• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.







    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    Het lukt me niet meer om in slaap te komen, hoe moe ik maar ben. Finn slaapt toch dus ik kleed me onder de dekens aan. Ik heb een kort sportbroekje aangetrokken met een simpel effen shirt erop. Dan pak ik een paar hardloopschoenen om die vervolgens aan te trekken. Als ik eenmaal buiten ben zie ik dat de zon al volop schijnt. Ik maak mijn staart wat strakker en begin dan hard te lopen.

    [Waar is Jacky?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik kon mezelf echt slaan nu. Ik was weer eens vergeten kleren mee te nemen naar de douches. Een slechte gewoonte van thuis ? Ja, zeker weten. Ik sloeg de handdoek rond mijn heupen en zuchtte zachtjes. Langzaam liep ik de camping op, om te kijken of er veel mensen waren.

    Finn
    Langzaam word ik wakker. Het bed naast me is leeg, dus Jane zal al opgestaan zijn. Gapend schop ik me uit mijn slaapzak en ik grabbel wat kleren bij elkaar. In mijn boxer stap ik de tent uit, op weg naar de douches. Halverwege kom ik Austin tegen, met zijn handdoek strak rond zijn heupen en een speurende blik in zijn ogen.
    'Kleren vergeten?' grijnsde ik breed terwijl ik met mijn hoofd knikte in de richting van zijn handdoek.


    The truth may be orange!

    Austin

    Verschrikt keek ik opzij. "Nee hoor, ik doe dit voor mijn lol" zei ik sarcastisch. Ik keek nog even rond, dan naar het tentje en zuchtte. "Zijn er veel mensen daar ?".

    [Jacky is buiten gewoon. Ergens voor de tent van haar.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahahaah, goede gewoonte Aussie, tenminste, Aussie is toch knap? Omfg, ik weet gewoon niet hor Austin en Finnie eruit zien, ik ga ze opzoeken in het rollentopic :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Na een tijd rennen kom ik bezweet en oververhit aan bij de tenten waar ik Jacky zie staan. 'Jacky luister, ik weet niet wat er is gebeurt, maar niets ervan deed ik met opzet.' De woorden ratel ik achter elkaar. 'Het is nooit mijn bedoeling geweest om iets tussen mij en Jappie te laten gebeuren echt niet.' Ik stop omdat ik naar adem moet happen. 'Vergeef je me?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ofcourse is Aussie knap, wat verwacht je wel niet van mij ?!]

    Austin

    Ik liep de camping op en keek naar Jacky en Jane. Jacky was ik al eens tegengekomen volgens mij, de vorige keer. "Dames" zei ik glimlachend voordat ik verder liep naar mijn tentje, "Jacky, leuk jou weer te zien in mijn half naakte staat, wordt dat een ritueel ?".

    [@leaderlouis hoe heet je eigenlijk? just curious.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik vraag me ook af hoe je heet :3]

    Jacky
    Jane komt ineens vanuit het niets naar me toe en ratelt dan aan een stuk door. Maar ik versta haar wel. 'Vergeef je me?'
    Ik word quasi boos. 'Wat denk je wel niet, dat ik je zomaar vergeef?!' ik laat het even stil. En dan ga ik lachen. 'Als ik Jasper vergeven heb, dan heb ik het jou natuurlijk al vergeven.' ik geef haar een knuffel. 'Je zweet.' merk ik op. 'Ik wist niet dat jij aan zweten deed.' zeg ik met een grijns.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jsne
    Verbast kijk ik Austin na. 'Je bent iets vergeten aan te trekken!' roep ik hem na.
    Ze wordt boos. 'Wat denk je wel niet, dat ik je zomaar vergeef?!' Oprecht teleurgesteld kijk ik haar aan. Ze laat een stilte vallen. 'Maar, ik, ik-'
    'Als ik Jasper vergeven heb, dan heb ik het jou natuurlijk al vergeven,' lacht ze. 'Dat was niet leuk!' lach ik. 'Ik dacht echt dat je boos was!' Ik zucht opgelucht.
    Ze geeft me een knuffel. 'Ik wist niet dat jij aan zweten deed,' zegt ze met een grijns.
    'Ik ben de enige hier die nog wat aan sporten doet,' zeg ik terwijl ik aan mijn oksels ruik. Het zal er vast uitzien als een aap.
    Ik trek mijn neus op. 'Ugh, ik stink. Zo ga ik maar even douchen. Ik moet natuurlijk wel lekker ruiken voor de bruiloft.' Dan bedenk ik me opeens dat volgens mij niemand weet dat het doorgaat. 'Vergeten te zeggen, Finn en ik zijn weer verloofd.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik draaide me om. "Wat, ik heb toch een handdoek aan ?! Wees daar maar al blij mee, thuis gaat het helemaal naakt" zei ik doodserieus. Ik plaagde haar alleen maar hoor. Tuurlijk liep ik thuis niet helemaal naakt rond. Weet je wel niet hoeveel ruiten er in ons huis zitten én hoeveel meisjes wisten waar ik woonde ?! Geen slim plan om dan naakt rond te lopen.

    [^^ Gohja, uhm, ik ga het zeggen én dan proberen uitleggen hoe je het zegt xp
    Naïs, en je spreekt het uit als, Najies, hahaha, er zit zo een jongen in de klas die de hele tijd Nice zegt, en dat lijkt ongeveer op mijn naam dus ik denk altijd dat die me roept --]

    Felicia

    Ik zuchtte toen ik mijn tentje uitliep met mijn tandenborstel en tandpasta in mijn hand. Het boeide me niks dat ik in mijn lingerie over de camping liep. Iedereen hier had zijn mening toch al over me gevormd. Ik liep naar het douche hok achtig iets en begon mijn tanden te poetsen. Ik keek even in de spiegel en zag dat mijn haren nog wel meevielen qua door de war zitten en liep het douche hok weer uit.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jacky
    'DAT IS AWESOME,' zeg ik tegen Jane als ze me vertelt dat hun bruiloft door gaat. 'Oke, ik ga gelijk mee douchen. Wacht heel even.' ik pak gauw mijn spulletjes. En ook kleren. Dan loop ik weer naar Jane toe. 'Ik vergeet niet zoals Austin mijn spullen.' gister was Austin het ook al was vergeten. 'Liefste, ik ga even douchen. Veel plezier met niets doen. Ineens staat mijn planning helemaal vol.' zeg ik tegen Jasper. 'Laten we gaan douchen Jane. We hebben een hoop te bespreken!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Hij draait zich om. 'Wat, ik heb toch een handdoek aan?! Wees daar maar al blij mee, thuis gaat het helemaal naakt.' Zijn stem klinkt serieus.
    'Ugh, bespaar me liever de details,' lach ik terwijl ik naar zijn lichaam kijk. Ik weet dat hij met Felies is, maar dan mag ik nog altijd kijken. Het ziet er even mooi uit als die van Finnie.
    'Laten we gaan douchen Jane, we hebben nog veel te bespreken,' zegt Jacky. Sinds wanneer noemt ze me niet Janiebanie? Niet dat ik het erg vind. Door die naam voel ik me alleen maar een kleuter.
    'Toppie,' zeg ik en haal ook allemaal spullen uit de tent. Dan loop ik naar de doucheruimtes om te douchen.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 21:07 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”