• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309(gereserveerd)
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Dea
    - Dashed- Alex Castro
    VOL! ALLE PERSONAGES ZIJN AL INGEVULD! GEEN PERSONAGES MEER NODIG!

    Wat ik wil weten:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Waar diegene Alice van kent:
    Band met Alice(vrienden, beste vrienden, ex enz.):
    Karakter:
    Uiterlijk(liefste met foto):
    Typetje:
    Extra:


    Regels
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na een week


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 16:54 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik wil wel meedoen, kan ik een meisje reserveren?


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    Ik wil wel meedoen, kan ik een meisje reserveren?


    Ja is goed
    x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mag ik een jongen reserveren? Hij is best een -mannelijke- bitch xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Danny Sebastiaan Brantston.
    Bijnaam: Dan, Sebas, Bas.
    Leeftijd: 17
    Waar diegene Alice van kent: Via school hij is een van de sporters en kende Alice goed.
    Band met Alice; Bijna-beste vrienden.
    Karakter: Erg sarcastisch en ook ietwat pesterig, komt ook vaak erg egoïstisch over. Maar zo is hij geworden na de dood van Alice.
    Uiterlijk(liefste met foto):


    Typetje: Bitchy-boy.
    Extra:/

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 16:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Isabella Jennifer Jones
    Bijnaam: Isa, Bella, Ies of Bel
    Leeftijd:17
    Waar diegene Alice van kent: Ze zaten al vanaf de eerste bij elkaar in de klas en hielden beidde van sporten. Ze deden heel veel samen, alleen vond ze niet alle vrienden van Alice aardig, toch deed ze aardig tegen ze.
    Band met Alice: Beste vriendinnen
    Karakter: Vroeger was ze een spontaan vrolijk meisje, had veel vrienden en genoot van het leven. Ze hield van feestjes en kon niet tegen stilte. Nu is ze juist het tegenover gestelde. Ze is bijna al haar vrienden kwijt, is heel stil, lacht niet meer, houdt zich buiten de drukte. Daarom heeft ze ook hulp bij een psycholoog. Ook heeft ze een eetprobleem opgelopen. Ze is een beetje een zielig meisje geworden. Toch heeft ze soms nog haar iets vrolijkere kant, maar ze kan Alice niet vergeten.
    Uiterlijk: Donkerblonde haren, blauwe ogen en een blanke huid.


    Typetje:Buitenbeentje, beetje zieligtype. Niemand kijkt naar haar om, maar dat vindt ze niet erg.
    Extra:Stiekem verlangd ze naar haar oude leventje en wilt ze weer worden zoals ze eerst was, maar ze voelt zich schuldig tegen ove Alice. Ook kan Isabella eigenlijk heel goed dansen, maar dat doet ze niet meer omdat ze dat altijd met Alice deed en houdt ze van hardlopen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik vul morgen in, ik heb m bijna klaar, ik moet alleen nog fotos zoeken c: maar ik moet nu gaan slapen.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Dit is de eerste keer dat ik mee ga doen, dus als ik iets verkeerd doe zou iemand me dan tips kunnen geven ofzo?
    Ik wil een meisje reserveren.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Tesly schreef:
    Dit is de eerste keer dat ik mee ga doen, dus als ik iets verkeerd doe zou iemand me dan tips kunnen geven ofzo?
    Ik wil een meisje reserveren.


    Eens moet de 1e keer zijn toch? Meisje gaat op de lijst! Natuurlijk kunnen we je tips geven!

    X


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    LaCerise schreef:
    Ik vul morgen in, ik heb m bijna klaar, ik moet alleen nog fotos zoeken c: maar ik moet nu gaan slapen.


    Ja is goed!

    X


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eeh ik las dat als je er niet bent het je eigen probleem is. Maar 1 tot 6 Juli zit ik met school in Engeland, dus dan kan ik moeilijk online zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Naam: Mikan Loenen
    Bijnaam: Alleen bij goede vrienden of famile: Miek
    Leeftijd: 16
    Waar diegene Alice van kent: Van school; Mikan hielp Alice met vakken waar ze moeite mee had.
    Band met Alice: Vrienden
    Karakter: Intelligent, spontaan, perfectionistisch. Ze heeft vooral vrienden buiten de klas of van andere scholen.
    Zit in de pauze een beetje bij de overige types en heeft dus respect voor de meesten.
    Ze heeft geen problemen met alleen zijn, ze is dus ook erg zelfstandig in de les sinds Alice overleed.
    Ook houdt ze van dromen, maar dat houdt ze graag voor zichzelf.
    Uiterlijk: Bruin haar, bruine ogen, blanke huid, slank en ze draagt lenzen. Weinig make-up.
    Typetje: Niet persé één type; soms een beetje loner, soms een beetje een nerdje. Gewoon van alles wat.
    Extra: Ze lijdt aan pijn aan haar voetzolen als ze te lang staat of te lang loopt, dus moet ze vaak even rusten. Ze houdt van schaatsen, maar ze is heel erg bang voor pissebedden!
    Hoe mensen haar zien:
    Vreemden vinden haar rustig.
    Vrienden vinden haar spontaan.
    Goede vrienden vinden haar vrolijk.

    (Verder zijn er nog wat dingen die tijdens de rpg nog naar buiten kunnen komen)

    (Gewijzigd: foto erbij)

    xxx

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 19:51 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Naam: Veronique Cross
    Bijnaam: Niek
    Leeftijd: 17
    Waar diegene Alice van kent: Veronique had haar kluisje boven die van Alice. Hierdoor zijn ze aan de praat geraakt en het klikte, Alice nam Veronique op in haar vriendengroep.
    Band met Alice(vrienden, beste vrienden, ex enz.): Goede vrienden.
    Karakter: Veronique is een creatief persoon, ze was altijd vrolijk en meestal hyperactief. Dit is veranderd sinds de dood van Alice, die toch wel haar steun en toeverlaat was. Hierdoor zijn de kunstwerken die ze maakt meestal depressief en zwart en de teksten die ze schrijft horror. Verder is ze sinds die tijd heel teruggetrokken en gaat ze weinig met mensen om, dat ze naar de camping gaat is voor haar een hele grote stap.
    Uiterlijk(liefste met foto):
    Hoe ze eruit zag:


    Hoe ze er nu uit ziet:


    Veronique heeft grijsblauwe ogen en van zichzelf donkerbruin haar. Dit is nu zwart geverfd. Eerst was ze altijd vrolijk gekleed, met veel kleur etc. Ook had ze iedere twee weken een andere haarkleur. Haar stijl neigde een beetje naar emo. Maar door de dood van Alice werd ze steeds somberder. Dit is terug te zien in haar kledingstijl die sindsdien heel zwart is geworden.
    Typetje: Veronique is een heel creatief typetje, ze is qua muziek en kleding smaak emo.
    Extra: Veronique is vroeger heel erg gepest omdat ze zo excentriek was. Hierdoor heeft ze een laag zelfbeeld. Toen Alice nog leefde was zij haar steun en toeverlaat, dit is nu niet meer. Ze is hierdoor erg vatbaar voor depressies. Dit probeert zo op eigen houtje te verhelpen door middel van schrijven en tekenen. Soms lukt dit, soms niet.

    Is het zo goed??


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Naam: Austin Treves
    Bijnaam: Austi
    Leeftijd: Net 17
    Waar diegene Alice van kent: Ze hebben elkaar ontmoet op school.Toen ze in de gang tegen elkaar opliepen en zo aan de praat raaken
    Band met Alice(vrienden, beste vrienden, ex enz.): Ze waren erg goeie vrienden.
    Karakter: Austin is een erg lieve jongen die het altijd voor zijn vrienden opneemt. Hij kan daar soms wel iets te ver ingaan en dat kan die zichzelf niet meer beheersen. Austin is erg sportief en sport dan ook vaak. Hij is ook nog muzikaal. Vroeger was hij elke ag erg vrolijk en maakte overal wel iets positiefs van. Na de dood van Alice is dat erg veranderd.
    Uiterlijk(liefste met foto):


    Typetje: Het verschild nogal.Hij is vaak bij 'muzikanten' maar ook vaak bij de 'sporters'. Hij zit er een beetje tussenin
    Extra: Austin speelt gitaar en kan ook erg goed zitten ook al vindt hij zelf van niet.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 13:26 ]

    TrueKlainer schreef:
    Eeh ik las dat als je er niet bent het je eigen probleem is. Maar 1 tot 6 Juli zit ik met school in Engeland, dus dan kan ik moeilijk online zijn.


    Dat is geen probleem, maar er is wel een kansdat je dan stukjes mist. Ik denk dat iedereen wel op vakantie gaat en dan minder online is.

    X


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    LaCerise schreef:
    Naam: Veronique Cross
    Bijnaam: Niek
    Leeftijd: 17
    Waar diegene Alice van kent: Veronique had haar kluisje boven die van Alice. Hierdoor zijn ze aan de praat geraakt en het klikte, Alice nam Veronique op in haar vriendengroep.
    Band met Alice(vrienden, beste vrienden, ex enz.): Goede vrienden.
    Karakter: Veronique is een creatief persoon, ze was altijd vrolijk en meestal hyperactief. Dit is veranderd sinds de dood van Alice, die toch wel haar steun en toeverlaat was. Hierdoor zijn de kunstwerken die ze maakt meestal depressief en zwart en de teksten die ze schrijft horror. Verder is ze sinds die tijd heel teruggetrokken en gaat ze weinig met mensen om, dat ze naar de camping gaat is voor haar een hele grote stap.
    Uiterlijk(liefste met foto):
    Hoe ze eruit zag:


    Hoe ze er nu uit ziet:


    Veronique heeft grijsblauwe ogen en van zichzelf donkerbruin haar. Dit is nu zwart geverfd. Eerst was ze altijd vrolijk gekleed, met veel kleur etc. Ook had ze iedere twee weken een andere haarkleur. Haar stijl neigde een beetje naar emo. Maar door de dood van Alice werd ze steeds somberder. Dit is terug te zien in haar kledingstijl die sindsdien heel zwart is geworden.
    Typetje: Veronique is een heel creatief typetje, ze is qua muziek en kleding smaak emo.
    Extra: Veronique is vroeger heel erg gepest omdat ze zo excentriek was. Hierdoor heeft ze een laag zelfbeeld. Toen Alice nog leefde was zij haar steun en toeverlaat, dit is nu niet meer. Ze is hierdoor erg vatbaar voor depressies. Dit probeert zo op eigen houtje te verhelpen door middel van schrijven en tekenen. Soms lukt dit, soms niet.

    Is het zo goed??


    Ja Super!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne