• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.







    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik begon haar te kietelen terwijl ik zelf vrolijk lachte. Ik wist dat ze niet tegen kietelen kon, maar ze moest me maar niet porren ! Ik kietelde nog niet eens zo hard, ik kon nog veel erger kietelen hoor !

    Jane
    De taart blijft achter terwijl we de winkel uit lopen. Ik heb geen woord verstaan van wat Jacky zei. Het zal vast wel goed komen.
    'Oke, is goed. Wat voor soort jurk zal ik nemen: een echt mooie of gewoon een simpele? Wat zou Finnie mooier vinden?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    'Jij bent hier degene die met hm een tent deelt,' zeg ik lachend tegen Jane. 'Neem gewoon een Jane jurkje. Dat zal hij zeker leuk vinden.' ik zag een winkeltje en trok Jane weer mee. Ik stormde er naar binnen maar kwam met een ruk tot stilstand. Dit was een kleding winkel met allemaal vunzige dingen. Er kwam een jongen naar ons toe met allemaal piercings en hij likte even over zijn lippen. Hij zei in het Spaans wat twee mooie dames hier deden. 'Jane, laten we snel hier weggaan. Die jongen is een griezel. En die sekskleren vind ik ook tien keer niks.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Lachend keek ik de winkel rond. 'Finnie zal het vast wel leuk vinden, daar gaat het toch om?' Of course meende ik hier niets van. Dit vind ik alles behalve mooi. Ik liep langs de jongen en pakte en echt hoerenpakje eruit met een haarband met konijnenoren. 'Dit zal hij vast wel leuk vinden, denk je niet?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia

    Hij begon me alweer te kietelen en zelf lachte hij er nog het hardst om. 'Nee, niet alweer!' riep ik lachend terwijl ik met mijn benen in de lucht spartelde. Het zag er vast heel debiel uit. Ik probeerde als een kleine baby zijn handen vast te grijpen en lag te spartelen met mijn benen. Charmant Felicia, erg charmant.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jacky
    'Jane, die jongen is een griezel.' zeg ik weer tegen Jane. Ik keek naar de rekken. Ik haalde een leren pakje eruit waarbij precies mijn private space bloot zou zijn. Ik rilde er ven van. En ineens stond die jongen weer achter me. 'Je kan het best wel even passen hoor.' zei hij in het Spaans. 'Nee, dit is niet mijn maat. Ik ga wel naar een andere winkel.' en ik draai me om en loop naar Jane. 'We gaan. NU!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    "Hoor ik nou dat je het niet leuk vindt ?" zei ik met een pruillipje tussen het kietelen door. Ik begon harder te kietelen op haar blote buik en lachte er zelf ook weer om. Dit bleef echt leuk.

    Jane
    'Ik wil het anders wel even passen hoor.' Met het pakje in mijn handen loop ik naar de jongen toe. 'Je voudrais passen.' Ik wijs naar het pakje, anders zou hij me toch niet begrijpen. Hij knikt en wijst naar een hokje. 'Kom op Jacky, dit is toch geniaal?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    'Oke, ga het maar passen.' zeg ik met een zucht. Jane verdween een pashokje in en ik bleef achter met de jongen. Hij stond veels te docht bij. 'Moet jij niet iets passen?' zegt hij sexy. Maar hij was zo aanstootgevend dat zelfs dat niet meer uitmaakte. Dan gaat ineens de wijnkelder open en komt er nog een jongen binnen. Patch.
    'Wat doe jij hier Patch?' vraag ik vol erbazing.
    'Dat kan ik net zo goed aan jou vragen,' zegt Patch. Mijn vraag ontwijkend.
    'Ik ben hier met Jane, ik dacht dat dit een leuk winkeltje was. Want vande buitenkant ziet het er normaal uit hoor.'
    'Je wilt hier gewoon iet sexy's kopen.' zegt Patch met een grijns. ik kijk hem vernietigend aan.
    'Dat zou ik overal behalve hier kopen.'
    Patch doet zijn handen in de lucht als overgeefteken.
    ''Grapje grapje.'
    Ik wachte nog steeds op Jne. En nu stonden beide jongens veels te dicht bij me. Beide aan een kant van me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'Ja, jawel!' probeer ik tussen het lachen door te zeggen. Het is moeilijk om te communiceren als je de slappe lach hebt hoor. Nog steeds probeerde ik zijn handen te grijpen maar ze gingen zo snel over mijn buik heen dat ik geen kans had. Blijkbaar vond hij dit nog echt leuk ook.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    Ik trek het veel te strak zittende pak aan. Gelukkig bedekt het wel de intieme plekken, waardoor ik wel gewoon naar buiten kan komen. Ik stap het hokje uit en zie drie gezichten op me gericht. Van Jacky, de jongen uit de winkel en een andere jongen. 'En jij bent?' vraag ik aan die jongen die ook nog eens heel knap is. 'Oh eh, je me sorry. Wer bist du?' Geweldig, drie talen door elkaar, dat krijg alleen ik voor elkaar.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    'Ehh Jane, dit is Patch.' zeg ik. Dan zegt Patch.
    'Aangenaam, ik ben Patch. Nederlands.'
    Ik moet er om lachen. 'Dan kennen jullie elkaar nu ook.' ik zie Patch naar me kijken. Terwijl Jane hier in het sexy pakje staat.
    'Jane, trek je normale kleren aan. Dan gaan we naar een normale zaak.' en ik duw Jane dt hokje weer in en fluister zacht:
    'Ikwil hier weg. Beide jongens zijn raar. Dus kleed je om, want ik ga niet zonder je weg.'

    [Ik moet gaan, slaap lekker. Adios amigos]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Ik vond dit net zo leuk staan,' jammer ik als een klein kind. Braaf doe ik wat ze zegt en trek mijn oude kleding weer aan. 'Ik koop het,' lach ik en reken het af. Ik heb toch geld genoeg, dan kan je het net zo goed aan idiote dingen besteden. 'Als ik niet zou trouwen had ik je nummer gevraagd,' zeg ik nog tegen Patch voordat we de winkel uit lopen. Hij vind me nu vast idioot, niet dat mij dat iets kan schelen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [slaaplekker!]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Terwijl we de winkel uitlopen zie ik Patch verbaasd kijken naar me. Ik haal onschuldig mijn schouders op en zwaai kort naar hem. Dan komt de grijns terug op zijn gezicht.
    'Jane, ik vermoord je nog op een dag,' zeg ik zuchtend. 'Oke, niet echt. Dat zal ik niet doen.' we liepen verder, en ik zag een zaakje wat er wel goed uitzag en weer trok ik Jane mee. Ik zag gelijk een leuk mintgroen jurkje . Die er ook nog precies in mijn maat was. Ik zei tegen Jane:
    'Ik ga deze passen!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.