacht ik wel dat ze goed kon dansen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Aiden is inderdaad zo lief. Ik wil later een vriendje net zoals Aiden :D]
    Aiden Jayson Bright
    'Dankje.' Zegt ze zacht. 'Het voelt vertrouwd Aiden, maar ook weer niet.' Piept ze zachtjes. Ze slaat haar armen rond me heen en neem haar voorbeeld aan nadat ik haar tranen heb weggeveegd. Onze ouders zag je in de verte kijken en smoezelen. Zeker over bepaalde zaken. Ik werd er gek van


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ik ook !)

    Amare Felicia Ramirez

    Als hij zijn armen om me heen slaat voel ik me ineens weer zo klein. Een enkele traan rolt nog en ik zucht. 'Waarom os dit zo moeilijk.' Mompel ik dan. Als ik mijn armen weer van hem afhaalt geef ik harm een bedanken klusje op zijn dwang. Als ik één blik achter ons werp zie ik mijn moeder wreed prijzen en ik geeft haar en boze blik waarvan ze weer met Aidens moeder weg gaat.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Door RPG ben ik soms te lui om te leren xD damn it xD]
    Aiden Jayson Bright
    ik knik. Het is ook moeilijk. Je proberen te binden aan iemand die je nauwelijks kent. Ze geeft een klein kusje op mijn wang wat nabrand. 'Vertel anders is iets over jezelf. Wat je leuk vind om te doen enzo.' Zeg ik met een glimlach. Misschien zou dat haar dan opbeuren. Ik keek haar verwachtingsvol aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Amare Felicia Ramirez

    Ik glimlach het was lief waar hij probeerde. Ik de knp om te zetten en even aan iets anders te denken. 'Ik hou. Van muziek. Mijn piano en gitaar. Ook wel van zingen maar daar ben ik nog en beetje onzeker over. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Hahahah heb ik soms ook last van xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aragog schreef:
    Doréne
    Ik glimlachte, en mijn vader liep samen met zijn ouders naar binnen. ''Ehm-'' ik sloeg mijn ogen neer. En hier ging het fout. Nu was ik weer het meisje dat onzeker was tegenover de rijken, dat klunzig was, kortom; het verschrikkelijkste meisje wat hij kon krijgen. ''Kom binnen.'' zei ik uiteindelijk maar, stapte opzij zodat hij er langs kon, en zuchtte onhoorbaar. Goed begin, heel fijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rechazame schreef:
    [Zo snel O.o, ipad??]

    Skylina Dablues
    Ik zet mijn broertjes op het grasveld waar ze rustig beginnen te spelen. Gelukkig. "Niet al het gras eruit trekken, mama doet jullie wat" waarschuw ik. Ik leun tegen het muurtje van de put en sla mijn armen over elkaar.. Heel eventjes bekijk ik James. Hij is echt heel knap. Tuurlijk heb ik hem wel eens zien lopen in het dorp. Ik had alleen nooit verwacht dat ik uitgehuwelijkt zou worden aan hem. Ik slik eventjes. "dus ehm James" zeg ik ongemakkelijkt. "ehh hoe gaat het?"


    James


    Even volgde ik haar twee jonge broertjes die al snel rustig aan het spelen waren, bijna tegelijkertijd keek ik om me heen, het was beine net zoals het huis, klein maar fijn. 'Dus ehm James' zecht ze, en ik merk alleen al aan haar manier van praten dat ze zich ongemakkelijk voelt. 'ehh hoe gaat het?' vroeg ze toen, bijna even ongemakkelijk als toen ze net begon te praten, ik haalde kort mijn schouders op 'Kon beter' andwoorde ik, 'Hoe gaat het met met jouw?' Vroeg ik haar.




    Aragog schreef:
    Doréne

    Ik glimlachte, en mijn vader liep samen met zijn ouders naar binnen. ''Ehm-'' ik sloeg mijn ogen neer. En hier ging het fout. Nu was ik weer het meisje dat onzeker was tegenover de rijken, dat klunzig was, kortom; het verschrikkelijkste meisje wat hij kon krijgen. ''Kom binnen.'' zei ik uiteindelijk maar, stapte opzij zodat hij er langs kon, en zuchtte onhoorbaar. Goed begin, heel fijn.


    Damen
    Juist de klunzigheid van dit meisje vond ik wel grappig, daardoor verscheen er ook een lach op mijn gezicht terwijl ik naar binnen liep, het huisje was klein, en bijna wat ik verwacht had. Zelf had ik mijn hele leven in hetzelfde grote huis gewoond waar ik nu ook nog in woon, dus ik zou me niet kunnen voorstellen om hier te kunnen wonen.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 17:26 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Doréne
    Hij kreeg een lach op zijn gezicht. Zie je wel, van binnen lacht hij me keihard uit.
    Ik schaamde me kapot voor zijn huis; dat van hem moest wel vijf keer zo groot zijn. Groter.
    Het was hier klein, de meubels waren niet meer in perfecte staat en het was overduidelijk dat we heel weinig verdienden.
    ''Willen jullie wat drinken?'' vroeg mijn vader aan Damen en zijn ouders, en het was overduidelijk dat hij zijn best deed. Ik zuchtte zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damen

    'Willen jullie wat drinken?' Vroeg haar vader aan mij aan mijn ouders, zelf had ik geen dorst maar mijn ouders waren aan een tafel geschoven en andwoorden beide met 'Graag' terwijl ik een tijdje daarna met een gimlach beleeft 'Nee bedankt' zei. Dit was nou juist waar ik niet goed in was, praten en de hele tijd beleeft doen, ik had verschijdene vrienden, en de meeste tijd kon ik niet stil blijven zitten en deed ik wel iets geks of deed één iemand iets geks en moest de rest lachen. 'Zullen we naar buiten gaan?' Vroeg ik aan Doréne, ten eerste hielt ik het nooit lang vol binnen, en ten tweede zou er nooit iets zinnigs uit mijn mond komen als mijn ouders erbij zaten.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Even eten, ben zo terug (bloos)}


    Don't be like the rest of them, darling