• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 14:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik zag aan Blaine dat hij het moeilijk kreeg op het moment waarop we samen begonnen te zingen. Ik kreeg het op dat moment ook moeilijk en voelde een traan over mijn wang rollen. Ik nam niet de moeite om het weg te vegen en keek af en toe het lege auditorium in. Toen het nummer eindigde liep ik een paar passen naar hem toe en keek ik hem aan met betraande ogen. Ik twijfelde even maar omhelsde hem daarna toch. 'Veel geluk op je nieuwe school,' fluisterde ik met een gebroken stem. Daarna liet ik hem los en draaide ik me om, klaar om weer weg te gaan.

    Finn

    Ik snapte er helemaal niks meer van. Totdat ik terug dacht aan het gesprek die Quinn en ik hadden toen Alexys zelfmoord had gepleegd. Ze had me verteld dat ze Beth terug wilde, en dat ze daar heel erg mee zat. Daarom deed ze dus zo tegen Rachel. Het kwetste haar tot op het bot. 'Ik denk dat je voorlopig gewoon beter even uit haar buurt kan blijven.' zei ik. Dat was beter voor hun allebei, denk ik.

    [Omg.. Sterkte, dat is echt heel heftig :l]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ikknik " ik snap het niet ik vroeg hoe het ging en dan zo, ik snap dat ze aan Beth moet denken maar om dan gelijk vanalles te zeggen, oke ik bem ook niet aardig gedaan maar serieus ze sloeg me" ik zucht evn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Dat is het niet alleen, het zit ingewikkelder. Ze heeft het heel erg moeilijk, Rach. Laat haar maar gewoon even met rust.' zei ik waarna ik haar liefdevol over haar wang aaide. 'Zal ik een ijszak halen voordat het opzwelt?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schud mijn hoofd " dat hoeft niet hoor" ik zuchtte ik verveelde me echt dood.
    Noemde ze dit school
    ( ben glee aan het kijken")


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Onze lied was klaar en ik voelde mij rot en slecht. Mijn hart was gebroken en het kon alleen door Kurt geheelt worden. Ik zag dat hij een paar passen naar me toe zetten, hij keek me met zijn betraande ogen aan. Hij omhelsde en sloot mijn ogen van genieting. Ik verlangde zo erg naar hem om zijn lippen weer te mogen proeven. 'Veel geluk op je nieuwe school,' fluisterde hij met een gebroken stem. Daarna liet hij me los en draaide zich om, klaar om weer weg te gaan. Ik schudde mijn hoofd en pak zijn arm stevig vast, waarnaar ik hem tegen me aantrok. Zonder iets te zeggen druk ik mijn lippen op de zijne. Ik had zijn lippen zo gemist.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Toen ik weg wilde lopen pakte hij mijn arm stevig vast en trok me tegen zich aan en drukte zijn lippen op de mijne. Ik kon hem niet van me afduwen, omdat dit het enige was wat me troostte. Ik beantwoorde zijn zoen en liet mijn handen op zijn schouders rusten en keek hem daarna in zijn ogen aan. Ik begon gewoon ineens te huilen en verborg mijn gezicht in zijn nek.

    Finn

    'Oké, als het niet gaat moet je het maar zeggen.' zei ik zachtjes waarna ik haar een kusje gaf op haar wang - die niet geslagen was.-

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 19:09 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik en kijk rond.
    " noemen ze dit school?" vraag ik

    ( omg anubis kwam net de oude hahaha)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik moet eten! Kom zo terug! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Ja, blijkbaar.' zei ik lachend.
    'Zullen we een slushee halen? Er is toch nog geen leraar.' stelde ik voor.

    [Smakelijk!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tachel
    Ik knik " is goed" ik stond voorzichtig op.
    Ik palte zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    We liepen naar de kantine, naar het slushee apparaat en ik pakte twee bekers en maakte twee slushees en gaf er één aan haar. Ik begon het te drinken en keek Rachel even aan. 'Veel beter dan onder gegooid worden.' zei ik waarna ik ging zitten en wachtte tot ze naast me kwam zitten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik en neem kleine slokjes.
    " indraad veel bter" ik kijk glimlachend naar hem en voel weer schopjes. " het wortd een worstekaar "


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Of een Footballer,' zei ik lachend. 'Het word in ieder geval een sporter. Zie je nou wel dat het een jongentje word? Ik weet het gewoon zeker.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik " hij of zij trapt zijn moeder wel graag" ik leg mijn hand op mij. Buik en voel het getrappel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij beantwoord mijn zoen en laat zijn handen op mijn schouders rusten, waarnaar hij me in mijn ogen aankijkt. Hij begint opeens te huilen en verbergd zijn gezicht in mijn nek. Troostend wrijf ik over zijn rug heen. Ik heb zelf ook tranen en die banen een weg naar beneden. 'We moeten hierover rustig praten, Kurt' zeg ik en til hem op. Ik loop met Kurt naar één van de stoelen en ga zitten, waarnaar ik Kurt op mijn schoot trek en hem blijf troosten.

    (Ik ben er weer! En dankje. :3)


    One Who Travels A Higher Path.