• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Bisous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Bisous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Prisoner – Amare Cecilia Jackson – …
    Prisoner – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Bisous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Scarlett Raven Xena.
    ‘Als je denkt dat ik met een compleet vreemde, die me ook nog eens ontzettend irriteert, over mijn jeugd ga praten of wat er is, dan ben je gestoorder in dat kopje van je dan ik al dacht’.
    Hij sloeg zijn armen over elkaar en ik kijk gefascineerd naar zijn bewegingen, naar zijn gezicht en hoe hij een kwade blik had. Zijn kaken zijn sterk en ik merk duidelijk dat hij ze op elkaar knarst, vast omdat ik hem ‘irriteer’.
    Ik kijk naar Opera, maar zij ligt naast Adam een soort van te slapen, nadat ze haar maaltje had opgegeten. Zacht zuchtend kijk ik weer even naar Riley en haal mijn hand op, om deze op zijn schouder te leggen, maar als ik mijn hand heb opgetild, twijfel ik even over de actie en leg mijn hand dus terug op mijn schoot, waarna ik mijn vingers met elkaar verstrengel en even de andere kant op kijk.
    Even bijt ik op mijn volle onderlip, maar kijk dan weer richting Riley met een voorzichtige blik in mijn ogen. ‘Dan zal ik je maar gewoon Riley noemen,’ mompelde ik zachtjes, waarna ik vervolgde. ‘en ik had niet in mijn “gestoorde kopje” van me gehaald dat we over jouw jeugd gingen praten.’ Ik sloeg mijn armen en benen over elkaar en keek naar de show voor me, waarna ik abrupt opstond.
    ‘Ik merk als dat ik hier ook echt welkom ben, dus ik ga maar weg.’

    (Wil iedereen weer even gaan reageren? Anders zal ik je helaas moeten schrappen van de rpg.)


    [Eh.. ik kan niet reageren want ik wacht op antwoord]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Heb op beide gereageerd xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Riley
    'Doe dat vooral ja,' mompel ik als ze zegt dat ze weggaat. 'Heb ik ook eindelijk een keertje rust'. Ik kijk weer naar de act, wat nog steeds niet echt boeiend is maar het is beter dan met Scarlett praten. Dat klinkt waarschijnlijk erg hard maar het is nu eenmaal mijn mening.

    Eden
    'Dan kan je alsnog nat worden,' zeg ik aarzelend. 'En hier binnen is het niet echt interessant'. Mijn blik glijdt naar buiten. Het klaar al een beetje op. 'Als we nou nog heel eventjes wachten?' stel ik voor. 'Volgens mij is de regen over een paar minuten wel weg dus dan kunnen we naar buiten'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik reageer zo snel als ik kan.. Zit eerst een nieuwe theme te zoeken voor tumblr.. Aangezien me oude een beetje aan het fcken is.. Net nu ik hem goede vond -.-]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Prisoner schreef:
    (...)

    Dankjewell ! Je bent een schat

    Ben jij de enige die tegen haar praat? Want zou je dan willen Quoten wat je had gezegd, dan reageert ze even. (;


    [sorry, wat waren de laatste dingen voor mijn personage?]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 9:44 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Vincent Reese

    Ik knikte lichtjes. 'Wachten vind ik wel goed, denk ik,' zei ik half nadenken. Ik beet eventjes op mijn lip en vroeg mij zelf af waarom ze niet nat wilt worden. 'Jij houd niet echt van regen hea?' vroeg ik met een klein lachje. 'Niet dat ik het wel leuk vind. De fakkels, als ze branden vinden ze het niet zo heel leuk.' Ik draaide mijzelf eventjes om en keek weer naar Eden. Mijn nieuwsgierigheid was er nog steeds. 'Kan je misschien alsjeblieft je act laten zien?' vroeg ik bijna smekend. 'Ik wil het zo graag zien!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oké. Ik ga hier ook weer reageren.]

    [Hoe kan ik het beste reageren? S;]

    Blanche schreef:
    [Hoe kan ik het beste reageren? S;]

    (Scarlett moet blijven, bij het circus. Dus daar iets mee?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    PeregrinTook schreef:
    [sorry, wat waren de laatste dingen voor mijn personage?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Morticia schreef:
    (...)
    (Scarlett moet blijven, bij het circus. Dus daar iets mee?)


    [Ok! Dat gaat me lukken. Is het een volgende dag, is de show al afgelopen, waar is ze? $;]

    Scarlett Raven Xena.
    ‘Doe dat vooral ja,’ mompelde hij, waardoor ik geïrriteerd mijn apart gekleurde ogen in hun kassen rol, maar daarna Opera bij Adam weer pak en haar op mijn schouder zet.
    ‘Heb ik ook eindelijk een keertje rust.’ Hij keek weer naar de act en net op het moment dat ik weg wilde lopen, stond ik stil en liep ik weer terug, waarna ik hem een klap – niet zacht, maar ook niet hard – voor zijn achterhoofd gaf.
    ‘Eikel dat je bent.’ Zei ik, luid en duidelijk, maar wel met een monotone stem. ‘Je kunt niet iedereen aardig vinden die je tegen komt, maar dat betekend niet dat je zo’n klootzak hoeft te zijn. Wie vindt je überhaupt wél aardig?’ Ik wachtte het antwoord geen eens af, gromde alleen wat en keek Adam aan toen ik weg liep.
    Scarlett, je bent niet iemand die vrienden zoekt of je inlaat met de liefde, dus waarom zou het je eigenlijk boeien wat hij vindt? Doe gewoon je eigen ding en ga terug naar huis, blijkbaar was het dus geen goed idee dat je kwam. Ze snappen je hier niet, helemaal niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    PeregrinTook -> Alladin


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel