• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday Overleden Eenhoornpoep
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WithDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Eenhoornpoep
    Naya -Dit personage is vrij-

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 9:50 ]


    ©1998

    Sherina

    "Wat een lekker zacht bed is dit!" zei ik, en ik liet me op mijn rug vallen. Toen kwam Jade binnen en keek me heel boos aan. Ik werd een beetje bang maar Sarah begon te lachen. "Doe ik iets verkeerd?" vraag ik beduusd.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Wednesday

    Milagro bewoog weer en ik keek kwaad. 'MILAGRO!' gilde ik lachent. Met Milagro om mijn nek ging ik naar Jade. 'Wazzap?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jade

    Ik kom de kamer binnen lopen. Wednes zit met Milagro op haar bed die we net naar boven brachten. Achter me is het volgende ben voor Sherina, maar dan zie ik haar op mijn bed liggen. 'Van mijn bed af!'zeg ik nepboos. Sherina schiet in de stress en kijk naar Sarah, die naar haar lacht. 'Ik denk dat dat jou zachte bedje is.' zegt Sarah. Ik sleep het bed verder de kamer in en zet hem bij die van Sarah neer. 'Kijk eens...'

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 16:46 ]


    ©1998

    Sherina

    "Sorry", zeg ik half buigend. Ik plof op mijn eigen bed. "Gelukkig is deze ook heerlijk zacht!" Het voelt alsof ik geen zorgen meer heb. Maar natuurlijk zijn ze er altijd...


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Sarah

    Nu zijn we allemaal op de kamer behalve Clair. 'Waar is Clair?' vraagt Jade. Clair is de enige die hier nog niet is. 'Ik haal haar wel even. Ik weet bijna zeker waar zij is'. Ik loop naar beneden de gangen door en naar buiten. En ja hoor daar zit ze onder de treurwilg en op het bankje van eikenhout. 'Kom je?' vraag ik. Clair llopt met mij mee en verteld mij dat ze 'ons' graag wat wil vertellen. We lopen de trap op en de rest van de meiden hebben de kamer wat opgefleurt. Iedereen gaat op zijn eigen bed zitten.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sarah

    Nu we allemaal zitten wil Clair graag wat zeggen. Maar Jade is ook druk met haar gedachten. Wanneer Clair net wat wil zeggen barst Jade uit en verteld ons wat haar dwars zit. Tenslotte wist zij niet dat Clair wat dwars zat. niemand trouwens behalve ik.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jade

    Clair en Sarah komen net binnen, ik wil beginnen met vertellen.
    'Het begon allemaal ongveer 1 1/2 maand geleden. Ik kreeg een uitnodiging om hier naartoe te komen. Ik was hartstikke blij want hier kan ik mijn krachten verder ontwikkelen dan dat ik thuis deed. Omdat ik een andere, krachtigere wolf was dan de rest van mijn roedel kon ik nooit goed trainen. Het enige wat me tegen hield was mijn inprent Jake. Hij was gewoon een weerwolf, niet goed genoeg voor deze school. Als ik weg ging -en ik had haast geen andere keus- dan betekende dat dat ik hem voorlopig niet meer zou zien. Een week voor mijn vertrek sloeg het noodlot toe. Ik kwam er achter dat ik zwanger was. Snel hebben we Mevrouw Aiung en Athene in gelicht en die zeiden dat het geen probleem was, maar dat vind ik dus wel. Dus vandaar... weten jullie dat ook weer. En ik zou het wel een beetje waarderen als die tussen ons blijft. Okeej?' De andere knikken alleen maar. 'Nou dit was.' Ik neem even een diepe hap lucht.


    ©1998

    [Nee, Jake is niet Jacob/Jake uit twilight! Want dat is al een leraar!]


    ©1998

    [Jade is hierbij geen ego dat ze door Clair heen praat want dat doet ze niet!]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [



    Dit is onze prachtige zolder (hoop dat ie het doet)

    Die twee blauwe bedden, dat zijn stapel bedden.
    Linker bed: Boven: Wednesday
    Linker bed: Onder: Clair
    Midden bed: Boven: Jade
    Midden bed: Onder: Sarah
    Rechter bed: Sherina

    De tafel, stoelen, laptops zijn van iedereen (je mag uiteraard wel ergens je eigen laptop/ipad hebben.)

    1e kast Wednesday
    2e kast Clair
    3e kast Jade
    4e kast Sarah
    5e kast Sherina]


    ©1998

    Sarah

    Na het verhaal is iedereen stil en niemand zegt wat. Op een gegeven moment is iedereen opeens wer wat opgevrolijkt en gaan er een paar naar de eetzaal. Ik ga samen met Clair en Sherina op de Laptops.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Woew, ik slaap boven!!]

    Wednesday

    Ik keek levenloos naar Jade. Lelijk kind, doordat ik zwanger van jou was heeft André me verlaten spookte er door mijn hoofd. Meteen rende ik weg en rende naar buiten. Ik veranderde in een grijze wolf en rende zo ver mogelijk weg. Milagro was nog op de zolder. Ik wist dat dit toch niet zou werken dus ik rende naar de boom tegenover het gebouw.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    Ik weet niet zo goed hoe de computer werkt en zit er enorm mee te prutsen. Ik kijk beschaamd naar Clair en Sarah die rustig lijken te werken aan iets voor school, hoewel ik er niet zeker van ben. Ik kijk verward naar het scherm. Ik heb geen idee hoe ik moet inloggen. Heb ik wel een account? Ik schrik omdat iemand op mijn schouder tikt.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [ ik snap het niet dat stukje van wednesday. ik citeer: lelijk kind, doordat ik zwanger van jou was heeft andre me verlaten. wat moet ik hiervan denken. Is jade wednesdays kind ofzo of krijgt wednesday een kind van jade en haar.
    lol. ik ben ff de weg kwijt.]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Wednesday dacht aan wat haar moeder tegen haar zei]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 18:25 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."