• Ik vind ze super!!!!

    (H)KIRO(H)

    welke zijn dat ookalweer?


    ik heb ff gekeken bij google weet weer wie het zijn, ik vind ze egt vreselijk stom!
    ik zal verder me mond wel houden, anders ontplof ik.
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    cinema bizarre is vrouwelijker dan ToHo...NOU EN!beide bands zijn ze goed als je dan alleen escape to the stars luisterd vind ik dan.maar wat maakt het uit dat cinema bizarre er vrouwelijker uitziet en ToHo iets minder en toch meisjes worden genoemd.het zijn allebij goede bands(ToHo iets meer naar mijn smaak dan).

    GREETZ

    Hm ik vind ze er echt héel erg verwijft uitzien, maar de muziek hgaat wel xo (Sorry voor de fans ;o)

    kvind dat echt zo brr.. o.o

    Hmm,Ja je hebt best wel gelijk,Ik vind Kiro noch wel leuk en de muziek vind ik ook wel goed.*Op z'n platte Utrecht's uitgesproken:* maar toch: hou ik er niet echt verdomd veel van

    soory maar, ik vind er gene fock aan... en dan noemen ze Bill een meisje:S


    Mijn ma en ikzelf noemen hem geen meisje maar homo,toen ik hem voor het eerts hoorde praten en zach dacht ik: Waar is zijn vriend,want hij is homo toch?:$

    ik ga eerlijk zijn
    ik ben nie voor ze
    kben nie tegen ze
    sommige vriendinnen
    horen ze graag ander
    zijn er tegn ma ik ik
    ben gewoon niet in voor hun


    xX_tink_Xx

    CINEMA BIZARRE!!!
    HALLELUJAH!
    Goddelijker kan je ze niet vinden toch?(H)


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    They are giirls, please wie TH meisjes vind moet zeker en vast CB meisjes vinden en there music suckt buite 1lieke das ook alles,.


    *He's the one.

    Niks tege de fans natuurlijk!!


    *He's the one.

    They Suck Vind ik xD
    Nx tegen de fans, maar hun muziek vind ik slecht en de jongens zijn verwijfd zelf die player. What's his name again? Emh Yi ofzo

    X


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Amai sorry ze ma da zijn pas echt meisjes..

    Srr vo mense die van hun 'houden' (wa ik ni kan snappe) ma ik vind da echte janetten...


    Stop wishing, Start doing..

    They Suck Vind ik xD
    Nx tegen de fans, maar hun muziek vind ik slecht en de jongens zijn verwijfd zelf die player. What's his name again? Emh Yi ofzo

    X


    hebbe die een player???


    *He's the one.

    They Suck Vind ik xD
    Nx tegen de fans, maar hun muziek vind ik slecht en de jongens zijn verwijfd zelf die player. What's his name again? Emh Yi ofzo

    X


    hebbe die een player???
    jah duh Yu heet hij niet yi had je kunnen weten als je de berigten hier las
    hij is de gitarist(altijd die gitaristen weer die oversext zijn:S)en hij is heeeeeel lkkr!!!maar Lumi is lkkrder hoor(A)


    take me away

    eeh
    ik vind ze ook wel goed ^^ maar ik bken ze nog niet zo lang xD


    don't Worry...Be gay.

    Als mensen zeggen dat ze er verwijfd uitzien, is dat ergens wel zo, maar dat is ook zo met Bill, en bij hem is het juist sexc, maar cb vindt ik een beetje té. Zeker omdat ze er allemaal zo uitzien.

    Sorry voor de fans, maar ik vind ze echt hartstikke lelijk. Dan heb ik echt zoiets van; En dan is TH verwijft? Maarja, love songs is op zich nog wel een leuk liedje.


    http://ciinderella-.tumblr.com/