• TIME TRAVEL.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Invullijstje:
    • Rol (Jongere/ wezen/ wetenschapper, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (tussen de 15 en -):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Liefdesstatus:
    • Extra:
    • Krachten (Telt alleen voor wezens):
    • Overig:

    Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Prisoner - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    Hantio - Gereserveerd.
    BlueHope - Gereserveerd.
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Mordacious - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Laten we trouwen.


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Merlonie schreef:
    I want to have your babies.


    Niet te snel Merle, laten we met trouwen beginnen.



    En Fix'd


    Don't run away this time and die like a man.

    Uiterlijk van Elizabetha;
    http://artirritant.deviantart.com/art/CHILD-S-PLAY-0-2-101408748?q=boost%3Apopular%20horror%20child&qo=28 Maar dan bloederiger.

    &nd natuurlijk is ze een stuk schattiger wanneer ze haar kracht gebruikt xd

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 0:27 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Mag je misschien 2 personages maken? 1 jongen en 1 meisje? :3


    "We accept the love we think we deserve."

    Merlonie schreef:
    Uiterlijk van Elizabetha;
    http://artirritant.deviantart.com/art/CHILD-S-PLAY-0-2-101408748?q=boost%3Apopular%20horror%20child&qo=28 Maar dan bloederiger.

    &nd natuurlijk is ze een stuk schattiger wanneer ze haar kracht gebruikt xd


    Ze lijkt op mijn buurmeisje a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)

    Ze lijkt op mijn buurmeisje a.


    BAHAHAHAHAH! x'dddd


    "We accept the love we think we deserve."

    :') Gezellig buurmeisje heb je dan.


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Silvanaa schreef:
    Mag je misschien 2 personages maken? 1 jongen en 1 meisje? :3

    Ja, isgoed. Als je ze maar niet verwaarloosd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kan ik een jongen reserveren? Ik vul hem later op de dag in.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rol: Jongere, Jongen
    Naam: Damien Hunter
    Leeftijd: 20
    Karakter: Damien is een rustige jongen die je niet echt zou opmerken, zou hij niet af en toe een opmerking maken waardoor hij op de voorgrond komt. Hij is eigenwijs, emotioneel, begripvol maar hij kan erg snel agressief worden. Iets wat hem niet zo populair maaktte in zijn oude omgeving. Verder kan hij er niet tegen als mensen op zijn kosten grappen over hem maken en tegen pesters kan hij al helemaal niet. Hij zal dan zijn vuiten het werk laten doen.
    Uiterlijk:

    Damien is 1,90m en behoorlijk gespierd, dit door zijn verleden. Zijn zwarte haar valt half over zijn gezicht en zijn ogen zijn helblauw. Verder heeft hij prachtig gevormde lippen onder zijn normale neus. Als kleding draagt hij vaak zwarte broeken met daarboven een t-shirt en een leren jack.
    Liefdesstatus: Al zijn hele leven single. Hij kan goed flirten, maar dan houdt het ook op. Hij weet gewoon niet hoe het dan verder moet gaan.
    Extra: Damien kent zijn ouders niet, omdat deze zijn overleden vlak na zijn geboorte. Hij is dan ook opgegroeid in een tehuis. Hierdoor is hij ook zo agressief geworden. Hij moest voor zichzelf opkomen anders had hij het daar niet overleefd.
    Overig: Damien rookt, geen pakjes per dag, maar af en toe eentje vind hij heerlijk. Verder houdt hij ook van drinken, maar nooit teveel want hij wil de controle behouden over zichzelf en zijn lichaam.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 11:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Merlonie, hehe, volgens mij zouden Elisabetha en Zama elkaar nog best hebben gemogen :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    @Zamaskowane: Dat dacht ik nou ook. x'D Wie weet...


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Moet er niet nog één wetenschapper bij? (':


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Moet er niet nog één wetenschapper bij? (':

    Nou, de rollen moeten nu echt eerst ingevuld worden. Dan kan ik die ene wetenschapper wel spelen, maar de rollen die nu nog niet ingevuld zijn vind ik wat belangrijker.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het karakter bij mijn personage er bij gezet, zit alleen nog te twijfelen of ik het uiterlijk zal veranderen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered