• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.







    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    Het jurkje is niet mijn smaak, maar als Jacky het leuk vind moet ze het vooral passen. Ik loop wat door de winkel. Ze hebben allerlei soorten jurken. Voor chique gelegenheden, casual en gewoon voor het uitgaan. Op een gegeven moment zie ik een prachtige jurk hangen. 'Jacky! Die wil ik hebben!' gil ik half door de winkel. Enkele kijken me vreemd aan. Ik wijs naar de jurk.

    [DAARIN WIL IK LATER TROUWEN. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Ik heb net mijn jurkje aan als ik Jane hoor gillen dat ik moet komen. Ik loop met mijn jurkje aan naar Jane. Ze heeft een jurk in haar hand. Totaal niet mijn smaak, maar ze moet doen waar ze gelukkig van wordt.
    'Pas hem!' zeg ik vrolijk tegen haar. 'O wacht, een vraagje, kan ik dit jurkje hebben?'
    Ik vond hem heerlijk zitten. Hij zat goed bij mijn rondingen maar ik draag nooit jurkjes.
    'Ik draag namelijk nooit jurkjes..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Ik besluit maar eerlijk tegen haar te zijn. 'Het staat je leuk, maar het is totaal niet mijn smaak. Als hij lekker zit en je hem leuk vind moet je hem vooral kopen,' glimlach ik. Met de jurk in mijn handen loop ik naar de paskamers, het is een echte prinsessenjurk, waarin elk klein kind wil trouwen, ik dus ook. Na veel gepruts trek ik hem aan en loop naar buiten. 'Hij is perfect,' zeg ik blij.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    'Dan zal ik ook eerlijk tegen jou zijn. Dat jurkje, ook niet mjn smaak. Maar staat je ook wel leuk.' zei ik tegen Jane. 'Dus we koen beide een jurkje dat de ander niet zo zijn smaak is maar wel leuk vinden staan' zeg ik met een grijns. 'Wat vullen wij elkaar toch geweldig aan.' en ik moer er om lachen. Ik loop weer mijn pashokje in en doe mijn eigen kleren aan. Dan loop ik naar de kassa en reken af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Voorzichtig trek ik mijn perfecte jurk uit. Finn zal het te overdreven vinden, ik vind hem geweldig. Ik betaal de jurk, die ontzettend duur was. Ik betaal het met mijn eigen geld. Als mijn vader de prijs zou zien zou hij een hartverzwakking krijgen. Het wordt in een speciale hoes gestopt. Met de jurk in mijn handen loop ik de winkel uit. 'En nu?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    'We hebben een taart, een jurk. Dus dan moeten we nu nog voedsel. Drank ofzo. Oja, en we moeten een cd-speler voor muziek.' som ik allemaal op. En ik moest nog wat regelen met Austin. En ook met Jasper. Maar dat was een verrassing voor Jane. 'Dus nu naar een supermarkt op jacht?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Oh ja, alcohol. Niet dat ik er iets van zou nemen, ik wilde niet weer idiote dingen uithalen. Niet dat mij dit zou lukken, ik kan niet van de alcohol afblijven. 'Goed idee.' Aan het eind van de straat zie ik er al een staan. Samen lopen we naar binnen, waar alles in het Spaans is. 'Aan mij zul je niet zoveel hebben.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Ik pakte een winkel karretje. Toen een fles Malibu en een fles champagne. 'Dat geeft niets.' zei ik tegen Jane. 'Oja, en ik neem weinig alcohol mee. Anders zijner dadelijk allemaal dronken haha.' ik loop verder. Ik pak ook plastic bordjes en bestek, voor de taart. 'Oke, we hebben dus taart, bordjes, bestek, kleding, drank. Oja, cola en sinas is handig.' en die stop ik ook in het karretje. 'aha, bekers. Ook handig.' en die stop ik er ook nog bij. 'Verder nog iets nodig?'

    [Nu ga ik weer leren, tot straks.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Jacky regelt alles. Ik zou geheid alles vergeten. 'Verder nog iets nodig?' zegt ze nadat we een heel karretje vol hebben. 'Volgens mij niet.' We lopen naar de kassa en rekenen af. 'Nu de taart halen.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Wanneer we klaar zijn en hebben afgerekend lopen we naar buiten. 'He Jane, zorg even dat niemand op mij let oké. En afleiding. Je snapt vanzelf wel waarom.' ik wachtte totdat Jne zou beginnen zodat ik gewoon met het winkelwagentje kon vertrekken. Anders moesten we alles dragen. En dan ook nog de taart.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Dat hoeft ze geen twee keer te zeggen. Ik laat mijn jurk achter op het karretje en spring op een tafel. 'Bonjour mensen!' gelijk heb ik de aandacht. 'Je-' ik wijs naar mezelf. 'Dansen-' Ik doe een idioot dansje. 'Voor jullie-' Ik wijs naar het publiek. Dan begin ik mijn geweldige mislukte moves te doen. 'Oeh oeh, talalalatadaaada oeh oeh.' Op deze manier probeer ik wat ritme erin te brengen. Een hele menigde gaat om de tafel staan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Jane kan echt geweldig afleiden. Ik race gauw met het karretje weg op naar de taartenwinkel. Onderweg kom ik langs een muziek winkel. Ik koop een cd met lekkere Spaanse muziek. En ook nog een cd met dance nummers. Ik heb een cd-speler bij mijn tent. Dan ga ik weer naar buiten. Ik zet het winkelwagentje naast me neer. Enga dan op een stoel staan. Ik zwaai hevig richting Jane. Het teken dat ze terug kan komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Net op het moment dat ik helemaal uitgeput ben zie ik Jacky naar me zwaaien. 'Adios amigos!' roep ik en zwaai even. Dit is het enige Spaans dat ik kan. Er wordt luid geapplaudiseerd. Voor de grap buig ik een paar keer. Dan haast ik me langs alle mensen en loop naar Jacky. 'En, was ik goed of was ik goed?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    'Je was niet goed..' zeg ik tegen Jane. 'Je was geweldig!' en ik moet er om lachen. 'Oke Janiebanie. Ik heb ook nog even twee cd's gekocht. Eentje met Spaanse nummers en een lekkere dance cd. Jasperos heeft een iPhone dus die kan ik wel aansluiten op mijn boxxen, dus daar kunnen we wat rustigere nummers via YouTube op laten horen. En een cd-speler had ik al.' dan denk ik nog even na. 'Laten we dan binnen maar de taart op gaan halen.'

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 14:09 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Ugh, ik heb Spaanse muziek nooit gemogen. Ik heb ook nog mijn iPod, dus het komt wel goed. We lopen de taartenwinkel binnen, de vrouw herkent ons gelijk. Met de taart in mijn handen lopen we de winkel uit. 'We hebben alles, nu maar weer terug gaan.' Ik begin richting de camping te lopen. 'Zeg het als er een voorwerp voor me staat.' Met die taart in mijn handen zie je helemaal niets.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”