• De cover is gemaakt door Escritura





    The Magic war

    In het land Rodinia leven verschillende wezens vreedzaam naast elkaar. Maar Rodinia word bedreigd door het kwaad in vorm van demonen en andere wezens, zij willen Rodinia veroveren en de bewoners als slaven gaan gebruiken.De bewoners van Rodinia zullen moeten vechten om hun wereld en manier van vreedzaam samen leven te kunnen behouden. De vraag is, kunnen ze dit wel?


    Regels

    - Maximaal twee personages
    - Als je offtopic gaat en niet voor je personage schrijft dan {},[] of () gebruiken
    - Geen grof taalgebruik zoals scheldwoorden
    - Ruzie mag niet tenzij je dit hebt besproken met degene van wie het personage is, voor geweld geldt hetzelfde
    - Personages mogen op elkaar verliefd worden maar dit graag ook bespreken met degene van wie het andere personage is
    - Geen 16+
    - Sluit niemand buiten, iedereen mag mee doen
    - Kijk naar wat de andere schrijven zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan
    - Minimaal vijf regels
    - Naamsveranderingen door geven
    - Afwezigheid op tijd melden


    Meisjes

    - Evelien Votlendi - Zeemeermin ~ Demi1309
    - Vanya (Bree) Brighid Melin - Elf, kwart fee ~ DreamerN
    - Deninaë (Denai) Glaider - Mutare ~ Eyes
    - Samiria (Sam) Deli - Engel ~ Dashed
    - Assira (Ira) Gratiana Caelo - Mutare ~ Unbroken
    - Sealena (Sea) Lenore Moone - Swan Maiden & Engel ~ YOLOForever
    - Prudencia (Prue) Amphitrite Tychess - Mutare ~ Syrinx
    - Hope (Immortal) Harkness - Engel ~ xRemember

    Jongens

    - Caine Avan Devon - Mutare ~ Eyes
    - Dèan la Rosh - Engel ~ Dashed

    Vrouw

    - Melrose(Rose)Felice Xanthe - Half Swan Maiden,Half Demon ~ Aragog
    - Caroline Elaine Farley - Engel ~ Rainbowshine
    - Nerissa Tyree Mare - Zeemeermin ~ Mordacious
    - Aimee - Nimf ~ Tesly


    Provincies/Provinciën

    - Vroen ~ Provincie van de Mutaren
    - Farraige ~ Provincie van de Zeemeerminnen
    - Arlequine ~ Pronvincie van de Elfen

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:10 ]


    Physics is awesome

    Ira
    'Hij is waarschijnlijk in het gebied waar de demomen zijn gesignaleerd.' Ik sloeg mijn hand geschokt voor mijn mond. 'Maar... hoe- wat? Hoe gaan we hem daar ooit weghalen?' Thorur keek me somber aan. 'Niet. We zijn lang niet tegen de demonen opgewassen!' Ik staarde hem aan. 'Je wilt hem daar gewoon laten zítten?' Mijn stem was verheven, en de dwerg kromp een beetje in elkaar, maar ik was te bezorgd om me daar iets van aan te trekken. 'We móéten hem daar weghalen!'

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:10 ]


    Great minds think alike.

    Denai

    "We móéten hem daar weghalen", "Dat is misschien niet onmogelijk maar wel het allerlaatste wat ieder wezen met een greintje verstand aan zou denken". Ira kijkt me verbijsterd aan. "Hem proberen te redden met z'n vieren is onmogelijk en het enige resultaat daarvan zal zijn dat de demonen vier wezens extra voor hun spelltjes hebben en geloof me dan zul je akelig aan je einde komen", "Ik hou van Ymir als een broer maar hij heeft er niets aan als wij hem proberen te redden, misschien als we met meer waren maar niemand zal vrijwillig mee gaan".


    Physics is awesome

    Evelien

    Langzaam zwom ik richting het land. Ik leunde met mijn armen op een rots en keek naar het bos dat aan het water grensde. Ik zou een keer zo graag gewoon op benen door het bos rennen of door de lucht vliegen... Het liefst vliegen, dan kon je overal heen. Ik zucht en kijk om me heen. Er was niemand. Ik hield ervan om iemand te spotten. Onderwater was alles zo gewoontjes. Ik wilde ook mensen van buiten leren kennen. Naast me zag ik een dolfijn zwemmen. Ik herkende haar aan haar vin. Er zat een sneetje in. 'Hoi Macy.' Ik glimlach naar haar. Ze is als baby dolfijntje al bij me. Ik laat de rots los en duik onderwater. Misschien dat ik maar terug moest naar huis.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Vanya

    Een beetje beschaamd stond ik op de bal van mijn voeten te draaien terwijl ik mijn ogen op de grond gericht hield.
    ,,het was niet mijn bedoeling om je te volgen.” Murmelde ik een leugentje om bestwil.
    Lysander lachte zijn parelwitte tanden bloot. ,,dat geloof ik graag.”
    Met een paar soepele stappen was hij bij me.
    ,,Wat doet een elf als jij nog zo laat buiten ?” Hij keek me charmant aan of was dat de uitdrukking die hij altijd op zijn gezicht had?
    ,,die vraag kan ik in zijn geheel weer naar je terug retourneren.” Mompelde ik op mijn beurt wat minder charmant en zelfs verre weg van elegant.


    Credendo Vides

    {Kan ik iemand tegen komen als zeemeerming die op het vaste land leeft en gewoon bij het water loopt?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ira
    'Maar- maar er moet toch een manier zijn? Misschien zal er niemand vrijwillig meegaan in deze provincie, maar zijn er dan helemaal geen dappere wezens meer? Hoe zit het met de andere provincies? Waarom vormen we geen leger tegen de demonen, wat als ze Rodinia plannen over te nemen?!' Ik was steeds harder en enthousiaster gaan praten, maar aan de anderen rond de tafel te zien, was lang niet iedereen zo fanatiek over het idee.
    [Zullen we de anderen trouwens pb'en? Want ik geloof dat heel veel mensen niet weten dat we begonnen zijn.]


    Great minds think alike.

    Denai

    Ik barst in daverend lachen uit. "Wezens die hun leven in de weegschaal leggen voor een wezen dat ze niet kennen, zo'n goeie grap heb ik al heel lang niet meer gehoord", "Er zullen misschien wel wezens zijn", zei Iduna. "Ja, maar dan is het nog maar de vraag of ze weten waar ze aan beginnen en of we een kans van slagen hebben", "Ik wil niet harteloos zijn maar zo is het nou eenmaal, hoewel we een kans hebben maar het zal moeilijk worden, heel erg moeilijk".

    {Ja, ik zal even kijken wie er nog niet hier heeft gereageerd en dan zal ik hun morgen een pb sturen}


    Physics is awesome

    Demi1309 schreef:
    {Kan ik iemand tegen komen als zeemeerming die op het vaste land leeft en gewoon bij het water loopt?}


    {De personages van mij en Unbroken komen zo snel als mogelijk is naar je toe}


    Physics is awesome

    {is goed}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ira
    'Ik wil niet harteloos zijn maar zo is het nou eenmaal, hoewel we een kans hebben maar het zal moeilijk worden, heel erg moeilijk.' Ik glimlachte triomfantelijk. 'Maar het is mogelijk, we hebben een kans.' Ik stond op, en keek de andere aanwezigen aan. 'Doen jullie mee?'


    Great minds think alike.

    Wat is er allemaal ongeveer gebeurt? ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Denai

    "Doen jullie mee?", vraagt Ira. "Wat voor kans?", vraagt Thorur. "Onze enige kans zijn de reuzen, zij weten ongetwijfeld wel hoe we ervoor kunnen zorgen dat we niet worden vermoord door demonen", "Maar reuzen zijn groot en wij klein dus als ze op ons gaan staan, per ongeluk of express zijn we plat of beter gezegd dood". Er kleven veel nadelen aan deze kans, de reuzen wisten echt wel hoe we demonen konden verslaan maar het is nog maar de vraag of ze dat aan ons willen vertellen. Daarna moesten we misschien ook wel op zoek naar een sirene.


    Physics is awesome

    Aragog schreef:
    Wat is er allemaal ongeveer gebeurt? ^^

    [Denai en Ira hebben elkaar ontmoet en ze komen er nu achter dat er demonen zijn gesignaleerd in Rodinia en dat er geruchten gaan dat ze Rodinia proberen over te nemen.
    Aimee en Caroline hebben elkaar ook ontmoet, en Aimee heeft Caroline onderdak aangeboden.
    Vanya is verliefd op Lysander en is hem net tegengekomen.
    De rest doet een beetje zijn eigen ding, Demi1309 zoekt nog iemand om tegen te komen. ^.^]


    Great minds think alike.

    Aragog schreef:
    {Wat is er allemaal ongeveer gebeurt? ^^}


    {Ira en Denai zijn naar de dwergen gegaan, zijn er achter gekomen dat de zoon van de dwergen die Denai kent al weken weg is en waarschijnlijk in het gebied waar demonen zijn gesingaleerd.Aimee en Caroline hebben elkaar ontmoet en zijn nu op dezelfde plek. Vanya achetr volgt Lysander die s'nachts in het bos loopt en heeft een crush op Lysander.Evelien zwemt rond en Demi1309 wil graag dat iemand haar tegen komt}


    Physics is awesome

    Ira
    'Perfect!' riep ik uit, alle eventuele nadelen negeerde ik. 'Op zoek naar een reus, dan maar? Of doen we eerst de andere wezens?' Ik fronste bedenkelijk. 'Eerst de andere wezens.' beantwoordde ik mijn eigen vraag. 'Die zijn vast makkelijker over te halen.'
    [Bedoel je met sirenen zeemeerminnen?]


    Great minds think alike.