• De cover is gemaakt door Escritura





    The Magic war

    In het land Rodinia leven verschillende wezens vreedzaam naast elkaar. Maar Rodinia word bedreigd door het kwaad in vorm van demonen en andere wezens, zij willen Rodinia veroveren en de bewoners als slaven gaan gebruiken.De bewoners van Rodinia zullen moeten vechten om hun wereld en manier van vreedzaam samen leven te kunnen behouden. De vraag is, kunnen ze dit wel?


    Regels

    - Maximaal twee personages
    - Als je offtopic gaat en niet voor je personage schrijft dan {},[] of () gebruiken
    - Geen grof taalgebruik zoals scheldwoorden
    - Ruzie mag niet tenzij je dit hebt besproken met degene van wie het personage is, voor geweld geldt hetzelfde
    - Personages mogen op elkaar verliefd worden maar dit graag ook bespreken met degene van wie het andere personage is
    - Geen 16+
    - Sluit niemand buiten, iedereen mag mee doen
    - Kijk naar wat de andere schrijven zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan
    - Minimaal vijf regels
    - Naamsveranderingen door geven
    - Afwezigheid op tijd melden


    Meisjes

    - Evelien Votlendi - Zeemeermin ~ Demi1309
    - Vanya (Bree) Brighid Melin - Elf, kwart fee ~ DreamerN
    - Deninaë (Denai) Glaider - Mutare ~ Eyes
    - Samiria (Sam) Deli - Engel ~ Dashed
    - Assira (Ira) Gratiana Caelo - Mutare ~ Unbroken
    - Sealena (Sea) Lenore Moone - Swan Maiden & Engel ~ YOLOForever
    - Prudencia (Prue) Amphitrite Tychess - Mutare ~ Syrinx
    - Hope (Immortal) Harkness - Engel ~ xRemember

    Jongens

    - Caine Avan Devon - Mutare ~ Eyes
    - Dèan la Rosh - Engel ~ Dashed

    Vrouw

    - Melrose(Rose)Felice Xanthe - Half Swan Maiden,Half Demon ~ Aragog
    - Caroline Elaine Farley - Engel ~ Rainbowshine
    - Nerissa Tyree Mare - Zeemeermin ~ Mordacious
    - Aimee - Nimf ~ Tesly


    Provincies/Provinciën

    - Vroen ~ Provincie van de Mutaren
    - Farraige ~ Provincie van de Zeemeerminnen
    - Arlequine ~ Pronvincie van de Elfen

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:10 ]


    Physics is awesome

    Vanya

    Mellon stond nu al een tijdje op mijn deur te kloppen.
    ,,Laat me met rust!” schreeuwde ik terug, ik had echt geen zin om nu klusjes te moeten doen in huis.
    Sinds onze ouders weer weg moesten voor een paar dagen voor een belangrijke zaak moesten Mellon en ik weer op het huis en erfgoed passen en daarbij ook op ons zusje.
    Normaal had ik het niet erg gevonden om eens in de zoveel tijd voor Cecylé te zorgen, maar nu?
    Ik was vanochtend nog weer even het huis uitgeweest, maar zodra Yvaine me zag begon ze direct opmerkingen naar mijn hoofd te smijten en was ik snel terug gegaan naar mijn huis.
    Maar ooit… ooit op een dag zou ik haar het terug betalen.
    Ooit.


    Credendo Vides

    @demi1309: is goed ;)
    @eyes: kan sam bij bryon en caiine inspringen?


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    {@demi1309: is goed ;)}
    {@eyes: kan sam bij bryon en caiine inspringen?}


    {Ja, zodra Caine en Bryon op pad gaan en a.u.b () of [] of {} gebruiken}


    Physics is awesome

    Sealena Lenore Moone

    Twee paar ogen kijken me verschrikt aan. Hij gaat staan en ik ga de boom uit, dichter naar hem toe. Voor heel even weet ik niet wat ik moet doen. Verder gaan of wegrennen. Zijn blik is niet van me af te houden, mijn blik op hem ook niet. Zo staan we een tijdje. 'Hey' Zeg ik uiteindelijk. Maar ik krijg geen antwoord terug. Waarom antwoord hij niet? Ruw draai ik me om, loop snel weer terug en ga tegen de stam van een boom zitten. Nee, niemand zal ooit nog tegen me praten. Niet meer na mijn fouten.

    Eyes schreef:
    (...)

    {Ja, zodra Caine en Bryon op pad gaan en a.u.b () of [] of {} gebruiken}

    [oeps sorry ;$]


    On wednesdays we wear black

    Dèan la Rosh engel
    ik wist dat ik aanvallend stond ,mijn lichaam was naar de boom gedraait en ik keek haar strak en emotieloos aan. Ze werd blijkbaar geìrriteerd want ze gaat weer naar de boom. Fronsend kijk ik haar aan,'wat moet je?'

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 10:40 ]


    On wednesdays we wear black

    {@Dashed waar is Sam ook alweer? Ben een beetje vergeetachtig}


    Physics is awesome

    Sealena Lenore Moone

    Ik trek mijn wenkbrauwen op.'Ik dacht, laat ik eens even aardig doen.' Zachtjes zucht ik. 'Laat ook maar.' Het klinkt machteloos, maar op dit moment voel ik me ook zo.

    Caine

    "Ik ga naar het bos, ga je mee?", vraagt Bryon aan me. "Wat gaan we doen in het bos als ik mee ga?", ik beantwoord zijn vraag met een andere vraag maar dat is hij gewend van me. "Wat dacht je van leuke aarde mutaren meisjes zoeken", terwijl hij grijnst. Ik kijk hem boos aan, hij weet dat ik totaal niet op mijn gemak voel bij mutaren meisjes van welke soort dan ook. "Ga jij maar naar het bos, ik ga wel ergens anders heen", zeg ik hem. "Wees eens een keer dapper en ga met me mee", "Nee". Na een diepe zucht draait hij zich. "Weet dat er een aarde mutare met genezende krachten is, dat soort dingen vind je toch interessant?", "Laat me raden, het is een meisje". "Wat maakt dat nou uit?", na hem even hebben gekeken roept hij uit, "Ik geef het op, het zou een wonder als jij ooit dicht genoeg bij een meisje zou komen om haar te kussen". Daarna vertrekt hij.


    Physics is awesome

    Vanya



    Mijn broer Mellon had me met veel moeite over kunnen halen om samen met hem naar de markt in het bos te gaan dat eens in de maand gegeven werd en waar de meest bijzondere snuisterijen werden verkocht.
    Al zuchtend liep ik momenteel dus naast hem voort terwijl Cecylé opgewekt voor ons uit huppelde onder de belofte niet te ver af te dwalen.
    De eerste marktkramen kwamen al snel in zicht en zoals gewoonlijk keek ik mijn ogen uit en vergat ik even al mijn zorgen.
    Hoe had ik bijna nee kunnen zeggen tegen deze happening?
    Samen met mijn broer en zusje kochten we wat de eten en te drinken en liepen al genietend verder.


    Credendo Vides

    Eyes schreef: :):
    {@Dashed waar is Sam ook alweer? Ben een beetje vergeetachtig}[/b
    lue]
    ze is nu op het pad van het meer af en op weg naar het bos :)


    On wednesdays we wear black

    {@Dashed, dus dan moet Caine dus wel naar het bos om haar tegen te komen}


    Physics is awesome

    Evelien

    Ik hoor stemmen achter me. Langzaam draai ik me half om en zie twee personen staan. Ik zit te ver weg om te kijken wie het zijn. Mijn moeder zei altijd dat ik moest uitkijken, maar mijn nieuwsgierigheid won het weer is. Ik liet me zachtjes van de rots afglijden. 'Macy blijf hier,' glimlach ik. Ik duik onderwat en zwem snel dichterbij. Langzaam kom ik weer boven. Nu kan ik alles duidelijker zien.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Unbroken schreef:
    (...)
    [Denai en Ira hebben elkaar ontmoet en ze komen er nu achter dat er demonen zijn gesignaleerd in Rodinia en dat er geruchten gaan dat ze Rodinia proberen over te nemen.
    Aimee en Caroline hebben elkaar ook ontmoet, en Aimee heeft Caroline onderdak aangeboden.
    Vanya is verliefd op Lysander en is hem net tegengekomen.
    De rest doet een beetje zijn eigen ding, Demi1309 zoekt nog iemand om tegen te komen. ^.^]

    Oke, dankjewel!

    En eh-, serieus? We zijn nog niet eens halverwege het eerste topic en mensen worden verliefd?
    Oké, waarschijnlijk moet ik later inspringen -beetje druk atm-, en ik wed dat iedereen dan al een vriend/vriendin heeft :')

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 14:00 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Oke, dankjewel!

    En eh-, serieus? We zijn nog niet eens halverwege het topic en mensen worden verliefd?
    Oké, waarschijnlijk moet ik later inspringen -beetje druk atm-, en ik wed dat iedereen dan al een koppeltje is. :')


    {Dus wat maakt dat uit? Een beetje romantiek kan geen kwaad. En je kan je eigen personage toch ook aan een bij personage koppelen? En gebruik volgende keer a.u.b haakjes, (), [] of {} want anders word het onoverzichtelijk}


    Physics is awesome