• Ik lees echt van alles maar ik vind het fijn als er al meerdere hoofdstukken zijn en de lay out verzorgd is. Ik lees graag
    One Direction
    Justin Bieber
    Onbekende Personen
    Harry Potter
    The Vampire Diaries


    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 20:54 ]


    Save me from myself.



    It's a hard knock life for us.

    ~


    A normal girl with an abnormal life.
    She goes trough love, friendship, enemies and pain.
    Living hard knock.


    - Ik post dit verhaal alleen hier,
    als je het ergens anders ziet graag melden.
    - Geschreven en gesproken in het Nederlands.
    - Geen 16+
    © MirLiam








    Soundtrack.




    Het is een Onbekende Personen story. Drama & romantiek.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 14:22 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.


    Always look on the bright side of life.

    Home is where the heart is. (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dan staan er op mijn profiel wel een aantal verhalen die je wel leuk zult vinden :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Heeeey, ^^
    Ik heb een foto story met heel wat hoofdstukken.
    Ik weet niet of je dat leuk vind?!
    Beautiful pictures {Mooie thema foto's}

    Ook schrijf ik samen met monstertje18 een story genaamd: If I Die Tomorrow.
    Alleen komt Tokio Hotel er wel in voor.
    Hier onder staat een stukje waar het over gaat.
    Je moet maar kijken.

    Wat als je een slecht leven leidt.
    Je moeder is overleden, en je beste vriendin is haar vader kwijt en maakt het zelfde als jou mee als jou.
    Je wilt elke dag wel een eind aan je leven maken.
    Je verhuid met die vriendin om je verleden achter je te laten, of wil je je leven opgeven en pleeg je zelfmoord? Dat lees je hier!


    If I Die Tomorrow

    Xxxx I hope you enyjo it! (flower)


    Life is full of fake people

    The Wall
    Onbekende personen + liefde + soort van oorlog.
    Alvast veel leesplezier met de andere stories die men hier heeft geplaatst!


    Obviously.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Kijk even op mij profiel bij mij stories

    [url] http://www.quizlet.nl/stories/78459/time-will-heal-our-souls--liam-james-payne/ [/url]


    Give the love around and back around it goes.



    Tropische Kust

    Een jongen en een meisje kennen elkaar van internet en zijn goed bevriend. Ze besluiten om naar een onbewoonde plek te gaan aan de kust van het tropische Brazilië. Hier leren ze elkaar pas echt kennen.


    Zeg wat je denkt, denk wat je zeg. Zeg wat je wilt, wil wat je zegt...



    Hoofdpersoon: Sophie
    Leeftijd: 17
    Verhaal: Sophie wordt steeds meer onzeker als mensen zeggen dat ze dik is geworden, vroeger was ze altijd de dunste. Ze ontwikkelt anorexia, maakt de dingen mee die hierbij horen. Volg haar verhaal, voel haar leed, lees haar leven.


    Your make-up is terrible

    I've just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, af) en het vervolg I just killed myself. Het zijn thrillers met onbekende personen, romantiek, drama en veel cliffhangers. De mensen die ze lezen, vinden ze helemaal geweldig. ;)




    I've just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Maar wat heeft haar daar eigenlijk toe gedreven? En waarom worden de mensen die haar hebben opgevangen toen ze voor de politie vluchtte steeds banger voor haar?


    Ik hield van hem.
    Hij niet van mij.
    En nu is hij dood.


    I just killed myself

    Ik heb een story met onbekende personen (:

    http://www.quizlet.nl/stories/86552/veranderingen/


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley