• Ik lees echt van alles maar ik vind het fijn als er al meerdere hoofdstukken zijn en de lay out verzorgd is. Ik lees graag
    One Direction
    Justin Bieber
    Onbekende Personen
    Harry Potter
    The Vampire Diaries


    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 20:54 ]


    Save me from myself.

    The Midnight Game.




    "The Midnight Game is an old pagan ritual used mainly as punishment for those who have broken the laws of a pagan religion.

    While it is mainly used as a scare tactic to not disobey the gods, there is still a very real chance of death to those who play the Midnight Game. There's an even higher chance of permanent mental scarring. It is highly recommended that you DO NOT play the Midnight Game."

    Four teenagers, two boys and two girls, ignore the warnings and decide to play the game.
    Will they survive?







    There's always gonna be an other mountain,
    I'm always gonna wanna make it move.
    Always gonna be an uphill battle,
    Sometimes i'm gonna have to lose.
    Aint about how fast i get there,
    Aint about what's waitin' on the other side.
    I will fight...


    When you're fighting you have to act hard,
    Like you don't have any feelings.
    But outside the fighting area,
    You have to be hard.


    •© IlikeBieber.
    •Dutch and a bit Englisch.
    •Bevat grove taal én 16+.

    •Start: 18'07'2012.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:07 ]


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    superleuk verhaal wat ook echt loopt. Het is niet mijn verhaal maar dat va een vriendin, willen jullie alsjeblieft een kijkje nemen?



    Caitlin weet eigenlijk niks over zichzelf. Ze weet dat ze Caitlin heet, dat ze zeventien is en waar ze van houdt, maar ze weet niet wie haar echt ouders zijn en waarom ze sommige dingen kan. Ze kent niemand die gedachtes kan lezen, ze kent niemand die datums ziet in de ogen van sommige mensen en ze kent niemand die dromen heeft die echt uitkomen. Alleen zij heeft het. Nachtmerries die haar beangstigen, maar altijd uitkomen. Niemand weet van haar gaves, althans dat denkt ze. Ze krijgt vrienden, die volgens school de rare buitenbeentje zijn. Vijf personen die niemand kent. Volgens de school hebben zij duizenen geheimen. Net zoals zij zelf... Als haar ouders op een avond vermoordt worden, kan ze als enige bij haar drie vrienden terecht. Daar komt ze erachter hoe de echte wereld is en start ze een zoektoch naar zichzelf...

    - Met vampiers en wolven
    - Een verhaal aantal jaren na de geboorte van Renesmee
    - Met de Cullens en de Wolven


    ps. plaatje is link (hint;))


    en deze van mij:



    Allynn is not just a normal girl, she isn't ordinary or a stereo type girl, she is special. Or at least she is special since the day an owl dropped by and gave her an amulet. The amulet changed her life forever, nothing will get back to normal and there's only one way to go... Forward





    Een gewoon meisje, een gewoon bestaan, een gewoon leven, totdat...
    'Het gaat niet meer,' ze klonk vastberaden 'We kunnen niet langer.'
    'Maar ze is nog zo jong!' protesteerde hij.
    'Je weet heus wel waarom, het moet nou eenmaal.' zei ze op kalme toon. Ze keek hem doordringend aan. Hij knikte en de tranen stroomden langs zijn wangen, ze liep weg.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"


    Why did you make a promise you couldn't keep
    Why did you make a promise you wouldn't live up to
    Why did you make a promise that was so cheap
    why did you make a promise to this broken hearted fool


    Why did you promise we'd be together
    Why did you say you dreamed of me in your sleep
    why did you promise to love me forever
    Why did you make a promise you could not keep?

    From Broken Promise, By Dennis Justin Fontaine

    ~ One Direction exists
    ~ Nederlands geschreven
    ~ Engels/Nederlands gesproken
    ~ Starts at 24-06-2012
    ~ Met veel abo's of kudo's eerder!
    ~ Kijk ook bij mijn andere stories!
    ~ Soundtrack


    You brought me down ~ Niall James Horan
    We talk about forever, but we only got today.-Louis Tomlinson

    Will we ever be happily ever after?

    plaatje = link :3
    Deze begint bijna, maar you brought me down heeft al 56 hoofdstukken!


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?


    -Begint na het Larry verhaal
    -Bevat 16+
    -Drama/Seks
    -Lees het volgende hoofdstuk 'Waarschuwingen' verder.
    Geschreven door Discussion & MirandaHoran

    Ik weet niet of je hier voor in bent, maar toch plaats ik hem ^^


    Pro Ana
    Action = Reaction

    Mirror, mirror on the wall.
    Why can't I be the skinniest of all?



    Ligt dit onderwerp gevoelig, dan raad ik aan dit niet te lezen.
    Pro ana is een eetstoornis met mogelijk de dood als gevolg.


    Believe in yourself.

    Het is een combinatie van The Vampire Diaries en Twilight, vooral Wolfpack. Mag dat ook? Dan kan je hier klikken!


    Loving you is not enough.




    hannah is een leergierige studente uit springfield, ze neemt eigenlijk nooit het zekere van het onzekere en is op zoek naar avontuur. ze is daarom ook verhuist naar New York waar ze carriere wil gaan maken als fotografe en schrijfster. in new york is ze van plan veel mensen te ontmoetten en het liefst mensen die haar inspireren, inspireren over het leven, schrijven en fotograferen. hannah weet niet heel veel zeker over de toekomst, maar een ding weet ze wel: het word een leuke toekomst!

    http://www.quizlet.nl/stories/89276/eternal-sunshine-of-a-spotless-mind/


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.




    Crushed like ice
    Like twenty tons have been thrown on my soul
    That's how I felt
    I thought you would save me
    Save me from my certain death
    But even the sun sets in paradise...



    - © FairytalesX
    - THG Fanfic
    - Nederlands geschreven







    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.


    Romantiek l Drama l Onbekende personen



    Wat zou je doen als... Je niet eens meer weet hoe je heet, je niet weet waar je bent en hoe je er terecht bent gekomen?



    - Neem abo ik waarschuw niet
    - Reacties & kudo's zijn altijd welkom
    - plus & min punten ook welkom
    - Geschreven in Nederlands



    Als je een kijkje zou nemen, waardeer ik het erg. Ook al vind je het niks, laat een reactie achter dan kan ik er wat mee =)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 19:35 ]



    Felicia haar ouders zijn enkele maanden geleden omgekomen in een brand. Haar familie wou haar niet in huis nemen, op internaat gaan wou ze niet en een gastgezin zag ze al helemaal niet zitten. Er zat dus maar 1 ding op, naar Miami- Florida, naar haar nonkel. De enige broer van haar vader die ze al meer dan 10 jaar niet heeft gezien. Heel de familie roddelt over hem, iedereen sluit hem buiten.. Door iets in het verleden. Haar vader wou haar nooit vertellen wat er was gebeurt.

    http://www.quizlet.nl/stories/89390/second-chance--zayn-malik/


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Mijn verhaal is Angels warriors, i hope you like it
    onbekende personen
    romantiek
    fantasy
    avontuur


    Hell is empty..al the devils are here

    Stuck in London {feat Liam J. Payne}

    -12+
    -Fanfiction: Liam Payne, One Direction bestaat.
    -Drama
    -Romantiek
    -19 hoofdstukken, nog hoofdstukken op voorraad.
    -Lopend

    Hello,

    naja, de titel zegt het al. een One Direction story. veel meer kan ik er nu niet over vertellen want het meeste is nog een verrassing. ik schrijf deze story samen met JeahBuddy. we schrijven allebei vanuit een ander perspectief dus het wisselt veel af. heel veel plezier met het lezen van onze story Stuck in London {feat Liam J. Payne}


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Selfharm |; Losing Someone.

    l Drama l Onbekende Personen l

    Automutilatie kan veel met je doen. Automutilatie kan ook veel met je omgeving doen. In dit verhaal volg je Jenna's leven. Jenna heeft, samen met haar ouders, tweelingzusje en broertje een tamelijk gemakkelijk leven. Maar een aantal dingen brengen daar flink opschudding in.


    Deze story is niet door mij geschreven, zoveel talent heb ik niet. Maar door een vriendin van me Pasqualio

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 7:41 ]

    Living On My Own

    Rosalie is een zestienjarig meisje die schrik heeft voor vele sociale contacten: ze is graag op zichzelf en kan haar niet schelen dat ze een soort van asociaal is. Desondanks heeft ze een goede vriendin Jenna op wie ze kan rekenen. Helaas moet Rosalie met haar nieuwe klas – op twee mensen na – voor twee weken op reis naar Schotse Glasgow en daar kijkt ze zeker niet naar uit. Enerzijds is dat voor haar een hel, maar anderzijds kan het haar sociale leven een kick geven. Welk effect geeft dat dan?

    Aangeraden leeftijdscategorie: 12+.
    Genre: Avontuur, drama & onbekende personen.
    Taal: Geheel Nederlands.

    Cause You're My Disease • Louis Tomlinson

    Harmony Winchester is twintig jaar en gaat samen met haar vriend Louis Tomlinson wonen. Samen snakken ze meteen naar vrijheid die ze krijgen. Toch wordt Harmony dankzij haar verleden met haar depressieve moeder en overleden vader nog altijd gedomineerd door haar sterke drugsverslaving. Niemand weet daarover en dat wil Harmony ook zo houden, maar het gaat niet meer simpel zijn sinds ze samen met haar vriend gaat wonen. Harmony wil het liefst niet denken aan allerlei heisa die zal aankomen.

    Aangeraden leeftijdscategorie: 16+.
    Genre: Drama, fanfiction & romantiek.
    Taal: Geheel Nederlands.

    All The Bullies Have To Die • One Direction

    Margo Crawford is heel haar schoolleven een onschuldig slachtoffertje van pesterijen geweest. Drie keer heeft ze van school moeten veranderen: eerst Birmingham Op haar achttiende heeft ze de keuze genomen om te stoppen met school en van Wolverhampton naar Bournemouth te verhuizen. Nu is ze twintig en ze kan haar verleden nog niet loslaten. Margo besluit om haar pestkoppen ‘een lesje te leren’ en daarvoor moet ze weer naar de regio West Midlands gaan, vervolgens door North West naar Yorkshire and The Humber. Door de plotselinge stop van haar studies zit ze een beetje krap bij de kas en kan ze onmogelijk dure treintickets betalen, maar dan ziet ze een redding…

    Aangeraden leeftijdscategorie: 16+.
    Genre: Fanfiction, horror/thriller, drama & vleugje romantiek.
    Taal: Geheel Nederlands.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 18:59 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”