• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.

    BELANGRIJK!!
    Een meermens is oogverblindend mooi. Ze kunnen met elkaar praten via Telepathie. Ze kunnen iemand lichtelijk doof gillen of diegene hypnotiseren. Daar kan je niet aan ontsnappen. Iedere meermens kan iets met water. Een heel klein beetje besturen. Geen bloed alleen een beetje water. Daarmee wordt bedoeld dat ze mensen of zichzelf (meestal zichzelf) kunnen Healen. Ook kunnen ze van kleding veranderen als ze uit het water komen.

    Jagers: (6 )
    Jayden Jason Bright HurtedHeart
    Asanterelle Guinevive Ravenlore Jarvis
    Cameron Alexander Summers Prisoner
    Ryan Tereseon Black ShallNotPass
    -

    Meermensen: (8)
    Jade Skyler Grey HurtedHeart
    Amory Eleanor Griffith Jarvis
    Mia Whitemore Kaien
    Katherine Sophia Piazón Bisous
    Flower Adrina Drea LovelyLonely
    Amare May Lee Prisoner
    Delphine Rose Parker Frodo
    Daniël Edmund Georgi ShallNotPass
    VOL!!

    Mensen: Oneindig
    Madeline Melody Hope HurtedHeart
    Amberlynn Phoebe Smith Prisoner
    Tyler Brandon Smith LovelyLonely
    Nathan Alexander Scagotti ShallNotPass
    -

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!
    Vragen? Stel ze maar ;)

    Het Begin:
    De "oorlog" is al ongeveer 3 jaar bezig. De zeemeermensen die aan land komen zijn nieuw en komen in groepjes van 2/3 de Jagers lopen rond er zijn weinig tot geen mensen op het strand door het gevaar. De jagers hebben alleen messen netten harpoenen of verdovingspijltjes geen kogels aangezien deze op zijn en ze geen landingsbaan hebben. Je kan niet met de boot ontsnappen dan word je opgegeten!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mia Whitemore

    'Ik doe je niets. Zoals je al zei je werd gedwongen. Je loog niet dat kan ik zien op de leugendetector,' zei hij zacht. Ik keek hem verbaasd aan. Hij deed mij niets? Hij was een jager. Die horen toch dingen te doen? Ik zag en hoorde het net bij Amare. 'Waarom zijn jullie zo mooi en dodelijk inplaats van mooi en lief zoals in de verhaaltjes die ik Madeline vroeger altijd voorlas,' zei hij nog wat zachter. Ik hoorde hem zuchten en hij ging zitten op stenen. Ik wist dat ik mooi was, daar stonden wij om bekend, maar het deed wel iets als een jager het zei. Ik bleef hem eventjes aan kijken. 'Omdat het leven geen sprookje is,' zei ik zachtjes tegen hem. 'In sprookjes voor de slechte dingen weggelaten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jayden Jason Bright
    Ik kijk haar aan. 'Omdat het leven geen sprookje is,' zei ze zachtjes tegen mij. 'In sprookjes voor de slechte dingen weggelaten.' vervolgd ze zichzelf. Ze sprak zo de waarheid. Het was ook gewoon zo. Het leven werd altijd mooier uitgebeeld in sprookjes. Ik knik. 'Dat klopt helaas.' Zeg ik peinzend. Ik kijkvnaar hara ketting. 'Die ketting die je omhebt met die Luiaard had ik die ochtend voor ze dood ging aan haar gegeven voor haar verjaardag.' Zeg ik zacht terwijl ik naar haar ketting wijs.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mia Whitemore

    'Dat klopt helaas,' zei hij peinzend. Ik zag hem kijken. Niet echt naar mij. 'Die ketting die je omhebt met die Luiaard had ik die ochtend voor ze dood ging aan haar gegeven voor haar verjaardag,' zei hij zacht en hij wees naar de ketting. Ik beet op mijn lip. 'Ik weet het,' zei ik en ik wende mijn blik af. Ik voelde tranen opkomen. Ik had al een schuld gevoel. Vond hij het leuk om die nog groter te maken? 'Ze was er zo enthousiast over. Ze was er echt zo blij mee.' Ik werd stil. Ik merkte dat er een trilling door mijn stem kwam.

    [Ik ben zo even weg ;d Dus als ik niet meer reageer]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jayden Jason Bright
    'Ze was er zo enthousiast over. Ze was er echt zo blij mee.' Haar stem trilde en ik had bijna medeleiden. 'Sorry. Ik bedoelde het niet zo, maar het doet me terugdenken aan haar vandaar.' Zeg ij zacht. Ik bedoelde het ook niet zo. Ik deed niet aan het marteken van de geest. Dat wasonmenselijk. Dat mocht gewoon niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Amare

    Ik zuchtte en werd moe van het hangen en zuchtte. Ik kreeg honger en werd gek. Ik zuchtte. Niet overgeven. Bewijs hem dat je niet zomaar mensen verscheurd. Ach, dit was een onbegonnen zaak. Natuurlijk heb ik een mens verscheurd. Ik zucht en probeer mezelf weer los te trekken. Ik gram even maar laat me tenslotte gewoon hangen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia Whitemore

    'Sorry. Ik bedoelde het niet zo, maar het doet me terugdenken aan haar vandaar,' zei hij zacht. Ik kon het nog maar half bevatten. Waarom was hij opeens zo? Ik dacht dat hij nu wel zou gaan koken van woede. 'Maar dat is toch logisch?' zei ik zacht. Ik probeerde mijn stem zo min mogelijk te laten trillen. 'Het was van je zusje. Het is nog steeds van je zusje.' Eventjes keek ik hem aan, maar al gauw keek ik weer weg. 'Je mag hem terug hebben.. Als je wilt..' zei ik met moeite.

    [Oké, ben ff weg ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cameron

    Ik rol met mijn ogen en kijk haar aan. 'Ik ben jou geen uitleg verschuldigd. ' Ik pak haar weer op en loop met haar ririchting het huis. Als ik daar ben gooi keten ik haar vast. Ik doe er een extra beveiliging op en laat haar hangen ik loop naar de koelkast en gooi een stuk hertenvlees voor haar neer. Haar benen en armen zijn vastgezeten en ik laat haar rustig hanegen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jayden Jason dBright
    'Je mag hem terughebben... Als je wilt.' Zegt ze verduidelijk met moeite. Ik schud mijn hoofd. 'Sarina gaf hem aan jou. Je mag hem houden.' Zeg ik vriendelijk. Waarom was ik zo aardg?! Ik hoorde haar te verscheuren. Ze had Sarina vermoord,cmaar de meerderheid sprak me tegen. Nee sarina zou dat niet willen. Ik zag Amare hongerleiden en ik zuchte even. Ik stod op gingoor het plexiglas en sloot het weer ne liet het gordijn er weer foorvhangen en opende de koelkast waar ikceen lap rundervlees uit haalde. Ik liep naar haar toe en gaf het haar. 'Hier.' Zeg ik terwijl ik haar get vlees geef. Hetwas geen mensenvlees, maar het was iets.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Amare

    Ik zuchtte opgelucht. 'Bedankt.' Zeg ik dan. Het eten zou moeilijk gaan. 'Jayden .' Zei ik toen twijfelend. 'Ik kan dit niet eten, mijn handen zitten vast.' Ik probeerde het rustig te zeggen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Ik ben jou geen uitleg verschuldigd,' zegt hij en hij tilt me weer op.
    Ik neem de omgeving goed in me op zodat ik weet waar hun huis ongeveer staat. Als we in het huis zijn ketent hij me vast en gooit hij een stuk hertenvlees voor me neer.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op en kijk de jongen aan. 'Je weet heus wel dat ik dat niet eet'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron

    'Je zal dit wel moeten eten.' G rom ik haar na. 'Dit of je eet niks.' Kaas ik terug. 'Dus kies maar. ' zeg ik dan met een grijns. 'Je vierhonderd of dit. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jayden Jason Bright
    Ik glimlachte even onzichtbaar maar knikte. Ik liep naar het electrisiteit kastje en haalde een hendel over zodat de ketens van haar vierde en ik stopte toen haar handen haar gezicht konden aanraken waardoor ze dus het vlees kon opeten. Ik zucht en zie aan de overkant van het aquarium bij melody, in de kelder waren 3 delen. Waar ik zat. Het auarium van Melody en aan de andere kant een zelfde ruimte als deze, zag ik Samuel. Hij had Kat dus eindelijk. We hadden nog 3 plaatsen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Je zal dit wil moeten eten,' gromt hij. 'Dit of je eet niks. Dus kies maar,' grijnst hij daarna. 'Je verhongert of dit'.
    'Ja, en ik kan dit natuurlijk ook echt eten terwijl ik vastgeketend zit, dat gaat echt heel goed werken,' zeg ik sarcastisch. 'Dus dan zal je me eerst los moeten maken'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amare

    Ik glimlach. 'Dannkje. ' zei ik waarna ik me even strekte en het vlees pakte. 'Ik begon het te eten en keek hem aan. 'Waaraan heb ik dit verdiend?' Vroeg ik toen op een rustige toon. Bang was ik niet meer voor hem. Hij heeft me toch al zo erg mishandeld. Ik keek hem aan en toen ok klaar was met eten veegde ik mijn handen even af.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cameron

    Ik begon te lachen. 'Ja doei.' Ik sneed het vlees in stukken en deed het in een bakje waarna ik het haar gaf. 'En ik moet jou vertrouwen.' Ik lachte minachting en ging op een stoel zitten waarna ik haar aandeel .


    The duty of youth, is to challenge corruption.