• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..




    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.




    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!




    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik ook "i hope it" ik zuchtte even, ik was best wel moe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Moet ik je naar huis brengen?' vroeg ik aan haar. Ik bleef liever hier in de buurt voor Kurt en Sebastian. Maar ik zou het niet erg vinden om Rachel eerst even naar huis te brengen. Ik wil namelijk niet dat haar ook nog iets over komt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    Als je het niet erg vind blijf ik nog hier" zeg ik zacht.
    Op een een of andere manier voelde ik me hier veilig, zeker nu Finn erbij was.
    Oke ik moest niet ontkennen maar ik wou dat gesprek niet met mijn vaders.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Oké, wat is er?' vraagt Kurt en kijkt me doordringend aan. Kut, zou hij het weten? Moet ik het zeggen of beter gewoon over Damon beginnen en de rest achter wege laten? Ik zucht en kijk hem aan. 'Kurt, het is mijn schuld. Ik moest je niet dwingen om met Damon te gaan, daarom heb je nu een ongeluk gehad' zeg ik half gelogen. Het was mijn schuld, omdat ik hem dwong. Maar ik was jaloers, omdat Kurt zo graag daarnaar toe wou met Damon. Voor de rest zei ik niets en ik hield ik mijn mond.

    (Ik kan gewoon weer verder RPGen! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Maakt niet uit, ik blijf ook liever hier.' bekende ik. Om nu naar huis te gaan zag ik echt niet zitten. Rachel had dat gesprek met haar vaders en ik zou toch alleen maar alleen thuis zijn anders. En ik blijf liever in het ziekenhuis voor het geval er iets gebeurd of zo.

    Kurt

    'Blaine,' ik pakte zijn kin beet en keek hem doordringend aan in zijn ogen. 'Het is absoluut niet jouw schuld!' zei ik schor. 'Ik had gewoon beter op moeten letten. Hij voerde me dronken en ik had beter moeten weten en niet meer bij hem in moeten stappen.' zei ik waarna ik mijn ogen neersloeg. Wat was ik eigenlijk dom en naïef. Ook al had Damon geen slechte bedoelingen, ik had op moeten passen.

    [Yay :]]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik ga weer zitten en leg mijn hoofd op zijn schouder.
    Ik ben benieuwd hoe het bij Blaine gaat. "Blaine zag er aardig moe uit" zeg ik zacht en staar naar SEbas


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [verdomme het zoontje van een meisje van school is geboren krijg ik nergens de naam gevonden]:S
    Hij heet Quinten]xD

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:26 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ja, inderdaad. Maar dat is logisch, Rach. Hij heeft ook een hele zware dag achter de rug. Eerst pleegt Alexys zelfmoord, daarna beland hij zelf in het ziekenhuis en nu Kurt.' zei ik waarna ik haar over haar rug wreef.

    [Aaaw wat leuk! :]]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ja wss, gisteren bevallen. 2 maanden geleden een mesije van vorig jaar van Jill]
    Rachel
    Ik knik " gelukkig was Kurt al bijgekomen, hij lag te slapen"zeg ik zacht.
    Het liefste wou ik niet meer naar huis alleen door dat gesprek.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ja, gelukkig.' zei ik.
    'En nu de broertjes Smythe alleen nog.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Blaine,' Hij pakt mijn kin beet en kijkt me doordringend. 'Het is absoluut niet jouw schuld!' zei hij schor. 'Ik had gewoon beter op moeten letten. Hij voerde me dronken en ik had beter moeten weten en niet meer bij hem in moeten stappen.' zei hij en hij slaat zijn ogen neer. Gelukkig geloofde hij het, het was wel waar wat hij zei. Maar er zat nog behoorlijke dingen dwars, onder andere vreemdgaan en dat ik jaloers was op Damon, omdat Kurt misschien hem wel leuk vond. Ik zei maar niets en knikte maar. Ik sloeg moe mijn ogen. Laatste paar dagen waren gewoon te veel gebeurt.

    (Fugde ik heb nog bij die andere RPG een reactie achtergelaten! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "Finn je kent ze, voor je het weet ontsnappen ze uit het ziekenhuis" grinnik ik kort en kijk weer naar Sebas die er bleek uitzag.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Blaine zei niets meer en bleef stil en knikte enkel. Hij sloeg moe zijn ogen neer en ik ging weer onderuit liggen. 'Ga slapen, Blaine.' zei ik zachtjes tegen hem. 'Ik ben oké, en misschien probeer ik ook wel wat te slapen.' zei ik. Eigenlijk was ik totaal niet moe, maar ik zei het alleen zodat hij misschien ging slapen. Ik zag aan hem dat hij hier erg mee zat en moe was. Ik probeerde vervolgens even mijn arm te bewegen, maar dat deed teveel pijn. Zou wel gekneusd zijn, want als het gebroken was geweest zat het nu wel in gips, denk ik.

    Finn

    Ik begon te lachen toen ik aan die situatie dacht van de vorige keer.
    Zou die dokter hem nog herinneren?

    [Zag ik, had ook al gereageerd :]]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "als ze het wisten van hem zat hji nu wel vastgebonden aan het bed" ik glimlach even aan het idee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik lachte. 'Dat is ook weer zo.' zei ik waarnaar ik Rachel aan keek.
    'Heb je nog honger of zo?' vroeg ik. We waren al best een tijdje in het ziekenhuis.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.