• TIME TRAVEL.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Invullijstje:
    • Rol (Jongere/ wezen/ wetenschapper, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (tussen de 15 en -):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Liefdesstatus:
    • Extra:
    • Krachten (Telt alleen voor wezens):
    • Overig:

    Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Prisoner - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    Hantio - Gereserveerd.
    BlueHope - Gereserveerd.
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Mordacious - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag ik een wezen reserveren?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    Mag ik een wezen reserveren?

    Kun je doen, maar die moet je morgen dan wel vóór een bepaalde tijd invullen. Denk zo rond 5 uur. Ik weet niet of je dat kunt redden, (:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bisous schreef:
    Ik heb het karakter bij mijn personage er bij gezet, zit alleen nog te twijfelen of ik het uiterlijk zal veranderen

    Oke, nou. 'T is goed, maar wie is Alex? (":


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oeps xd Ik moet minder verschillende namen gebruiken bij de rpg's waarbij ik aan mee doe xd Ik haal alles steeds door elkaar


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    Oeps xd Ik moet minder verschillende namen gebruiken bij de rpg's waarbij ik aan mee doe xd Ik haal alles steeds door elkaar

    Haha, I knew it. Heb 't zelf ook een keer gehad. Best beschamend, (":

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bisous schreef:
    Oeps xd Ik moet minder verschillende namen gebruiken bij de rpg's waarbij ik aan mee doe xd Ik haal alles steeds door elkaar


    Haha, daarom gebruik ik ook meestal de namen Aiden, Liam, Audrey en Lily xddd Vroeger raakte ik ook steeds in de war haha. (':


    "We accept the love we think we deserve."

    Ik ga toch nog een meisje invullen, denk ik. In het begin deed ik dat niet omdat ik het druk had, maar dat was vooral met school en inmiddels heb ik vakantie ^^
    Voor vijf uur ingevuld, toch? Dat antwoordde je tenminste op een andere reactie als ik het goed onthouden heb xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Zamaskowane schreef:
    Ik ga toch nog een meisje invullen, denk ik. In het begin deed ik dat niet omdat ik het druk had, maar dat was vooral met school en inmiddels heb ik vakantie ^^
    Voor vijf uur ingevuld, toch? Dat antwoordde je tenminste op een andere reactie als ik het goed onthouden heb xd

    Haha, ja voor 5 uur ingevuld hebben. Anders hebben de reserveerders maar pech. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het eerste topic is er! Dus we kunnen beginnen! :D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    x

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 17:50 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [sorry voor de inge van dit topic D:]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    "Ze is single, ook al valt elke jongen die haar ziet meteen voor haar."
    Het spijt me zeer, maar dat kan echt niet hoor. Jongens hebben ook een eigen smaak en mijn personage die zou niet op je kunnen vallen, want hij denkt dat hij gay is, ook al is hij nog zwaar verward daarover.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    "Ze is single, ook al valt elke jongen die haar ziet meteen voor haar."
    Het spijt me zeer, maar dat kan echt niet hoor. Jongens hebben ook een eigen smaak en mijn personage die zou niet op je kunnen vallen, want hij denkt dat hij gay is, ook al is hij nog zwaar verward daarover.

    Inderdaad, waar slaat dat op?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Frey schreef:
    "Ze is single, ook al valt elke jongen die haar ziet meteen voor haar."
    Het spijt me zeer, maar dat kan echt niet hoor. Jongens hebben ook een eigen smaak en mijn personage die zou niet op je kunnen vallen, want hij denkt dat hij gay is, ook al is hij nog zwaar verward daarover.


    [ok, zal het ff veranderen ;)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    "Ze lokt dan alles en iedereen naar haar toe en niemand kan haar weerstaan. Met haar stem hypnotiseerd ze iedereen die tegen haar is, dus iedereen houdt dan van haar."
    Dit is een perfect personage en dat mag gewoon niet. Plus het is heel vervelend voor in de RPG want ik ga me aan zoiets dus echt niet houden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.