• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309(gereserveerd)
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Dea
    - Dashed- Alex Castro
    VOL! ALLE PERSONAGES ZIJN AL INGEVULD! GEEN PERSONAGES MEER NODIG!

    Wat ik wil weten:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Waar diegene Alice van kent:
    Band met Alice(vrienden, beste vrienden, ex enz.):
    Karakter:
    Uiterlijk(liefste met foto):
    Typetje:
    Extra:


    Regels
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na een week


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 16:54 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    (...)

    Jaaaa! Hahahaha, vaker doen dus:) Het werkt inderdaad LaCerise:)

    OMG awesome c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    @ Demi1309 Ja srry. ik had m al gevonden op me ipad, mr daarmee lukte het niet moest m via com opnieuw opzoeken. Dus hier is ie! (hopelijk)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 20:06 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Okee 'piep' ja het lukt niet echt...


    Medb - Pronouced as [me-èv]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Tesly schreef:



    Dank je wel! Sorry als het zoveel moeite koste! x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    oke dit wordt mijn eerste RPG, maar lijkt me leuk :)

    Naam: Claire Woods
    Bijnaam: miss sunshine
    Leeftijd: 16
    Waar diegene Alice van kent: Claire heeft haar eerste jaar op een andere school gedaan, maar omdat ze ging verhuizen is ze bij Alice in de klas gekomen. Alice ving haar direct goed op en hielp haar op school. Samen waren ze een komisch duo en durfde Claire haarzelf te zijn.
    Band met Alice(vrienden, beste vrienden, ex enz.): Goede vriendin
    Karakter: Claire is een vrolijk, wel wat verlegen meisje. Ze kan goed vrienden maken, maar ze is pas echt zichzelf als ze je helemaal vertrouwd en ze houdt er van om met een grote vrienden groep samen te zijn, daar wordt ze gelukkig van. Ook houdt ze van sport en is geen opgever, als je haar beter kent is ze ook erg eigenwijs.
    Uiterlijk(liefste met foto):


    Typetje: Ze is erg zoekend en weet eigenlijk niet precies waar ze bij hoort. Daarom probeert ze alles uit en wisselt ze steeds van vrienden groep.
    Extra: Claire heeft voor zich zelf nooit echt goed afscheid kunnen nemen van Alice, daar zit ze best wel mee. Soms doet ze of Alice gewoon nog leeft maar wordt daarna weer verdrietig als ze weet dat het niet zo is.

    Zo een beetje goed? :$

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:01 ]


    When you believe your dreams come true

    Naam:Jasmine Eberson
    Bijnaam:sunshine
    Leeftijd: 16 bijna 17
    Waar diegene Alice van kent: Ze zit sinds de tweede bij Alice in de klas, eerst vond alice haar maar niks omdat Jasmine nogal een tutje is, maar daarna werden ze toch bevriend
    Band met Alice(vrienden, beste vrienden, ex enz.):goede vriendinnen
    Karakter:Jasmine is een heel vrolijk meisje, wat veel met haar uiterlijk bezig is, je zult haar niet vaak boos of verdrietig zien, ze lacht het lieft de hele dag, ook heeft ze het het liefst de hele dag over make-up en over shoppen.
    Uiterlijk(liefste met foto):





    Typetje: ze is echt een modepopje
    Extra:ze is een cheerleader

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:04 ]

    Demi1309 schreef:
    (...)

    Dank je wel! Sorry als het zoveel moeite koste! x


    Geen probleem! :)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    [yeah al genoeg meiden,nu nog 2 jongens erbij ^^]

    quin98 schreef:
    [yeah al genoeg meiden,nu nog 2 jongens erbij ^^]


    Haha inderdaad! JONGENS NODIG!:) Meisjes mogen ook nog wel, maar het is een beetje raar als ze met heel veel meiden gaan en er echt maar 3 jongens gaan.... Hahaha, dus jongens liever:)

    x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    nakito schreef:
    oke dit wordt mijn eerste RPG, maar lijkt me leuk :)

    Naam: Claire Woods
    Bijnaam: miss sunshine
    Leeftijd: 16
    Waar diegene Alice van kent: Claire heeft haar eerste jaar op een andere school gedaan, maar omdat ze ging verhuizen is ze bij Alice in de klas gekomen. Alice ving haar direct goed op en hielp haar op school. Samen waren ze een komisch duo en durfde Claire haarzelf te zijn.
    Band met Alice(vrienden, beste vrienden, ex enz.): Goede vriendin
    Karakter: Claire is een vrolijk, wel wat verlegen meisje. Ze kan goed vrienden maken, maar ze is pas echt zichzelf als ze je helemaal vertrouwd en ze houdt er van om met een grote vrienden groep samen te zijn, daar wordt ze gelukkig van. Ook houdt ze van sport en is geen opgever, als je haar beter kent is ze ook erg eigenwijs.
    Uiterlijk(liefste met foto):


    Typetje: Ze is erg zoekend en weet eigenlijk niet precies waar ze bij hoort. Daarom probeert ze alles uit en wisselt ze steeds van vrienden groep.
    Extra: Claire heeft voor zich zelf nooit echt goed afscheid kunnen nemen van Alice, daar zit ze best wel mee. Soms doet ze of Alice gewoon nog leeft maar wordt daarna weer verdrietig als ze weet dat het niet zo is.

    Zo een beetje goed? :$


    Ja het is super!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik wil opzich nog wel een jongen maken maar ik denk dat ik et een beetje lastig ga vinden om met 2 te 'spelen']

    quin98 schreef:
    [ik wil opzich nog wel een jongen maken maar ik denk dat ik et een beetje lastig ga vinden om met 2 te 'spelen']


    Begrijp ik x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ach misschien moeten jullie eerst maar de jongenslokdans doen?xD

    Ja misschien wel ... Even denken over een leuk dansje:)hahah


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne