• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309(gereserveerd)
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Dea
    - Dashed- Alex Castro
    VOL! ALLE PERSONAGES ZIJN AL INGEVULD! GEEN PERSONAGES MEER NODIG!

    Wat ik wil weten:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Waar diegene Alice van kent:
    Band met Alice(vrienden, beste vrienden, ex enz.):
    Karakter:
    Uiterlijk(liefste met foto):
    Typetje:
    Extra:


    Regels
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na een week


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 16:54 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xkimx124 schreef:
    (...)

    Ik vind van wel:)

    Yeah! xD

    Jayson is echt een schatje ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    xJules001 schreef:
    [het is me gelukt :) thanks voor de uitleg!!]


    Ik kan de foto niet zien:( Staat een kruis. Haha niet jouw fout.

    @Quin98 ik heb hem erbij staan, dank je dat je nog een jongen wilt doen:)

    x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Geen probleem kunnen we tenminste wat eerder beginnen :D

    Wat ik wil weten:

    Naam:Ian Silvas
    Bijnaam:Hij wordt vaak bij zijn achternaam aangesproken, dus Silvas. Vrienden zeggen Ian, mensen die hem haten zeggen ijsprins
    Leeftijd: 17 jaar
    Waar diegene Alice van kent:School, ze zaten bij een paar vakken samen. Hij zag haar al gelijk zitten
    Band met Alice(vrienden, beste vrienden, ex enz.):Haar ex
    Karakter: Kil, bot, sarcastisch, gemeen,flirt en asociaal. Vroeger was hij lief, betrouwbaar, aardig,vriendelijk, maar dat is veranderd sinds de dood van Alice.
    Uiterlijk(liefste met foto): Donkerblonde haren, blauwe ogen en blank. Hij is best lang en gespierd. De meeste vinden hem ook knap, maar door zijn karakter telt dat niet meer.


    Typetje:Badboy
    Extra: Hij doet alsof de dood van Alice hem niks kan schelen, maar vanbinnen heeft het hem kapot gemaakt. Hij is bang om weer iemand te verliezen die hij zo dichtbij laat komen. Hij houdt van sporten, skateboarden, maar is eigenlijk ook erg intelligent. Hij haalt expres lage cijfers. Ook kan hij veel meiden om zijn vinger winden, maar bedriegd hij ze keihard. Hij heeft maar één persoon echte gevoelens gehad en dat is Alice.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 15:43 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    Geen probleem kunnen we tenminste wat eerder beginnen :D


    Haha helemaal mee eens! Nog maar twee of 1! Hahah, ik wil het liefste met een evenaantal op die vakantie. Evenveel jongens en meisjes, maar een meisje meer kan ook wel, alleen moet er dan nog 1 jongen bij.

    x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    Geen probleem kunnen we tenminste wat eerder beginnen :D


    Haha helemaal mee eens! Nog maar twee of 1! Hahah, ik wil het liefste met een evenaantal op die vakantie. Evenveel jongens en meisjes, maar een meisje meer kan ook wel, alleen moet er dan nog 1 jongen bij.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ja dat is meestal ook leuker als het evenaantal is. Ik hoop dat er nog iemand jongen gaat invulllen ^^

    quin98 schreef:
    Ja dat is meestal ook leuker als het evenaantal is. Ik hoop dat er nog iemand jongen gaat invulllen ^^


    Ja ik ook:)Misschien kunnen we alvast bedenken aan hoe we beginnen.

    Ik dacht bij het ontvangen van de uitnodiging en dat ze met het vliegtuig daar naarote gaan:) Hahaha, ben ik al over aan het nadenken:p


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ja dat is weg goed om mee te beginnen,maar kan je niet beter doen dat ze de uitnodiging al gehad hebben en dan naar vliegveld gaan? Want ik denk niet dat ze gelijk nadat ze de brief ontvangen hebben gaan,of wel?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 15:58 ]

    Wat ik wil weten:
    Naam:Tyler Brandon Drea
    Bijnaam:Ty
    Leeftijd:17
    Waar diegene Alice van kent:Vsn school
    Band met Alice(vrienden, beste vrienden, ex enz.):Hij is de ex van Alice.
    karaktar: -Rpg-
    Uiterlijk(liefste met foto):-Zet ik zo-


    Extra: Hij was betrouwbaar voor de dood van Alice. Nu is hij niet meer zo betrouwbaar. Hij is Arrogant vertelt alle geheimen door.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 15:59 ]

    Yeah weer een jongen erbij -doet vreugdedansje-

    LovelyLonely schreef:
    Wat ik wil weten:
    Naam:Tyler Brandon Drea
    Bijnaam:Ty
    Leeftijd:17
    Waar diegene Alice van kent:Vsn school
    Band met Alice(vrienden, beste vrienden, ex enz.):Hij is de ex van Alice.
    karaktar: -Rpg-
    Uiterlijk(liefste met foto):-Zet ik zo-


    Extra: Hij was betrouwbaar voor de dood van Alice. Nu is hij niet meer zo betrouwbaar. Hij is Arrogant vertelt alle geheimen door.


    Hooi, het is opzich prima, maar er zijn nu 2 exen en 2 mensen met dezelfde naam. Die exen maakt opzich niet uit, ze kan er meer hebben gehad, maar met die 2 dezelfde namen kan ingewikkeld worden. Zou je dat kunnen aanpassen?
    Zullen we dan doen dat jouw personage en mijn jonges personage elkaar haten omdat ze allebei met Alice hebben gehad?

    x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    Yeah weer een jongen erbij -doet vreugdedansje-


    Yeah ik doe meee:)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    Ja dat is weg goed om mee te beginnen,maar kan je niet beter doen dat ze de uitnodiging al gehad hebben en dan naar vliegveld gaan? Want ik denk niet dat ze gelijk nadat ze de brief ontvangen hebben gaan,of wel?


    Ja je hebt gelijk. Ze gaan gewoon gelijk naar het vliegveld. Iedereen eerst een stukje dat ze erheen gaan ofzo en daarna aankomen:) Maar eerst nog maar 1 jongen en dan kunnen we beginnen! Hopen op vanavond of morgen! Hahaha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne