• Ik lees echt van alles maar ik vind het fijn als er al meerdere hoofdstukken zijn en de lay out verzorgd is. Ik lees graag
    One Direction
    Justin Bieber
    Onbekende Personen
    Harry Potter
    The Vampire Diaries


    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 20:54 ]


    Save me from myself.

    ken je give you heart a break -Justin Bieber al?
    het is een mooi verhaal en je kan er wel al eventjes aan lezen want ze hebben al meer dan 200 000 woorden :)

    en ik ben terug begon aan mijn eigen verhaal : the sleeping beauty




    Please ... wake up, he wispered.
    What's wrong with her? they asked him.
    I don't know and the tears streamed down his face.


    one direction exist



    Feat: Justin Bieber.





    The prettiest faces hide the saddest stories.

    http://www.quizlet.nl/stories/60226/the-7-things-i-hate-about-justin-drew-bieber-16/






    http://www.quizlet.nl/stories/80010/as-long-as-you-love-me-ft-jason-mccann-16/

    - Justin Bieber bestaat niet.
    - Bevat: seks, drugs, alcohol, en misbruik.
    - Jason McCann is Justin's karakter in CSI / Bad Boy Bieber

    Ik ben vandaag met een story begonnen, misschien wil je eens kijken of je het iets vindt? Can't keep my eyes off of you - Niall Horan

    Broken Promises - Niall Horan


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    When I saw you,
    I was scared to talk to you.
    When I first talked to you,
    I was scared to kiss you.
    When I first kissed you,
    I was scared to love you.
    Now that I love you,
    I'm scared to lose you





    One Direction bestaat
    Nederlands gesproken & geschreven
    Summer Melody Horan
    Kan 16+ zijn
    A love story with an unexpected end
    Soundtrack

    Back to december ~~One Direction


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    I'm the girl you're looking for


    “One of the most scariest thing in life,is when you come to the realization that the only thing that can save you is...yourself.''

    'Why are you acting so strange?' His arms around me felt save. My throat seemed constricted.
    'I...I have to break up.' His arms fell at his side.
    'You have to do what?! Why?' He sounded angry, but still he was sweet and soft. My throat seemed to be squeezed. I took a deep breath and said: 'Because I'm the girl you're looking for. And you have to kill me.'
    •Nederlands geschreven
    •Onbekende personen
    •Actie


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to

    Ten Seconds To Wish. //One Direction

    Ik keek in het lachende gezicht van Xian Wen. ‘Kom op, laten we het proberen!’ Ze hield het brouwsel voor mijn neus. ‘Serieus?’ ze knikte. ‘Hier staat dat we het nu moeten drinken en vannacht om twaalf uur een wens moeten doen.’ Ze legde het tijdschrift neer en schonk het brouwsel, wat een rare, paarsige kleur had, in de twee glazen. ‘Als ik voedselvergiftiging krijg, is het jouw schuld!’ ze lachte ‘3-2-1.’ Tegelijk namen we een slok. Het smaakte verschrikkelijk. Ik slikte het door en zag Xian Wen naar de gootsteen rennen, waar ze het uitspuugde.
    Het was de week na mijn zestiende verjaardag en Xian Wen stond erop dat ik ook mijn laatste wens uit zou laten komen. Harry. Harry Styles. Dat was mijn wens.


    ik hoop dat je het leuk vind? (:
    xxx


    I Hope Life Treaths You Well.



    I had a dream.
    In my dream, Lilith, the Fairy Queen of Dreams,
    cast a sleep spell over the entire kingdom.
    Everything and everyone fell into a deep enchanted sleep.
    Somehow, I feel my husband Fidget awaken me to this strange new world.



    Er is ook een vervolg die in dezelfde story staat.



    I had a dream
    My husband Fidget vanished,
    and my daughter Lyra was cursed with sleep.
    I fought Lilith, the fairy queen of dreams,
    but she send me to a prison.
    I must escape and save my family.


    linkje: klik

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 9:57 ]


    26 - 02 - '16

    Geen idee of je het wat vind:


    Trying to read the signals || Niam


    ‘Niall, what are you?’
    ‘That doesn’t matter Liam. I love you’
    ‘I love you too’


    *Sountrack
    *One Direction bestaat
    *Zoveel mogelijk is gebaseerd op werkelijkheid
    *Gaat misschien 16+ bevatten
    *Neem een abo, ik waarschuw niet
    *Begonnen op 8 april 2012


    Korte beschrijving:
    Liam heeft heimelijk een grote crush op zijn Ierse bandmate, Niall. Niemand weet dit van hem en dat wil hij graag zo houden. Hier komt echter verandering in als op een dag, na een lange studio-dag, Niall een brief krijgt van thuis. Hij wil niet zeggen wat er in staat en doet erg geheimzinnig. Liam is vastberaden er achter proberen te komen. Hij zegt dan ook graag ja, als door Niall word gevraagd of hij mee gaat naar Ierland om zijn familie te bezoeken. De vreemde situaties blijven zich maar opstapelen, terwijl Liam alles probeert te ontcijferen.


