• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309(gereserveerd)
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Dea
    - Dashed- Alex Castro
    VOL! ALLE PERSONAGES ZIJN AL INGEVULD! GEEN PERSONAGES MEER NODIG!

    Wat ik wil weten:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Waar diegene Alice van kent:
    Band met Alice(vrienden, beste vrienden, ex enz.):
    Karakter:
    Uiterlijk(liefste met foto):
    Typetje:
    Extra:


    Regels
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na een week


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 16:54 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    (...)

    Ja het is super!


    oke :)


    When you believe your dreams come true

    Hee, Ik heb nog nooit echt meegedaan aan zo'n RPG.. dus alsjeblieft zeg me als ik iets fout doe.. ik wil het namelijk niet verpesten.. liefs,


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Naam: Gwendolyn Springfield
    Bijnaam:Gwen
    Leeftijd: 17
    Waar diegene Alice van kent: Toen Gwendolyn nieuw kwam op school vond iedereen haar maar raar. Niemand wilde echt met haar omgaan. Alice keek voorbij Gwen's handicap en betrok haar bij haar vriendengroep.
    Band met Alice: Vrienden
    Karakter: Gwendolyn is een spontaan meisje. Ze kan goed voor zichzelf opkomen. Ze probeert alles zo positief mogelijk in te zien maar soms mislukt dat. Ze wil niet afhankelijk zijn van andere mensen.
    Uiterlijk: Gwendolyn heeft natuurlijk donkerrood haar en lichtblauwe ogen. Ze is ongeveer 170 lang en heeft een slank postuur.


    Typetje:Een normaal vriendelijk meisje wat soms een beetje wantrouwig is tegen over sommige mensen.
    Extra: Gwendolyn is 3 jaar geleden door een ongeluk blind geraakt. Ze wilde echter niet naar een speciale school en kwam daardoor bij Alice en haar vrienden op school te zitten. Voor haar ongeluk was Gwen een geweldige judoka en trainde iedere dag een aantal uur voor die sport. Ze won vele wedstrijden. Toen ze het ongeluk kreeg en haar zicht volledig verloor is ze gestopt. Alice vond altijd dat ze het judoën weer moest oppakken. De laatste keer dat ze Alice zag had ze daarom ruzie met haar en heeft daar nog steeds erg veel spijt van. Ze loopt daarom ook met een enorm schuldgevoel tegenover Alice rond. Wel heeft ze na een jaar na de dood van Alice het judoën weer opgepakt omdat Alice dat graag voor haar wilde. Al is het niet meer op topniveau, ze geniet er heel erg van.

    [is het zo goed? Ik hoop het.. ik heb ook geen idee hoe ik een foto moet invoegen dus als iemand dat aan mij laat weten pas ik het nog aan!]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 12:13 ]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    Naam: Gwendolyn Springfield
    Bijnaam:Gwen
    Leeftijd: 17
    Waar diegene Alice van kent: Toen Gwendolyn nieuw kwam op school vond iedereen haar maar raar. Niemand wilde echt met haar omgaan. Alice keek voorbij Gwen's handicap en betrok haar bij haar vriendengroep.
    Band met Alice: Vrienden
    Karakter: Gwendolyn is een spontaan meisje. Ze kan goed voor zichzelf opkomen. Ze probeert alles zo positief mogelijk in te zien maar soms mislukt dat. Ze wil niet afhankelijk zijn van andere mensen.
    Uiterlijk: Gwendolyn heeft natuurlijk donkerrood haar en lichtblauwe ogen. Ze is ongeveer 170 lang en heeft een slank postuur.
    Typetje:Een normaal vriendelijk meisje wat soms een beetje wantrouwig is tegen over sommige mensen.
    Extra: Gwendolyn is 3 jaar geleden door een ongeluk blind geraakt. Ze wilde echter niet naar een speciale school en kwam daardoor bij Alice en haar vrienden op school te zitten. Voor haar ongeluk was Gwen een geweldige judoka en trainde iedere dag een aantal uur voor die sport. Ze won vele wedstrijden. Toen ze het ongeluk kreeg en haar zicht volledig verloor is ze gestopt. Alice vond altijd dat ze het judoën weer moest oppakken. De laatste keer dat ze Alice zag had ze daarom ruzie met haar en heeft daar nog steeds erg veel spijt van. Ze loopt daarom ook met een enorm schuldgevoel tegenover Alice rond. Wel heeft ze na een jaar na de dood van Alice het judoën weer opgepakt omdat Alice dat graag voor haar wilde. Al is het niet meer op topniveau, ze geniet er heel erg van.

    [is het zo goed? Ik hoop het.. ik heb ook geen idee hoe ik een foto moet invoegen dus als iemand dat aan mij laat weten pas ik het nog aan!]


    Ja het is goed, alleen dan nog die foto...

    Je ziet bij dat balkje kleuren staan, ondersteping, dikte enz. Als het goed is zie je ook een cameraatje. Dan klik je daar op. Je krijgt dan [img] [img] dan moet je de url van je plaatje tussen die twee dingen zetten. Snap je het?
    En als een foto echt te moeilijk is hoeft het niet.

    x

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 7:18 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xJules001 schreef:
    Hee, Ik heb nog nooit echt meegedaan aan zo'n RPG.. dus alsjeblieft zeg me als ik iets fout doe.. ik wil het namelijk niet verpesten.. liefs,


    Maakt niet uit dat je het verkeer doen. En anders geven we je wel een tip

    x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    WAAROM WIL IEDEREEN MEIDEN? JONGENS ZIJN OOK NODIG! Ik neem dan ook wel een jongen maar die vul ik later in


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik maak ook nog wel een jongen erbij maar moet zo naar school dus doe ik daarna -11 uur1]

    quin98 schreef:
    [ik maak ook nog wel een jongen erbij maar moet zo naar school dus doe ik daarna -11 uur1]


    Is goed en dank je:) x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nog 2 jongens of minimaal 1:)

    X


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb geen idee welke foto xD]

    quin98 schreef:
    [Ik heb geen idee welke foto xD]


    Een knappe(A)

    [het is me gelukt :) thanks voor de uitleg!!]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Naam: Jayson Cole
    Bijnaam: Jay
    Leeftijd: 16
    Waar diegene Alice van kent: Alice heeft hem een keer geholpen toen hij gevallen was met skateboarden op school waardoor zijn been bloede
    Band met Alice(vrienden, beste vrienden, ex enz.): Beste vriend
    Karakter: Jayson is een jongen die eigenlijk best zorgzaam en lief is.Alleen laat hij die kant niet vaak zien en houdt meestal afstand van mensen. Na de dood van Alice is dat nog meer geworden. Jayson is best sportief en doet aan skateboarden en freerunnen.
    Uiterlijk(liefste met foto):


    Hij heeft bruin haar met blauwe ogen. Zijn kleding style is een beetje skater-boy,hij heeft altijd een mutsje op en meestal een simpel shirt met een spijkerbroek.
    Typetje: Skater-boy
    Extra:
    Jayson heeft een tatoeage die hij heeft gezet voor Alice.

    xkimx124 schreef:
    (...)

    Een knappe(A)

    Hmm najah hij is niet heel knap ofzo maarjah xD

    quin98 schreef:
    (...)
    Hmm najah hij is niet heel knap ofzo maarjah xD


    Ik vind van wel:)