• De cover is gemaakt door Escritura





    The Magic war

    In het land Rodinia leven verschillende wezens vreedzaam naast elkaar. Maar Rodinia word bedreigd door het kwaad in vorm van demonen en andere wezens, zij willen Rodinia veroveren en de bewoners als slaven gaan gebruiken.De bewoners van Rodinia zullen moeten vechten om hun wereld en manier van vreedzaam samen leven te kunnen behouden. De vraag is, kunnen ze dit wel?


    Regels

    - Maximaal twee personages
    - Als je offtopic gaat en niet voor je personage schrijft dan {},[] of () gebruiken
    - Geen grof taalgebruik zoals scheldwoorden
    - Ruzie mag niet tenzij je dit hebt besproken met degene van wie het personage is, voor geweld geldt hetzelfde
    - Personages mogen op elkaar verliefd worden maar dit graag ook bespreken met degene van wie het andere personage is
    - Geen 16+
    - Sluit niemand buiten, iedereen mag mee doen
    - Kijk naar wat de andere schrijven zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan
    - Minimaal vijf regels
    - Naamsveranderingen door geven
    - Afwezigheid op tijd melden


    Meisjes

    - Evelien Votlendi - Zeemeermin ~ Demi1309
    - Vanya (Bree) Brighid Melin - Elf, kwart fee ~ DreamerN
    - Deninaë (Denai) Glaider - Mutare ~ Eyes
    - Samiria (Sam) Deli - Engel ~ Dashed
    - Assira (Ira) Gratiana Caelo - Mutare ~ Unbroken
    - Sealena (Sea) Lenore Moone - Swan Maiden & Engel ~ YOLOForever
    - Prudencia (Prue) Amphitrite Tychess - Mutare ~ Syrinx
    - Hope (Immortal) Harkness - Engel ~ xRemember

    Jongens

    - Caine Avan Devon - Mutare ~ Eyes
    - Dèan la Rosh - Engel ~ Dashed

    Vrouw

    - Melrose(Rose)Felice Xanthe - Half Swan Maiden,Half Demon ~ Aragog
    - Caroline Elaine Farley - Engel ~ Rainbowshine
    - Nerissa Tyree Mare - Zeemeermin ~ Mordacious
    - Aimee - Nimf ~ Tesly


    Provincies/Provinciën

    - Vroen ~ Provincie van de Mutaren
    - Farraige ~ Provincie van de Zeemeerminnen
    - Arlequine ~ Pronvincie van de Elfen

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:10 ]


    Physics is awesome

    Evelien

    Ik zwom het paleis in en begroette mijn moeder. Vlug pakte ik wat eten van de schaal en keek mijn moeder aan. 'Mag ik het onderweg opeten?' Ik smeekte het haar bijna.
    'Ja, is goed. Voor deze keer. Pas je wel op?' Ik kijk mijn moeder fronsend aan.
    'Ja, natuurlijk. Maar is er dan iets?' Ik kijk haar aarzelend aan.
    'Nee, maar je bent kroonprinses. Dus jij moet meer oppassen.' Ik zucht en draaide me om.
    'Ja ja! Macy kom je?' Ik wenkte haar en zwom snel het gebouw uit. Voordat ik mijn vader tegen kwam. Die zou het nooit goed vinden. Binnen een paar minuten was ik bij het oppervakte en vond gemakkelijk de weg naar mijn veilige rots. Ik at mijn eten op en hees me zelf de rots op. Ik genoot van de zon die op het water scheen. Het liefst zat ik hier dag en nacht...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Denai

    Waarom heeft ze het nou weer over andere wezens? Wil ze soms met allemaal wezens naar de reuzen toe gaan? De omgekeerde volgorde lijkt mij een veel beter plan maar goed. "Wil je allemaal wezens verzamelen en dan naar de reuzen gaan?", vraag ik haar. Ik schat de kans dat wezens dat zullen doen klein in maar zij is blijkbaar zeker van haar zaak.

    {Ja, zeemeerminnen}


    Physics is awesome

    Ira
    'Ja, precies.' Ik glimlachte zelfverzekerd, en hoopte dat mijn onzekerheid niet zou doorschemeren. 'Als we met meer zijn, weten de reuzen dat we een groot leger hebben, en dat we dus een goede kans hebben, en zullen ze eerder meegaan, nietwaar? En hoe gaan we in vredesnaam met reuzen door alle provincies reizen? Ze zouden alles verpletteren wat er op hun pad kwam, en iedereen angst aanjagen. Nee, het is veel beter als we eerst de andere wezens verzamelen.' Ik keek de anderen voldaan aan.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 14:00 ]


    Great minds think alike.

    Denai

    Ze heeft me duidelijk verkeerd begrepen, met reuzen demonen aan gaan vallen. Dan kan je net zo goed in het gebied gaan staan waar de demonen zijn gesingaleerd en keihard gaan roepen ik ben hier. Ik bedoel, reuzen maken een hoop lawaai. En de demonen zullen het heel snel merken als we reuzen meenemen."We gaan ook heus geen reuzen mee nemen als we gaan proberen Ymir terug te halen", "Ik stel voor dat we eerst naar de reuzen gaan, aan horen wat zij ons kunnen vertellen over hoe we demonen moeten verslaan en daarna misschien nog eventueel andere wezens gaan zoeken zoals sirenen".


    Physics is awesome

    Ira
    Plotseling snapte ik haar plan. Een triomfantelijke grijns sierde mijn lippen. 'Perfect, dat doen we. Op naar de reuzen, dan maar?' Ik keek de twee kleine dwergen onderzoekend aan. 'Gaan jullie mee?'


    Great minds think alike.

    Denai

    "Gaan jullie mee?", "Ja, wij gaan mee maar dan moeten we nog wel wat dingen regelen". "Oké, dan kan ik ondertussen mijn pijl en boog op halen zodat ik die ook kan mee nemen", zeg ik. Ik kan goed met pijl en boog over weg. Dus nu we naar onbekend gebied gaan, lijkt het me handig om mijn pijl en boog mee te nemen. Je weet maar nooit wat we onderweg zullen tegen komen.


    Physics is awesome

    {Komen jullie langs de plek waar Evelien zit?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {@Demi1309 anders laat ik Caine in het verhaal komen en dat hij Evelien tegen komt?}


    Physics is awesome

    Ira
    Ik grijnsde nadat ze dit gezegd had, en haalde met een soepele beweging mijn mijn uit mijn riem. Met mijn vingertoppen streek ik zachtjes over het mes, om te controleren of het nog scherp was. Mijn ogen vonden die van Denai. 'Hier heb ik genoeg aan.' Ik lachte en stopte het ding weer terug in mijn riem. 'Dus, wanneer vertrekken we?'


    Great minds think alike.

    {Caine... O die mutare. Ja prima, maar ik dacht misschien past het bij jullie verhaal? Dan komen jullie mij toevallig tegen en dan regel ik een sirne ofzo?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Denai

    "Nadat iedereen alles heeft gepakt wat hij of zij wil mee nemen, zo te zien ben jij er al helemaal klaar voor", zeg ik terwijl ik nadenk of ik in deze gedaante of als vos mijn pijl en boog zal op halen. Ira's mes zag er scherp uit. Maar ondanks dat zou ik niet snel voor een mes kiezen aangezien ik het alleen zou kunnen gebruiken om een wezen neer te steken, als ik er nou mee kon gooien dan zou het anders zijn. Want dan is het net zo'n goed wapen voor me als mijn pijl en boog. Ik besluit om toch maar als vos te gaan.

    {@Unbroken ik wil wel langs Evelien naar de reuzen gaan, jij ook?}


    Physics is awesome

    Demi1309 schreef:
    {Caine... O die mutare. Ja prima, maar ik dacht misschien past het bij jullie verhaal? Dan komen jullie mij toevallig tegen en dan regel ik een sirne ofzo?}


    {Ik dacht als Caine en Evelien elkaar nou tegen komen en dat Ira & Denai daarna Evelien & Caine ontmoeten terwijl ze onderweg zijn naar de reuzen?}


    Physics is awesome

    {O is ook goed natuurlijk.}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Vanya


    Lysander nam me even inschattend in zich op.
    ,,een nachtwandeling, zo heb ik eindelijk eens tijd voor mezelf.”
    Ik overwoog zijn woorden.
    Was hij het zat om door de meisjes elfen achterna gezeten te worden?
    Alsof hij mijn gedachte kon raden zuchtte hij. ,,ik word soms gewoon gek van alle aandacht.”
    Nonchalant leunde hij tegen een boom aan. ,,nu jij.”
    Even zocht ik naar woorden en besloot toch maar de waarheid te spreken, een beetje licht verbogen, maar toch de waarheid.
    ,,ik was in een boom in slaap gevallen en bij het waken zag ik dat het nacht was, toen ben ik maar rond gaan wandelen en kwam ik jou tegen.”

    {Voor diegene die het interessant vinden : Hier een plaatje van hoe Lysander er ongeveer uitziet.}


    Credendo Vides

    Nadenkend legde ik mijn vinger tegen mijn kin. 'Hmm... voedsel hebben we ook nodig, niet? Dat kan ik gaan inslaan. Wij hebben in onze dierenvorm geen voedsel nodig, dat halen we uit de natuur, maar Iduna en Thorir hebben dat voordeel niet.' Ik knikte, een besluit makend. 'Ik ga naar de markt, dan gaat Denai haar pijl en boog halen, en jullie gaan je zaken regelen.' zei ik tegen de dwergen, waarna ik de deur uitstapte, op weg naar de markt.
    [@DreamerN Oeh, Lysander is knap.]


    Great minds think alike.