• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.

    BELANGRIJK!!
    Een meermens is oogverblindend mooi. Ze kunnen met elkaar praten via Telepathie. Ze kunnen iemand lichtelijk doof gillen of diegene hypnotiseren. Daar kan je niet aan ontsnappen. Iedere meermens kan iets met water. Een heel klein beetje besturen. Geen bloed alleen een beetje water. Daarmee wordt bedoeld dat ze mensen of zichzelf (meestal zichzelf) kunnen Healen. Ook kunnen ze van kleding veranderen als ze uit het water komen.

    Jagers: (6 )
    Jayden Jason Bright HurtedHeart
    Asanterelle Guinevive Ravenlore Jarvis
    Cameron Alexander Summers Prisoner
    Ryan Tereseon Black ShallNotPass
    -

    Meermensen: (8)
    Jade Skyler Grey HurtedHeart
    Amory Eleanor Griffith Jarvis
    Mia Whitemore Kaien
    Katherine Sophia Piazón Bisous
    Flower Adrina Drea LovelyLonely
    Amare May Lee Prisoner
    Delphine Rose Parker Frodo
    Daniël Edmund Georgi ShallNotPass
    VOL!!

    Mensen: Oneindig
    Madeline Melody Hope HurtedHeart
    Amberlynn Phoebe Smith Prisoner
    Tyler Brandon Smith LovelyLonely
    Nathan Alexander Scagotti ShallNotPass
    -

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!
    Vragen? Stel ze maar ;)

    Het Begin:
    De "oorlog" is al ongeveer 3 jaar bezig. De zeemeermensen die aan land komen zijn nieuw en komen in groepjes van 2/3 de Jagers lopen rond er zijn weinig tot geen mensen op het strand door het gevaar. De jagers hebben alleen messen netten harpoenen of verdovingspijltjes geen kogels aangezien deze op zijn en ze geen landingsbaan hebben. Je kan niet met de boot ontsnappen dan word je opgegeten!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {Damn.. Jullie zijn echt al ver.. Ik ben half 4 pas uit en heb nu pauze..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    Hij haalt een spuit uit zijn zak en spuit die leeg in mijn arm.
    Ik kijk hem geïrriteerd aan. 'Waar was dat nu weer voor nodig? Je hebt me al verlamd of niet soms'. Ik zucht even waarna ik met mijn ogen rol. Verdomde jagers ook. Zeuren dat wij moorden maar zelf moorden ze ook. Stelletje schijnheilige mensen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jayden Jason Bright
    Ik dkijk haar aan. 'Eetcdan dieren. Die zijn er hier meer dan mensen. Die worden stuk voor stuk uitgemoord door jou soortgenoten.' zeg ik wat normaler. Ik kijk haar aan als ze het over haar vriendin verteld. Misschien... 'Heb je er spijt van? En wat was haar naam?' Vraag ik wat vriendelijk, maar ook nieuwschierig. Aan de ketens zaten leugendetectoren die konden zien als ze loog.
    [Zeg Sarina dan kan Jayden emotioneel worden :(]

    Jade Skyler Grey
    Ik kijk gefasineerd naar de balarina's Delphine's aura wasvriendelijk, maar haar emotie argwanend. Dat hoefde ze niet te zijn. 'Is het niet prahctig?' Vraagt ze ik denk doelend op het doosje met geluid. Ik knik. 'Ja het is echt prachtig. Dit is nog allemaal van vroeger. De tijd van houtenschepen. Het is hoe ze het boven noemen vintage en anthiek.' Zeg ik met een stralende glimlach. Ik wijs dan naar mijn ring. 'Die heb ik gekregen van een stel toen ik een van hen redde van een van onze soortgenoten. Ze waren jong en net gered, maar de man werd gegrepen dus ik redde hem. Ookal had ik een staart ze waren me dankbaar daarom kreeg ik die ring.' Zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [@ShallNotPass ik zal dan wel een samenvatting maken en helpen je in het verhaal te krijgen ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [@Hurtedheart, hoe lang werkt zo'n verdovingspijl?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Tot hij het tegengif inspuit en dat gebeurt als je vastzit ander 15 minuten tot 30 minuten ofzo :)]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 13:14 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Delphine Rose Parker

    Jade vertelt me over de tijd waarvan 'mijn' spulletjes afstammen en ik luister geboeid. Maar pas wanneer ze vertelt hoe ze aan de ring is gekomen, ben ik helemaal verkocht. Ik zwem naar de hoek van de grot, en vind daar 2 stoeltjes die ik zelf ineen heb gestoken met verschillende voorwerpen. Ze zijn uitzonderlijk comfortabel en ik bied Jade ook één aan.
    De meeste meermensen zitten niet zo graag omdat ze dan meer op de écht mensen lijken, maar ik vind het geweldig.
    'Wat weet je nog meer?' vraag ik nieuwsgierig.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Haha, je hebt geluk dat ik nog geen naam had voor het meisje ;P]

    Mia Donovan

    'Eet dan dieren. die zijn er hier meer dan mensen. Die worden stuk voor stuk uitgemoord door jou soortgenoten,' zei hij op een normale toon. Ik keek in zijn ogen en slikte even. Waar dacht hij dat ik mee bezig was? Ik was Jade niet! 'Heb je er spijt van? En wat was haar naam?' vroeg hij. Hij klonk op eens vriendelijker en nieuwsgieriger. 'Natuurlijk heb ik er spijt van!' riep ik naar hem. 'Ze was mijn beste vriendinnetje, dat zei ik toch al? De mens is apart en grappig. De geuren. Zo vele geuren! Jullie ruiken allemaal zo verschillend. Zo lekker! Jij ook, jij ruikt ook lekker. Zo apart,' vertelde ik. Ik werd enthousiaster. Het was half zodat ik hem aan de praat kon houden en hij mij niks deed, maar ook omdat ik het er zo graag over had. 'Ze heette Sarina. Ze was geweldig! Ik heb alleen dit luiaard kettinkje nog. Ik mis haar.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jayden Jason Bright
    'Ze was mijn beste vriendinnetje, dat zei ik toch al? De mens is apart en grappig. De geuren. Zo vele geuren! Jullie ruiken allemaal zo verschillend. Zo lekker! Jij ook, jij ruikt ook lekker. Zo apart,' vertelde ze. Ik keek haar aan. 'Bedankt denk ik.' Zeg ik dan. 'Ze heette Sarina. Ze was geweldig! Ik heb alleen dit luiaard kettinkje nog. Ik mis haar.' Ik keek onopgemerkt op ze monitor, maar ze loog niet. Toen Drong de naam tot me door en zag ik het kettinkje die had ik haar gegeven. De luiaard was haar lievelingsdier, maar ook omdat ze zo lui was. 'Sarina.' Stamel ik zacht. Ik hou de tranen niet meet tegen en voel een traan over mijn wang glijden. 'Sarina was mijn zusje.' Zeg ik zacht, maar wel hoorbaar. Aangezien ze niet loog zou ik haar niets doen. Dat had Sarina ook niet gewilt.

    Jade Skyler Grey
    ik nam de stoel aan en ging erop zitten. Ze zaten werkelijk heerlijk. 'Wat weet je nog meer?' Vraagt ze nieuwschierig. Ik kijk om me heen en pak een kopje. 'Volgens mij komt deze uit de victoriaanse tijd. De tijd van pruiken en koepeljurken. En dit speertje is uit de tijd van de indianen. Dat kan je zien aan de veren.' Zeg ik glimlachend terwijl ik het weer terugleg. Ik kijk naar een kist. Er zat geen sleutel in en zo te zien al eeuwen niet open geweest. Ik kijk ernaar. 'Daar heb ik over gelezen. Ht zou een piraten schat kunnen zijn. Zou ik hem mogen proberen open te maken?' Vraag ik hunkerend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mia Whitemore

    'Sarina,' stammelde hij zachtjes. Ik keek hem niet begrijpend aan en schrok lichtelijk om de traan die over zijn wang heen liep. 'Sarina was mijn zusje,' zei hij zacht. Met grote ogen keek ik hem aan. Op de één of ander manier wist ik nu zeker dat ik de klos was. Iedereen zou wraak nemen als een meermin zijn of haar zusje had vermoord. Zeker als het die van een jager was. 'Het spijt me!' riep ik gelijk en ik trok wat aan de ketens. 'Doe me niets, alsjeblieft.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amare

    Hij had me alleen gelaten en ik kon wel in janken uitbarsten. Ik zag wat Mai zei. Ik kon ze beiden zien en zag dat Landen huilde eigenlijk zou ik nu moeten lachen. Blij moeten zijn. Maar nee dat was ik niet. Zo een slechte meermin was ik nou ook niet. Ik zucht. Toch moest ik hieruit zien te komen. Ik probeerde los te komen van de ketens. Maar tevergeefs. Het lukte niet. Ik zuchtte. Ik dacht aan Daisy, mijn jongere zusje die daar nu thuis rustig lag in haar warmebbedje. Een enkele traan gleed weer over mijn wang. Niet om de pijn, maar om het gemis.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Lol, bijna alle meerminnen zijn wel softies en dan heb je nog die van mij die lekker agressief is xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Ben net uit. Over jullie zijn snel xd )

    Cameron

    Ik zuchtte en legde haar neer. Ik ging tegenover haar zitten en keek haar aan. 'Dit wil ik nou ook niet. Dat je dat even weet.' De drang om haar los te laten was zo groot maar nee dat deed ik niet. Denk aan wat je te wachten staat als je het nie doet. 100moorden zullen vervolgen. Mijn hand greep naar het net maar ik trok hem toch weer terug.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jayden Jason Bright
    'Het spijt me!' riep ze gelijk en ze trok wat aan de ketens. 'Doe me niets, alsjeblieft.' Ik keek haar aan. 'Ik doe je niets. Zoals je sl zei je werd gedwongen. Je loog niet dat kan ik zien op de leugendetector.' Zeg ik zacht. Ze was bang dat kon zelf ik zien. 'Waarom zijn jullie zo mooi en dodelijk inplaats van mooi en lief zoals in de verhaaltjes die ik Madeline vroeger altijd voorlas.' Zeg ik wat zachter. Ik zucht en ga zitten op de stenen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    Cameron zucht en legt me neer. 'Dit wil ik nou ook niet. Dat je dat even weet.' Zijn hand glijdt richting het net maar op het laatste moment trekt hij zijn hand weer terug.
    'Als je het maar laat om mij daar in te stoppen. Ik zweer het je, als je dat doet ga je er aan,' waarschuw ik hem. 'En ga nu maar niet zo schijnheilig lopen doen dat je dit niet wilt'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered