• De cover is gemaakt door Escritura





    The Magic war

    In het land Rodinia leven verschillende wezens vreedzaam naast elkaar. Maar Rodinia word bedreigd door het kwaad in vorm van demonen en andere wezens, zij willen Rodinia veroveren en de bewoners als slaven gaan gebruiken.De bewoners van Rodinia zullen moeten vechten om hun wereld en manier van vreedzaam samen leven te kunnen behouden. De vraag is, kunnen ze dit wel?


    Regels

    - Maximaal twee personages
    - Als je offtopic gaat en niet voor je personage schrijft dan {},[] of () gebruiken
    - Geen grof taalgebruik zoals scheldwoorden
    - Ruzie mag niet tenzij je dit hebt besproken met degene van wie het personage is, voor geweld geldt hetzelfde
    - Personages mogen op elkaar verliefd worden maar dit graag ook bespreken met degene van wie het andere personage is
    - Geen 16+
    - Sluit niemand buiten, iedereen mag mee doen
    - Kijk naar wat de andere schrijven zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan
    - Minimaal vijf regels
    - Naamsveranderingen door geven
    - Afwezigheid op tijd melden


    Meisjes

    - Evelien Votlendi - Zeemeermin ~ Demi1309
    - Vanya (Bree) Brighid Melin - Elf, kwart fee ~ DreamerN
    - Deninaë (Denai) Glaider - Mutare ~ Eyes
    - Samiria (Sam) Deli - Engel ~ Dashed
    - Assira (Ira) Gratiana Caelo - Mutare ~ Unbroken
    - Sealena (Sea) Lenore Moone - Swan Maiden & Engel ~ YOLOForever
    - Prudencia (Prue) Amphitrite Tychess - Mutare ~ Syrinx
    - Hope (Immortal) Harkness - Engel ~ xRemember

    Jongens

    - Caine Avan Devon - Mutare ~ Eyes
    - Dèan la Rosh - Engel ~ Dashed

    Vrouw

    - Melrose(Rose)Felice Xanthe - Half Swan Maiden,Half Demon ~ Aragog
    - Caroline Elaine Farley - Engel ~ Rainbowshine
    - Nerissa Tyree Mare - Zeemeermin ~ Mordacious
    - Aimee - Nimf ~ Tesly


    Provincies/Provinciën

    - Vroen ~ Provincie van de Mutaren
    - Farraige ~ Provincie van de Zeemeerminnen
    - Arlequine ~ Pronvincie van de Elfen

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:10 ]


    Physics is awesome

    Denai

    Ik laat Thorur en Iduna achter in hun huis terwijl ik naar de rand van de provincie toe loop en daarna verander. Er staat een zacht briesje dat door mijn vacht waait terwijl ik terug ren naar het bos.

    Tijdsprong

    Ik kom bij de plek waar ik mijn pijl en boog heb verborgen. Langzaam dringt er een herinnering in mijn gedachten.

    "Vecht voor degene die je dierbaar zijn, Denai, voor mij is het te laat maar bescherm iedereen die je lief is zodra je dat kan", heel zachtjes pakt hij mijn gezicht tussen zijn handen en drukt een kus op mijn voorhoofd, iets wat hij nooit doet maar nu wel. Ik kijk hem aan, zie het verdriet in zijn ogen dat hij probeert te verhullen. "Ga klein vosje van me, ga weg van het gevaar".

    Een eenzame traan rolt over mijn wang, ik voel het boomschors onder mijn hand. Ik duw mezelf van de boom af en verander in een vos voordat ik terug ren naar de grens.


    Physics is awesome

    Vanya


    Ik wist niet precies hoelang ik nog met Lysander heb staan praten, maar de eerste stralen van de ochtendzon piekten tussen de nevel en dauw door en lieten de bomen één voor één schitteren in het magische ochtendlicht.
    Lysander lachte. ,,jij bent waarlijk anders dan de andere elfen.”
    Even wist ik niet wat ik moest doen, alleen maar lief terug glimlachen of een tegenwerping maken.
    Ik hield het maar bij de eerste.
    Samen begonnen we terug te lopen richting het dorp, waar de eerste ambachtslieden al op waren.
    Uit het huisje van de bakker steeg al rook op en de bakkersdochter en tevens één van de populairste meisjes van het dorp zat voor het huis op een bankje, waarna ze bij het zien van Lysander opveerde.
    Haar toverachtige glimlach verdween toen ze mij zag.
    ,,ga weg spuitelf.”

    {@Unbroken, thanks ^^
    Wanneer komt eigenlijk "het kwaad" in het verhaal ? of gaan we gewoon nog een tijdje zo door? Vind ik niet erg hoor
    }


    Credendo Vides

    {Unbroken en ik proberen het kwaad er in te krijgen maar ik denk dat het toch nog even gaat duren. Wat zou ik graag mijn personage die bakkersdochter een lesje laten leren, maar goed}


    Physics is awesome

    Prudencia Amphitrite Tychess

    Geluidloos slopen mijn hoeven langs de bomen waar vader en de andere aardemutaren zich bevonden. Toen ik buiten gehoorafstand was zette ik het op een lopen en galoppeerde de provincie uit. Het was vandaag weer eens zo'n dag waarop ik opzoek ging naar degene waarover vader had verboden te praten. Aangekomen bij de bekende beek veranderde ik in mijn gebruikelijke mensenvorm zodat de enkele nimfen die ik tegen zou komen zouden denken dat ik één van hen was, doordat mijn menselijke uiterlijk zeer veel op dat van de andere nimfen leek.
    Ik stapte door het koele water van de beek heen en zette voet aan het vochtige gras aan de overkant waarna ik dieper de provincie van de nimfen in liep. Tijdens mijn tocht kwam ik enkele nimfen tegen op rotsen van kleine meertjes of badend in verscheidene beekjes. Maar de meeste van hen kende ik al, wist hun naam, hun geschiedenis, met enkelen was ik zelfs bevriend geraakt, en anderen voldeden niet aan de beschrijving die vader mij ooit van mijn moeder had gegeven.

    Ira
    Niet veel later liep ik door de marktkramen, de geur van rottende vis overweldigde me en ik had mijn hand beschermend voor mijn neus geslagen. Met tranende ogen liep ik langs de vele verkopers en hun waren, op zoek naar voedsel dat lang houdbaar zou zijn.
    Tijdsprong
    Voldaan keerde ik terug naar het dwergenhuisje, mijn armen beladen met voedsel. Ik wist dat we lang niet alles zouden kunnen meenemen op onze tocht, maar ik had maar van alles wat meegenomen, voor de zekerheid. Ik legde alles snel op tafel, en omdat ik geen zin had om in het gezellige, maar muffe huis te blijven, wachtte ik op de traptredes voor de huisdeur op de anderen.


    Great minds think alike.

    Denai

    Als ik bij de grens ben verander ik in mjn menselijkere gedaante. Dan ren ik in hetzelfde tempo naar het huis van Thorur en Iduna. Ik zie Ira op de traptredes zitten. Een vreemd gevoel vespreid zich door mijn lichaam, het duurt even voordat ik besef wat het is. Verdriet, een emotie die me onbekend is geworden die ik nooit meer voel maar nu weer wel.


    Physics is awesome

    {iemand sam ontmoeten? ^^}


    On wednesdays we wear black

    Met mijn mond vol tanden wist ik niet wat ik moest doen,ook al klonk het woord nog zo speels, het was best een erge belediging onder de jongere bevolking.
    ,,ik…. Ik denk dat ik inderdaad maar naar huis ga…” stotterde ik lichtjes terwijl ik me al omdraaide.
    ,,wacht!” Maar dat deed ik niet, ook al was het Lysander, ik had geen zin om de haat van Yvaine de bakkersdochter en haar vriendinnen onder ogen te komen.
    Met een plof liet ik me op mijn bed vallen.
    Gaat er ooit nog eens iets wonderbaarlijks gebeuren in mijn leven? Of blijf ik altijd maar de elf die zich terugtrekt in haar schelp?


    Credendo Vides

    Sealena Lenore Moone

    Heel langzaam rek ik mezelf uit. Het mos waar ik op geslapen heb is plat geworden. Voorzichtig sta ik op, loop naar het meer tegenover me en ga aan de rand zitten. Geinteresseerd kijk ik naar de visjes. Ze zwemmen, sommige langzaam en anderen weer erg snel. Zachtjes zucht ik. Ik ben zo.. Zo anders dan de meeste. Mijn duistere gedachten, ik haat ze. Achter me hoor ik geritsel. Zo snel als ik kan spreid ik mijn vleugels en vlieg de lucht in. Eenmaal boven blijf ik een tijdje hangen. Het gevoel dat ik word bekeken druipt af, dus ga ik weer naar beneden. Onopgemerkt kijk ik omhoog, strek mijn armen en trek mezelf op aan een tak van de dichtstbijzijnde boom. Mijn rug zet ik tegen de stam aan en sluit mijn ogen. Maar niet voor lang. Het geritsel is terug.

    Dashed schreef:
    {iemand sam ontmoeten? ^^}


    Wanna meet her ! ;D

    Dèan la Rosh engel
    De bladeren spatte omhoog toen ik aankwam, ik vond het altijd leuk om er een spelletje van te maken de bladeren die dan om je heen spatten. Ik grinnikte om mijn eigen kinderachtige gedrag en liep naar het meer toe. Daar aangekomen liet ik me zakken door mijn knieèn en nam een slok water,ik schrokte het weg en ging aan de kant van het meer zitten. Uitgeteld keek ik naar boven om daar een paar verschrikte onbekende ogen te ontdekken. Ik schrok, en ging gelijk overeind zitten om het figuur beter op te nemen.


    On wednesdays we wear black

    YOLOForever schreef:
    (...)

    Wanna meet her ! ;D


    het word dean trouwens XD


    On wednesdays we wear black

    {Is het goed als Evelien(zeemeermin) in dat meer is?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Aangezien heel veel mensen nu in springen leek het me wel een geschikt moment om mijn andere personage in het verhaal te verwerken}


    Physics is awesome

    Caine

    Ik word wakker van een geluid. Voorzichtig rek ik me uit en kijk om me heen. Dan zie ik dat Bryon een eindje verder op staat. "Wat doe jij hier zo vroeg?", "Vroeg? Het is al bijna middag". Verward kijk ik om me heen en dan merk ik dat mijn beste vriend gelijk heeft. Het is al bijna middag.


    Physics is awesome