• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.







    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik was bijna bij het tentje toen ik Felicia zag lopen in ondergoed. Ik begon te lachen. "Hoe weten wat dat toch van elkaar ?" lachte ik terwijl ik naar haar toeliep, "Allebei halfnaakt, jij kan gedachtenlezen". Ik sloeg mijn vrije arm om haar heup heen en drukte een kusje in haar nek.

    Jacky
    'Jane toch!' zeg ik lachend. 'Loop niet zo ongegeneerd naar Aussie te staren!' want dat deed Jane. 'Je zult nu toch echt aan je huwelijk moeten geloven. Niet eens meer staren naar andere mannen' zei ik nep serieus. We kwamen aan bij het douchgebouw. Volgens mij komen Austin en Felicia ook zo. Ik dacht ze nog te zien lopen namelijk. 'Let's shower!' en ik ga een douchecabine in. 'Dus, vertel Jane.' zeg ik door de deur heen. 'Wanneer is de bruiloft?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    Ik lachte naar hem en keek hem daarna grijnzend aan. 'Wat moeten ze wel niet van ons denken? Dat we beter op zo'n naaktcamping kunnen gaan zitten?' vroeg ik toen ik lachend zijn hand vastpakte en weer richting de tent verderliep.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    'Ik lach om haar Austin reactie. 'Het is maar kijken, Finnie ziet er anders beter uit.' Niet helemaal waar, ze zien er even goed uit. We komen aan bij de doucheruimte. Ik trek mijn kleren uit maar houd mijn ondergoed en bh aan. Ze is ook een meisje, maar ik voel me er niet fijn bij als ik er helemaal naakt bij staan. Ik zet de straal aan en wacht tot het water warm is. Dan ga ik eronder staan en laat mijn haren nat worden. 'Het is vanavond al.' Jacky zal dit vast veel te snel, dat weet ik nu al.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik zette grote ogen op en keek geschokt voor me uit. "Nee alsjeblieft niet ! Denk eens na welke mensen daar rondlopen" fluisterde ik toen. Ik trok haar verder mee naar het tentje en liep vlug naar binnen. Ik kroop naar de achterruimte waar ik een zwembroek aandeed en mijn zonnebril nam. Ik kroop naar buiten, shirtloos, en ging in de zon liggen.

    [Dude, ik heb express een apart hokje genomen ;D maar inschrijf er wel om verder.]
    Jacky
    Jane gaat in haar ondergoed onder de straal staan.
    'Jane, als je het niet heel erg vindt, ga ik naar de privé douches. Je staat nu in de openbare. Hier om de hoek zijn allemaal aparte douches.' ik loop het hoekje om en ga in een hokje. De bovenkanten zijn open dus je kon gewoon doorpraten met elkaar. 'Maar Jane, het kan echt niet vanavond!' zeg ik tegen haar. 'Tenzij je me helpt met alle dingen halen.' ik moet er om lachen. Jane had vast gedacht dat ik zou zeggen dt ik het te snel vond. Well, ik vertel haar maar niet dat Jasper en ik al samen gedoucht hebben. Dat zal ze wel te snel vinden waarschijnlijk. 'Zullen we hierna gelijk doorgaan naar de stad?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Ik voel me rood worden. Soms heb ik echt domme momenten. Ik pak mijn spullen bij elkaar. Snel neem ik een hokje naast haar om daar wel normaal te kunnen douchen. 'Sorry, dit wist ik niet,' zeg ik. Ook hier laat ik de straal warm worden en ga eronder staan. Wat ik vermoedde is dus waar, Jacky vond het veel te snel. 'Is goed, ik ga wel mee.' Ik was mijn haren en lichaam en draai de kraan weer dicht. Zoals altijd trek ik een jurkje aan waar ik een blazer over draag. Ik schuif mijn voeten in de slippers die op de grond staan en loop het hokje weer uit. 'Done.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia

    Ik griste mijn short van mijn luchtbed en trok hem snel aan. Ik ging naast Austin liggen. Het maakte me niks uit dat ik in bh lag, dat is toch gewoon hetzelfde als een bikini?
    'Allemaal vieze, dikke mannen en vrouwen lopen daar rond. Passen wij wel tussen toch?' zei ik plagend toen ik in zijn zij prikte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik trok mijn wenkbrauwen op en rolde me om mijn buik. Ik ging op mijn knieën zitten op zo op haar onderbuik te gaan zitten. "Wat deed je net ?" vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. Ze kon geen kant meer op door mij. Haha.

    Jacky
    Ik douchete snel en deed daarna mijn Batman kleding aan. 'Even mijn tas pakken. En dan ben ik klaar om te gaan.' zeg ik tegen Jane terwijl ik mijn spullen meeneem richting de tent. Ik leg mijn gebruikte spullen weg en pak dan nog mijn zonnebril. 'I'm ready to go!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'Ik deed niks.' zei ik grijnzend toen hij op mijn onderbuik ging zitten. Ik bewoog mijn armen onder zijn benen uit wat nog aardig veel moeite kostte en prikte weer in zijn buik. 'Helemaal niks.' zei ik zachtjes en ik lachte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    Ook ik berg mijn spullen op in de tent. Het is echt prachtig weer om een bruiloft te hebben. Dat hebben we toch weer goed uitgekozen. 'I'm ready to go!' roept Jacky. Ze laat me denken aan dat ene lied. 'I'm ready to gohooo, i'm ready to go, if you say so,' begin ik te zingen terwijl we naar het dorp lopen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Ik zing mee terwijl we verder het dorp in lopen. Sommige mensen kijken ons na, maar niet boos ofzo. De mensen hier zijn veel aardiger dan in Nederland.
    'Oke, we hebben veel te doen.' zeg ik tegen Jane. Ik zie een bakker en taarten winkel. 'Laten we beginnen met de taart.' en ik sleur Jane mee de winkel in. Het ruikt er heerlijk. 'Ola senorita,' zeg ik tegen het meisje achter de balie. 'Wij zijn op zoek naar een bruidstaart.' zeg ik in het Spaans. 'Wat voor taart wil je Janiebanie?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Ik kijk om me heen naar de mooie creaties taarten die in de winkel staan. Ooit heb ik een taartenmaak cursus gedaan, het werkt niets. Ik ben nou eenmaal slecht in dat soort dingen. Mijn ogen blijven hangen op een lichtroze taart met witte bloemen aan de zijkant van 3 lagen. Bij elke laag wordt het wat kleiner. 'Die wil ik, er moet dan alleen nog zo'n bruidspaar op staan.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Jane wees een hele mooie taart aan. Ik zei tegen het meisje dat we die wilden hebben. Maar dan met een bruidspaar erop. 'Kunnen we hem alleen hier nog laten staan? Reserveren soort van. Want we moeten nog meer dingen kopen. En om dat met een taart te doen.' leg ik lachend uit. Het meisje zegt dat het goed is. 'Oke, ze bewaard hem voor ons. En zet er een bruidspaar op. Laten we nu maar de rest gaan halen. Zullen we ook een jurkje gaan scoren?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.