    Er zijn al 22 hoofdstukken...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    http://www.quizlet.nl/stories/86368/i-am-a-normal-girl-even-though-i-can-fly/


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Face of an angel

    It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities.



    © ThoseWords
    • Gedeeltelijk gebaseerd op 'Harry Potter' van J.K. Rowling.
    Kan afwijken van de originele verhaallijn.
    • Nederlands geschreven


    Keep your head up, keep your heart strong

    http://www.quizlet.nl/stories/64229/taking-chances--george-weasley/
    http://www.quizlet.nl/stories/74540/the-heart-is-where-the-fire-is--charlie-weasley/
    Tweemaal Harry Potter. Die met George heeft 60 hoofdstukken (afgelopen) en die met Charlie heeft er 21. Hopelijk vind je ze leuk(H)


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    http://www.quizlet.nl/stories/91095/leef-je-leven-maar-durf-tedromen-1d/


    vermist: band genaamd one direction!!!!!
    ja je hebt het goed gelezen, one direction is vermist! we houden een wedstrijd, wie vind ze als eerst. misschien jij wel en dan win je een prive concert, en een meet en greet met de boys.
    regels en bedoelingen:de boys reizen nu al een hele poos over de hele werdel, maar nooit blijven ze op 1 bepaalde plek een poos, nu dus wel, one direction gaat zich verstoppen bij een dood normale familie die ergens op de wereld woont, zie jij ze als eerst, kan je land, plaats en adres doorgeven aan dit nummer: 0674163597. dan win jij!

    keet woont samen met haar 4 broers, vader, oom en tante, en baby nichtje op een manage, waar oom tjerk en papa de baas zijn. haar grote liefde is paardrijden. samen met haar paard fiona geniet ze van het rijden en doet liever niks anders. natuurlijk heeft ze wel meer hobby'S. ze danst bijvoorbeeld met haar beste vriendin Shanna in een bekend dans programma van de Benelux, Duitsland en Frankrijk. als je een groot danser wilt worden dan is dit een grote stap. het word uitgezonden op tv, live iedere zaterdag avond. ze dansen er voornamelijk hiphop en streetdance. voor haar 16e verjaardag van 6 maanden geleden hebben oom tjerk en papa een grote verassing...


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!


    words missing
    at this moment
    that seems like the end
    yet it is only the beginning
    when friendships are close
    and dreams are far
    you were there for me.
    Tears fill me
    with memories of both good and bad
    some nearly forgetton
    yet all dear to the heart
    you were there for me.
    In times of trouble
    and in times of thanks
    you stood by my side
    and held me up.
    Through your ever-patient ears
    to your comforting hugs
    you were there for me.
    From that first day
    when I saw you and knew
    that you would love me for who I was
    you were there for me.
    And until the day
    when we are old and gray
    I will always know that
    you are there for me.






    Overige informatie:
    Kan 16+ bevatten.
    Ik waarschuw wel.
    Alles is nederlands
    De afbeelding zijn van Taylor swift
    One direction bestaat niet.
    Ihopeyoulikeit

    Als amelie terug komt van een maand Amerika, wordt ze al gauw op een gemene manier gedumpt door haar vriend Ross. Door haar gitaar en muziek begint ze haar gevoel te uiten. Na een poosje gaat het steeds slechter met haar baan als model, en ze begint langzaam alles op te geven. Tot ze een nieuwe jongen leert kennen.

    Als harry's vader het huis verlaat besluiten zijn moeder samen met hem en zijn zusje naar Brixton te verhuizen. Harry heeft een vervelende verleden achter de rug. en in Brixton kan hij eindelijk een nieuwe start maken. Toch blijft hij problemen hebben met zijn verleden , maar er is gelukkig één enkel meisje dat hem daarmee wil helpen.

    http://www.quizlet.nl/stories/91013/friends-dont-let-you-fall---harry-edward-styles/


    lees maar(: ik had al eerder gereageerd met een ander verhaal alleen die faalde dus hierbij deze:)


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Echte celebrities in de bijstand


    Tien bekende mensen hebben zich opgegeven voor het programma 'Echte celebrities in de bijstand'.
    Hier moeten ze tien weken verblijven en per maand krijgen ze ieder vijfhonderd pond aan inkomen.
    Na elke week gaat er één iemand naar huis.
    De winnaar die zich het beste kan inleven in de bijstand, wint 25000 pond.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf