• Ik vind ze super!!!!

    (H)KIRO(H)

    Jhaa erg.

    Nie verkeerd bedoeld ofzo

    Maar ik sag een foto en ik dacht dat het allemaal vrouwen waren xD:$


    ik dacht dat oook eerst ik schoot in de lach xD

    Sorry voor de fans wat ik nu ga zegge :

    Somige mensen zegen dan wel dat Bill op een meisje lijkt maar kijk naar Cinema Bizarre dan! die zijn pas verwijft -.-

    En ik vind hun muziek vreselijk! net katten gejank..

    Ik vind hun muziek nog goed, maar Live niet XD en jah als je Bill vergelijkt met Cinema bizarre is Bill een echte matcho XD

    Cinema bizarre is HELEMAAL na-geaapt vn th!!!

    vooral diejen Strify en hun muziek trekt opt ni veel!!!


    ma tzijn na-apers vn th


    sorry ma tis toch zo??

    Heb wel van ze gehoord en heb maar 1 of 2 liedjes gehoord van hun maar verder vind ik er niks aan.

    ze zijn wel cool :D

    Cinema bizarre is HELEMAAL na-geaapt vn th!!!

    vooral diejen Strify en hun muziek trekt opt ni veel!!!


    ma tzijn na-apers vn th


    sorry ma tis toch zo??
    het is achterhaalt om ze met Th te vergelijken alleen omdat ze net als Bill visual kei zijn(Bill eigelijk alleen met zn kapzel)en hun muziek is veel rustiger dat TH lijkt er niet eens op eigelijk vind ik killerpilze wat meer een wannaby TH band

    en zeg niet dat CB wannaby visual kei is wand dat lukt ze aardig om visual te zijn da vind zelfs mijn vriend en die heeft er verstand van en haat moffen


    take me away

    Ik vind ze super!!!!

    (H)KIRO(H)


    ik vind ze net meisjes xD
    en dan komen er nog mensen die Bill meisje noemen..

    MENSE DIE BILL EEN MEISJE VINDEN...
    ZOEK OP GOOGLE CINEMA BIZARRE!
    en zeg dan wie je meisjes vind:@

    srry ik dacht ook dat er eerst een vrouw in zat :O
    het spijt me xd


    don't Worry...Be gay.

    Cinema bizarre is HELEMAAL na-geaapt vn th!!!

    vooral diejen Strify en hun muziek trekt opt ni veel!!!


    ma tzijn na-apers vn th


    sorry ma tis toch zo??
    het is achterhaalt om ze met Th te vergelijken alleen omdat ze net als Bill visual kei zijn(Bill eigelijk alleen met zn kapzel)en hun muziek is veel rustiger dat TH lijkt er niet eens op eigelijk vind ik killerpilze wat meer een wannaby TH band

    en zeg niet dat CB wannaby visual kei is wand dat lukt ze aardig om visual te zijn da vind zelfs mijn vriend en die heeft er verstand van en haat moffen
    moehaahaahaaa CB isn't wannaby TH:@


    take me away

    Ik vind ze slecht;;
    maar da's wat ik r van vind hea x]

    ze zijn gwoon cool


    take me away

    Ik heb er wil van gehoort en foto's van gezien maar verder niets oja een Quizlet van gedaan


    Don't wanna Fly if You´re still on the Ground...<3

    cb is niet een na-aper van th kilerplize wel want ze zien er mischien niet het zelfde uit maar ze zijn duist en zingen duis en cb zijn duits en zingen engels en ze dragen clam-rock en maken clam-rock muziek ga effe kijken op www.cinema-bizarre.nl

    cb is niet een na-aper van th kilerplize wel want ze zien er mischien niet het zelfde uit maar ze zijn duist en zingen duis en cb zijn duits en zingen engels en ze dragen clam-rock en maken clam-rock muziek ga effe kijken op www.cinema-bizarre.nl
    jah egt hea daar heb ik zelfs een topic overgemaakt en CB lijkt ook niet op TH alleen hebben ze net als Bill apparte kapzels maar dat hoort bij de styl evisual kei hea!
    Killerpilze zijn wannaby!


    take me away

    cb is niet een na-aper van th kilerplize wel want ze zien er mischien niet het zelfde uit maar ze zijn duist en zingen duis en cb zijn duits en zingen engels en ze dragen clam-rock en maken clam-rock muziek ga effe kijken op www.cinema-bizarre.nl

    ben het met je eens!