• Ik lees echt van alles maar ik vind het fijn als er al meerdere hoofdstukken zijn en de lay out verzorgd is. Ik lees graag
    One Direction
    Justin Bieber
    Onbekende Personen
    Harry Potter
    The Vampire Diaries


    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 20:54 ]


    Save me from myself.

    Le click (:
    Onbekende personen, thriller, fantasy, romantiek. Meer hoofdstukken volgen. c:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 20:59 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Dit is het afgeronde deel één van een serie van drie, deel twee vind je hier.
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb er twee :D
    Two worls, One love - One Direcion- Liam Payne
    Me versus Me - Niall J. Horan
    Hope u like it (A)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:06 ]


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Voor One Direction kijk maar is bij:
    LPayne, Jev en Amazone. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    "I never asked you to be here in my life! I don't want you here I don't need you here!"
    ~ Let's write our own story! Let's choose the people that are in it! Visit our exhibition of people and write you own story.
    Write your perfect Love Story!


    - Short stories on request
    - Written by: ScarsStories & Newstyle
    - Onbekende personen
    - Bevat: Drama, Liefde, humor, soms stereotype,...


    Klik. ^^


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -



    Lottie is twintig jaar oud als ze aan het tweede jaar op de Universiteit in Londen begint. Ze heeft vorig jaar al een groepje meisjes leren kennen en ze zijn met z'n allen bevriend geworden. Ze delen dan ook een huis op het campus, net zoals vele anderen.
          Door de leerlingenraad wordt er een zangwedstrijd georganiseerd. Om er meer leerlingen op af te laten komen, hebben ze er een prijs aan vast hangen die voor iedereen wel interessant zal zijn. Het is namelijk zo, het huis dat wint, krijgt een nog niet genoemd bedrag om hun huis mee op te knappen - gezien er de laatste jaren veel geklaagd werd over de toestand van de huizen. Als je huis er al wel goed uitziet, zoals bij sommige, mag je het geld gebruiken voor een nieuwe koelkast, poultafel of jacuzzi. Zolang het maar gebruikt wordt voor het huis.
          Lottie stemt er meteen mee in dat ze mee moeten doen met de zangwedstrijd, omdat ze echt haar huis wil opknappen, maar van haar vriendinnen is er maar één die eigenlijk meteen mee in stemt. De rest zit het niet zo zitten. Met moeite krijgt Lottie uiteindelijk toch iedereen mee en geven ze zich op, terwijl lang niet iedereen er zo zeker van is.
          Ondertussen gaat het zware schoolleven door, er komen belangrijke toetsen. Ook wordt Lottie gevraagd om als koppelaarster te spelen voor één van haar vriendinnen en krijgt ze slecht nieuws van huis uit.




    © Sanne Verstraeten.
    # Veel lees plezier.


    Foto is aanklikbaar.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    A Zayn Malik story.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Check me profiel hihi ;$


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    ik heb nog een hp story.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik zit vol van de verhalen met onbekende personen (:

    Morgue schreef:
    Ik zit vol van de verhalen met onbekende personen (:


    Wauw die zin is raar. I mean, ik heb er veel.

    Frozen Embrace



    What is more important, fake friendship and popularity or true love and misery?




    Love, friendship, hate, sex and crime.
    British girls aren’t as sweet as they may look


    This story will start on 22/04/2012


    # Ik waarschuw niet! Neem een abo.
    # Waarschuwing bij 16+ hoofdstukken


    ©Femkexx


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    http://www.quizlet.nl/stories/86010/marriage-without-lovedraco-malfoy/ :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Give me more than this -Ziam


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevindt. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.