• Ik vind ze super!!!!

    (H)KIRO(H)

    ze zijn ubercool!!!!!! (H)


    ©So the lion fell in love with the lamb.

    2389, ben't met je eens. ^^
    Ik heb er volgens my 2 nummers van op me iBie, maar.. Meer niet. Vind ze wat wannabeee.

    Lovesz.

    Ik heb er volgens my 2 nummers van op me iBie, maar.. Meer niet. Vind ze wat wannabeee.



    Lovesz.

    Sorry voor de fans, maar ik vind ze echt hartstikke lelijk. Dan heb ik echt zoiets van; En dan is TH verwijft? Maarja, love songs is op zich nog wel een leuk liedje.


    idd helemaal met je eens!!!!


    *He's the one.

    Not my style.

    Ik vind ze niks..
    Mja ieder zijn eigen smaak :P

    Ik heb er volgens my 2 nummers van op me iBie, maar.. Meer niet. Vind ze wat wannabeee.



    Lovesz.
    wat is er nu wannaby aan het is achterhaalt om ze met Th te vergelijken alleen omdat ze net als Bill visual kei zijn(Bill eigelijk alleen met zn kapzel)en hun muziek is veel rustiger dat TH lijkt er niet eens op eigelijk vind ik killerpilze wat meer een wannaby TH band
    en zeg niet dat CB wannaby visual kei is wand dat lukt ze aardig om visual te zijn da vind zelfs mijn vriend en die heeft er verstand van en haat moffen:(


    take me away

    FrEaKy En EnG

    Ik weet niet..ik heb ze nog nooit eigelijk geluisterd..:$

    Maar ze zien er wel een beetej overdreven uit, ze zien er niet echt uit als een emo maar meer als..nouja..ikweetni..:$

    Sorry als ik CB fans daarmee kwets, want ik respecteer dat ze CB goett vinden..(A)

    Maar wat zijn goede songs van CB om te luisteren...?(A)


    My fairytail stinks, does yours?

    Ik vind ze vreselijk,
    Sorry fans.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Hooi,

    Een vriendin is fan van ze , kwa muziek geef ik ze Negen maar kwa uiterlijk; Nul Sorry fans, ik snap best dat jullie fan zijn. én ik ben geen CB hater, integendeel. Maar ook geen fan.XD

    én vinden ze Bill al een meisje? LAAT ZE EFFE ONDER CINEMA BIZARRE ZOEKEEN.!^^

    x3Nogmaals sorry!

    Sorry voor de fans, maar ik vind ze echt hartstikke lelijk. Dan heb ik echt zoiets van; En dan is TH verwijft? Maarja, love songs is op zich nog wel een leuk liedje.


    idd helemaal met je eens!!!!


    I<3char.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ze maken wel goede muziek maar veder niet veel
    Mijn vriendin is er ook fan van en we maken samen quizjes met Tokio Hotel En Cinema Bizarre ik vind het niet erg maar veder ben ik niet echt fan van ze

    tokio hotel the best


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me