• TIME TRAVEL.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Invullijstje:
    • Rol (Jongere/ wezen/ wetenschapper, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (tussen de 15 en -):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Liefdesstatus:
    • Extra:
    • Krachten (Telt alleen voor wezens):
    • Overig:

    Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Prisoner - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    Hantio - Gereserveerd.
    BlueHope - Gereserveerd.
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Mordacious - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Inderdaad, waar slaat dat op?


    [nou sorry !]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [echt sorry, het was maar een suggestie van een personage. Je hoeft me niet meteen aan te vallen !]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    [echt sorry, het was maar een suggestie van een personage. Je hoeft me niet meteen aan te vallen !]

    Het is niet aanvallen, maar aan kritiek kun je werken toch? We zeggen alleen maar dat het niet kan, aangezien iedereen een eigen personage heeft en zo min- en pluspunten, alleen lijkt die van jou gewoon verdacht veel op een Mary-Sue type.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik maak even een heel nieuw wezen, ok?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    @Frey, weet jij een wezen voor mij ?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    • Rol (Jongere/ wezen/ wetenschapper, etc): Wezen
    • Naam: Aimee Adams
    • Leeftijd (tussen de 15 en -): lijkt 16, is in werkelijkheid meer als 200
    • Karakter: Aimee is een moordmachine. Ze kan overweg met alle soorten wapens en vechtsporten. Ze valt je aan als aan je houding al te zien is dat je haar iets aan wil doen. Ze doet altijd kortaf, wil niks met mensen te maken hebben en houdt van jagen (op mensen). Ze leeft al vanaf haar geboorte in de dimensie en heeft nooit ook maar iemand vertrouwd. Ze is erg nieuwsgierig naar nieuwe dingen. Ze is gek op zingen en moorden, ookal is het een nogal vreemde combinatie. Haar favoriete wapen zijn de bijl en de pijl en boog, omdat ze daar lange en korte afstanden het best mee kan overbruggen. Ze weet niet wat voor wezen ze is, want ze is vanaf dat ze bestond al antropomorph(menselijk uiterlijk).
    • Uiterlijk:


    • Liefdesstatus: Single (ze wordt wel verliefd op een jongen van het tijdmachine-ding)
    • Extra: nog nooit iemand heeft aardig tegen haar gedaan, dus als je dat doet valt ze niet aan maar is ze nieuwgierig
    • Krachten (Telt alleen voor wezens): kan bijl + pijl en boog uit het niets laten verschijnen
    • Overig: x

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:13 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    @ RememberYoux: Ik vind het leuk dat je mee wilt doen aan deze Rpg, maar ik heb wel een minpuntje aan je rol voor wezen. Als je een wezen wilt spelen in mijn Rpg.. dan speel je een wezen in een horrorwereld. Dit kan best een 'weggegooide' elf zijn, maar kun je dan de rol aanpassen dat dit een krankzinnig, moordlustig elfje is of zo? De jongeren komen namelijk in een horrorwereld terecht en niet in een of andere fantasiewereld met lieflijke feetjes, zeemeerminnetjes en eenhoorns. Als je een voorbeeld wilt voor een rol van een wezen moet je naar de rollen van Merlonie en/of Psychotic kijken. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    @ RememberYoux: Ik vind het leuk dat je mee wilt doen aan deze Rpg, maar ik heb wel een minpuntje aan je rol voor wezen. Als je een wezen wilt spelen in mijn Rpg.. dan speel je een wezen in een horrorwereld. Dit kan best een 'weggegooide' elf zijn, maar kun je dan de rol aanpassen dat dit een krankzinnig, moordlustig elfje is of zo? De jongeren komen namelijk in een horrorwereld terecht en niet in een of andere fantasiewereld met lieflijke feetjes, zeemeerminnetjes en eenhoorns. Als je een voorbeeld wilt voor een rol van een wezen moet je naar de rollen van Merlonie en/of Psychotic kijken. (:

    Isgoed ;)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik pas nog g aan, maar ik ga nu op vamantie. Miss morgen-overmorgen


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Zal ik nog een wezen aanmaken? Die zou dan mannelijk zijn en zijn krachten vooral fysiek, want we hebben nu heel veel wezens die alleen in je hoofd werken. Ik ga alleen wel naar Frankrijk de achtste, dus dan ben ik een stuk minder online.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Psychotic schreef:
    [Zal ik nog een wezen aanmaken? Die zou dan mannelijk zijn en zijn krachten vooral fysiek, want we hebben nu heel veel wezens die alleen in je hoofd werken. Ik ga alleen wel naar Frankrijk de achtste, dus dan ben ik een stuk minder online.]

    Ik vind het goed hoor! Juist heel leuk. :3 Maar je moet er dan wel tijd voor hebben hé. Je hoeft niet altijd te antwoorden natuurlijk, maar niet dat je het gaat verwaarlozen ofzo. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Ik vind het goed hoor! Juist heel leuk. :3 Maar je moet er dan wel tijd voor hebben hé. Je hoeft niet altijd te antwoorden natuurlijk, maar niet dat je het gaat verwaarlozen ofzo. (:

    [Dat is juist waarom ik het vraag. In augustus heb ik het heel druk, ik doe mee aan Camp NaNo en ga ook nog op vakantie, dus echt vaak kan ik niet reageren. Het lijkt me ook heel vervelend als ik meerdere rollen aanmaak en vervolgens een lange periode amper met ze reageer. Vandaar dat ik nog twijfel.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Psychotic schreef:
    (...)
    [Dat is juist waarom ik het vraag. In augustus heb ik het heel druk, ik doe mee aan Camp NaNo en ga ook nog op vakantie, dus echt vaak kan ik niet reageren. Het lijkt me ook heel vervelend als ik meerdere rollen aanmaak en vervolgens een lange periode amper met ze reageer. Vandaar dat ik nog twijfel.]

    Oke, het is jammer, maar dan denk ik dat het niet zo handig zou zijn. Dan denk ik dat je al genoeg hebt aan één rol. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Anders doe ik het wel. 8D Ik heb geen leven en dit is mijn laatst werkweek. Ik ga nog één weekje op vakantie en dat was het.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Anders doe ik het wel. 8D Ik heb geen leven en dit is mijn laatst werkweek. Ik ga nog één weekje op vakantie en dat was het.

    Haha, oke, nice! Tuurlijk is dat goed. 8D


    Don't walk. Run, you sheep, run.