• TIME TRAVEL.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Invullijstje:
    • Rol (Jongere/ wezen/ wetenschapper, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (tussen de 15 en -):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Liefdesstatus:
    • Extra:
    • Krachten (Telt alleen voor wezens):
    • Overig:

    Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Prisoner - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    Hantio - Gereserveerd.
    BlueHope - Gereserveerd.
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Mordacious - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    • Rol: Wezen
    • Naam: Hij noemt zichzelf simpelweg James.
    • Leeftijd: Hij ziet er uit als een jaar of 25, maar is in werkelijkheid zeker ouder dan 300 jaar. Hij houd de tel niet bij.
    • Karakter: James is een wezen dan geen medelijden kent. Je kan je afvragen of hij überhaupt wel gevoelens heeft. Maar die heeft hij wel, hij kan boos worden, haat dragen en zich geamuseerd voelen. Hij kan zelfs blij worden van sommige dingen.
    Hij heeft daarentegen wel heel erg weinig geduld en wilt alles zo snel mogelijk gedaan hebben. Hij houd van martelen en dat is dan ook wel zo'n beetje het enige waar hij de tijd voor neemt.
    Verder is James erg koppig en eigenwijs. Hij heeft een eigen mening, komt er graag voor uit en gaat graag tegen anderen in. Hij laat zich niet zomaar vertellen wat te doen.
    Hij is wel graag op zichzelf en niet teveel in gezelschap van anderen. Hij is namelijk ook behoorlijk snel agressief en een echte vechtersbaas.
    • Uiterlijk:


    Hij heeft donker haar, diepe ogen die bruin zijn en een mannelijk gezicht door zijn brede kaak. Hij heeft een kleine snor met een kort baardje. Hij is één meter vijf en tachtig en behoorlijk gespierd. Hij is dan ook een man van de fysieke dingen. Hij heeft dit uiterlijk door de jaren heen gevormt en is nu tevreden, niet dat hij ijdel is. Hij heeft kleine en grote littekens over zijn gehele lichaam heen maar die vallen niet extreem op. Dat komt omdat hij vaak ruzie zoekt en omdat hij soms nieuwe martelpogingen op zichzelf uitprobeert.
    Hij draagt meestal dezelfde kleding, een strak zwart shirt, een donkerblauwe broek en soms een zwarte leren jas.
    • Liefdesstatus: Geen.
    • Extra: James houd enorm veel van macht. Macht en pijn is waar hij voor leeft.
    • Krachten: James heeft alleen maar fysieke krachten. Zo is hij enorm snel en sterk. Hij breekt botten gemakkelijk, maar speelt ook graag met zijn wapens waardoor hij het lang niet altijd gbruikt. Hij kan ook enorm charmant zijn, áls hij daar zin in heeft.
    • Overig: James heeft altijd in deze dimensie geleefd en weet hoe hij het beste alle soorten wezens kan omzeilen en van zich af kan houden.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:14 ]


    Your make-up is terrible

    Omg, die gast speelt in Bones en is onwijs sexy <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    Omg, die gast speelt in Bones en is onwijs sexy <3

    Jij kijkt Bones? Ik mag jou *O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Psychotic schreef:
    (...)
    Jij kijkt Bones? Ik mag jou *O*

    For sure kijk ik Bones, I love it. Brennan <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    For sure kijk ik Bones, I love it. Brennan <3

    Echt hè, zij is zo droog :'D Da's echt mijn soort humor. Kijk je ook Criminal Minds dan?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Psychotic schreef:
    (...)
    Echt hè, zij is zo droog :'D Da's echt mijn soort humor. Kijk je ook Criminal Minds dan?

    Hmhm, die van mij ook, maar hier worden ze er gek van dat ik telkens zeg dat ik het leuk vindt, moet lachen en er best intens naartoe kijk.. But anyway, ja, dat kijk ik. Maar wel minder vaak dan Bones iig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tfoeh, ik ken hem uit Buffy.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Tfoeh, ik ken hem uit Buffy.

    Ik ken hem ook uit Buffy, maar moest echt even met Bones reageren. Hij speelt Angel, aight? <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik heb mijn rol nog aangepast, Aimee is nu een moordmachine ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Kan ik nog een rol krijgen, als wezen? x.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Volgens mij leer je het niet ofwel?

    Krachten (Telt alleen voor wezens): kan elk soort wapen uit het niets laten verschijnen
    Vind je dat niet een beetje heel erg overdreven? Elk soort wapen? Dat geeft haar een heel erg oneerlijk voordeel.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Volgens mij leer je het niet ofwel?(...)Vind je dat niet een beetje heel erg overdreven? Elk soort wapen? Dat geeft haar een heel erg oneerlijk voordeel.


    ja is waar, dan ga ik alleen voor bijl + pijl en boog ;x


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Assassin schreef:
    • Rol: Wezen
    • Naam: Hij noemt zichzelf simpelweg James.
    • Leeftijd: Hij ziet er uit als een jaar of 25, maar is in werkelijkheid zeker ouder dan 300 jaar. Hij houd de tel niet bij.
    • Karakter: James is een wezen dan geen medelijden kent. Je kan je afvragen of hij überhaupt wel gevoelens heeft. Maar die heeft hij wel, hij kan boos worden, haat dragen en zich geamuseerd voelen. Hij kan zelfs blij worden van sommige dingen.
    Hij heeft daarentegen wel heel erg weinig geduld en wilt alles zo snel mogelijk gedaan hebben. Hij houd van martelen en dat is dan ook wel zo'n beetje het enige waar hij de tijd voor neemt.
    Verder is James erg koppig en eigenwijs. Hij heeft een eigen mening, komt er graag voor uit en gaat graag tegen anderen in. Hij laat zich niet zomaar vertellen wat te doen.
    Hij is wel graag op zichzelf en niet teveel in gezelschap van anderen. Hij is namelijk ook behoorlijk snel agressief en een echte vechtersbaas.
    • Uiterlijk:


    Hij heeft donker haar, diepe ogen die bruin zijn en een mannelijk gezicht door zijn brede kaak. Hij heeft een kleine snor met een kort baardje. Hij is één meter vijf en tachtig en behoorlijk gespierd. Hij is dan ook een man van de fysieke dingen. Hij heeft dit uiterlijk door de jaren heen gevormt en is nu tevreden, niet dat hij ijdel is. Hij heeft kleine en grote littekens over zijn gehele lichaam heen maar die vallen niet extreem op. Dat komt omdat hij vaak ruzie zoekt en omdat hij soms nieuwe martelpogingen op zichzelf uitprobeert.
    Hij draagt meestal dezelfde kleding, een strak zwart shirt, een donkerblauwe broek en soms een zwarte leren jas.
    • Liefdesstatus: Geen.
    • Extra: James houd enorm veel van macht. Macht en pijn is waar hij voor leeft.
    • Krachten: James heeft alleen maar fysieke krachten. Zo is hij enorm snel en sterk. Hij breekt botten gemakkelijk, maar speelt ook graag met zijn wapens waardoor hij het lang niet altijd gbruikt. Hij kan ook enorm charmant zijn, áls hij daar zin in heeft.
    • Overig: James heeft altijd in deze dimensie geleefd en weet hoe hij het beste alle soorten wezens kan omzeilen en van zich af kan houden.


    Klaar.


    Your make-up is terrible

    Ik heb jullie er beiden bij gezet. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 13:35 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp