• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday Overleden Eenhoornpoep
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WithDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Eenhoornpoep
    Naya -Dit personage is vrij-

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 9:50 ]


    ©1998

    Toen ik weer mens was ging ik naar binnen. 'He Wednesday, waar was je?' vroeg Sarah. 'Wat gaat jou dat aan?' siste ik naar haar. Ik tilde Milagro om mijn nek en sprong in mijn bed. Ik had een ander zakmes gekocht en klapte het mesje uit. Ik schreef in de rand van mijn bed: Quiero la oscuridad


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [o lol]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [ Oke. Ik zal reageren. Gisteren luktehet toch niet. Ben btw altijd maar dan ook altijd online, op mn tel. xd Hoe kan ik inspringen ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade

    'Wat doe je?' vraag ik aan Wednesday. Ik wil net op mijn bed gaan liggen voordat ik weer overgeef. Al hoef ik dat nu niet meer geheim te houden uiteraard. Wednesday draait zich met een ruk om waardoor ik net een stuk van het mes zie. 'Wednesday!' zeg ik in een mengeling van boos en geschokt. 'Wat!?' ze doet net of ik niks door heb. 'Ssst.'beveelt ze. 'Nee, je loopt weer met messen te zwaaien, je weet nog hoe dat de vorige keer afliep?' 'Laat me met rust.' 'Wednesday, geef dat mes hier.' 'Nee' gilt ze hoog. Ik spring naar voren en wil het mes grijpen maar Wednesday duwt me weg en ik val tussen de bedden. De anderen kijken op van het computer. 'Jade!'roepen ze verschrikt 'Laat maar met mij gaat het wel goed, zorg dat ze dat mes weg doet!'stel ik hen gerust 'Kom geen stap dichter bij!' roept Wednesday In de plaats van het mes op de anderen te richten houd ze het bij haar eigen hart. 'Wednesday, toe nou, doe dat mes weg, voor ons? Doet het voor Milagro, wat moet die zonder jou.?'smeekt Clair 'Dat is waar ook.' Wednesday lijkt helemaal paranoïde te worden. Ze heeft een hatelijk lach op haar gezicht. Ze pakt met haar vrije hand Milagro bij zijn als vast en is van plan om hem in een keer te wurgen. Op het moment dat ik de glibberige slang zie kokhalzen omdat hij geen lucht meer krijgt, kan ik me ook niet meer in houden en geef over. Op dat moment is Wednesday even afgeleid en slaan de anderen toe. Als gaat in een fractie van een seconde. Clair springt boven op Wednesday, Sherina pakt het mes af en Sarah ontfermt zich over Milagro.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 18:55 ]


    ©1998

    Prisoner schreef:
    [ Oke. Ik zal reageren. Gisteren luktehet toch niet. Ben btw altijd maar dan ook altijd online, op mn tel. xd Hoe kan ik inspringen ]


    [Op dit moment wordt het lasig, euhm, tja we zitten midden in een gevecht. We kunnen doen dat je de kamer onder ons hebt en dat je ons hoort vechten etc.
    Is dat some idea?]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 19:07 ]


    ©1998

    Wednesday

    Ik trap Clair weg en ruk mijn mes uit Sherina's handen en pak Milagro soepel weer. 'Ik doe hem niks' siste ik woedend. 'Het is mijn mes en niemand pakt hem af. Ik ben anders dan jullie' het laatste fluisterde ik. Ik was vastbesloten het te vertellen. 'Ik kom oorspronkelijk uit Spanje en dan uit een geheim volk. Wij vinden dat als je een slechte jeugd hebt gehad, je dood moet. Ik verdien geen leven' legde ik uit, half huilend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik klim overeind en klauter bij Wednesday op het bed. 'Maar je bent daar niet meer.' Ik sla een arm om haar heen. 'Je bent nu bij ons, en hier verdient iedereen een leven, wat voor jeugd, afkomst, geloof, krachten hij of zij ook heeft hier ben je welkom.'zeg ik troostend. 'Ja, dat klopt, wij zijn nu je familie Wednesday en wij hebben niet zulke rare regels.' vertelt Sarah. En de andere knikken instemmend. Opeens zwaait de deur open en een meisje die ik wel vaker heb zien lopen hier komt binnen. 'Wat the fack gebeurt hier allemaal!?' roept ze.


    ©1998

    Wednesday

    Ik sprong van mijn bed af en stond bij het meisje. 'Milagro' siste ik en Milagro kwam aangekronkelt. Hij wurmde zich om het meisje haar been zodat ze viel. 'Wie ben je?' vroeg ik kwaad aan het meisje terwijl Milagro om mijn nek kwam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Is goed XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Wacvht..slang om mijn been? xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade

    'Wedneday, zou je even kunnen gedragen?' Ik pak Milagro bij zijn staart en help het meisje overeind. 'Laat maar niet op, haar en die slang. Amare was het toch?.' 'Ja, ja dat klopt en dan ben jij Jade?' 'Jah'


    ©1998

    Amare

    Ik was rustig een boek aan het lezen. Amory zat op mijn schouder tot er een verschrikkelijk kabaal boven was. Amory schrok en vloog van me weg. 'Maar wat.' begon ik en stoormde naar boven. Toen ik de kamer in kwam en mijn zegje deed viel een slang me aan. 'Amory. 'riep ik streng om het meisje aan te vallen, maar een ander meisje had me al geholpen. 'Amare ja,' zei ik en keek haar aan. 'Wat doen jullie hier!? Ik kan niet eens normaal en rustig op mijn kamer zitten zonder dat ik wordt gestoord.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Oehh nu word Weddie kwaad]

    Wednesday

    Ik stond helemaal stil. Daarna ramde ik Jade neer. Ze had Milagro zo vastgepakt dat ie pijn leed. 'Jij deed Milagro pijn' siste ik. Ik werd helemaal rood en mijn ogen werden donker. Ik veranderde midden in de kamer in een wolf en gromde woest.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Amare

    Ik fronste. 'Ja, wat is dit nou weer.' Ik rolde met mijn ogen. Ik was een half godin en zat nu opgescheept met een Wolf. Ik gromde. 'Kon je je niet even inhouden. Als jij je geliefde slangetje niet op mij had afgestuurd was dit niet gebeurd ja.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sherina

    Ik zit stilletjes te kijken naar de chaos die voor mijn ogen plaatsvindt. Ik weet niet of het nou wel zo'n goed idee was hier te komen, maar wat moest ik anders?


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.