• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.







    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [mijn topics]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Moringa zei op 14 juni 2012 - 16:19:

    Jane
    Ik word wakker van Finn die loopt te snurken. Vermoeid schud ik hem wakker. 'Finnie, je snurkt.' Ik ben nog te moe om op te staan, rustig probeer ik verder te slapen. Van irritatie leg ik het kussen op mijn hoofd, nu hoor ik het gesnurk misschien niet meer.


    Laatste reactie.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [MAIN :Y) dat is echt mijn favo smiley :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jacky
    'Je gaat me toch niet vertellen dat je niet kan lachen om slagroom Jasperos,' zeg ik tegen hem. Iedereen kon lachen om slagroom. 'Dankje voor de paaannenkoek.' en toen pakte ik een doekje en haalde alle slagroom uit zijn nek. Toen alles weg was gaf ik hem een kusje in zijn nek. 'Helemaal schoon.' zeg ik dan. 'En een berg, houdt je dat wel vol?' en ik grijns naar hem.


    [Main laatste reactie, your turn Jasperos om te praten (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jasper:

    Langzaam laat ik mezelf op de grond zakken. ""Tuurlijk, ik kan alles." Zeg ik rustig en ga languit liggen. "We kunnen ook een dagje niks gaan doen." Zei ik twijfelend en krabde even achter mijn oor.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Het pannenkoeken eten is over. Ik zet de spulletjes allemaal snel weg.
    'Tuurlijk, ik kan alles.' zegt Jasper. En hiij gaat languit liggen. 'We kunnen ook een dagje niks gaan doen,' hij klonk twijfelend. Hij krabde even achter zijn oor. Ik laat mezelf naast hem vallen.
    'Ja, niets doen is eigenlijk ook helemaal prima. Maar,' zeg ik tegen hem. 'Mag ik dan ook niet dit doen?' en ik geef hem een klein kusje op zijn neus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [vergeet de bruiloft regelen niet. Oh grapje, dat weten ze nog niet. c:]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    jasper:

    ""Mijn heilige neus!" Zeg ik jammerend en kijk Jacky even aan. "Niks doen klinkt geweldig, of we kunnen naar de karaoke bar, kunnen we Lars meevragen." Ik haalde mijn schouders even op.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Een karaokebar, dat is ook leuk. En merk je dan niet dat elke keer ik je neus een kusje geef, ik je neus aanbid,' zeg ik met een lach. Heel vaag allemaal. 'Oja, ik zou Jane ook nog moeten spreken.' bedenk ik me ineens. 'Maar ja, ik wacht wel tot ze wakker is, anders heeft ze dadelijk een ochtendhumeur.' en ik leg mijn hoofd op Jaspers buik en kijk naar de lucht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Boem]

    Jasper:

    Gewoon een dagje helemaal niks doen, dat klonk aantrekkelijk. "moestjij niet nog even met Vanilla praten?" Mompel ik en rek me even uit. Ik was nog harstikkke moe mensen. "Want ik had eigenlijk wel zin in een bruiloft."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    Het was wel heel duidelijk; Ik had te veel suiker gegeten. Echt teveel. Vrolijk lachend liep ik rondjes. Ik maakte een salto aangezien ik dat zeker kon met mijn Acrogym en kwam mooi op mijn beide voeten terecht. "TADAA".

    Jacky
    'Ja, ja dat klopt. Ik moet nog met Janiebanie praten.' zei ik tegen Jasper, of eigenlijk tegen de lucht. 'Maar die bruiloft was toch afgelast? Jane zat toen nog zo te zuipen.' een voorteken van hoe mis het ging die dag. 'Maar ik moet zeggen dat ik hier ook heeeeerlijk lig.' en ik zuchtte even lekker diep. 'Deze vakantie hoeft voor mij nooit te eindigen.' dan bedenk ik me ineens dat ik over 2 dagen jarig ben. Ik kom met een ruk overeind en zeg:
    'Shit, ik kan niet niets doen. Ik moet nog dingen regelen en stuff.' en in de snelheid van de dingen die ik zei kon je waarschijnlijk niets opmaken. Jasper wist niet eens waarover ik het had. Dan zie ik ineens Megan een kunstje doen en dan zegt ze:
    'TADA' en ik applaudiseer even kort.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 12:35 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Megan

    Ik ging een einde verder staan en maakte mijn spieren even los. Ik nam een klein aanloopje en begon verschillende dingen achter elkaar te doen. Zulke dingen die ze op een hele lange mat of trampoline doen op tv. Gras lukt ook perfect. Ik eindigde en keek verbaasd rond. Ik begon te lachen. Het was dus duidelijk niet de bedoeling geweest om omgekeerd te eindigen. "Te lang geleden dat ik dit heb gedaan".

    Finn
    Midden in de nacht word ik half wakker van Jane die tegen me aan port. 'Finnie, je snurkt.' Haar stem klint ontzettend moe en erg geïrriteerd. Slaperig open ik mijn ogen, maar ze heeft zich alweer omgedraaid. Ik draai me op mijn buik en klem mijn armen rond mijn kussen, hopend dat ik zo niet zal snurken.


    The truth may be orange!