• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    Rollen:

    Mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!





    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Mensen, ik ben awesome


    We've lived in the shadows for far too long.

    Finn
    'Ik neem aan dat je niet in een tentje wilt slapen,' lacht Jacky terwijl we nog steeds dansen. 'Want dan weet ik wat ik moet bellen,' glimlacht ze. Verbaasd kijk ik haar aan.
    'Wat voor connecties heb jij joh?' vraag ik lachend. Ik vind het leuk dat ze zo veel moeite wil doen voor Jane en mij.


    The truth may be orange!

    Jacky
    Ik knipoog naar hem, 'Dat wil je niet weten wat voor connecties ik heb.' en ik lach even. 'Nee oke, ik heb hier geen connecties maar ik heb wel een hotel gezien in het dorpje. Dus dat maakt het verschil.' en we dansen verder. 'Als je me al zat bent met dansen, moet je het zeggen hoor.' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'Dat wil je niet weten wat voor connecties ik heb,' lacht ze. 'Nee oké, ik heb hier geen connecties, maar ik heb wel een hotel gezien in het dorpje. Dus dat maakt het verschil.' Ik zucht opgelucht.
    'Je wilt niet weten wat ik me allemaal al had voorgesteld bij die connecties van je,' zeg ik lachend.
    'Als je het zat bent met me te dansen, moet je het zeggen hoor,' zegt ze lachend. Ik kijk even rond.
    'Jane vermaakt zich prima, dus ik wil best nog even met je dansen. En laten we straks nog wat taart gaan eten, want ik heb alweer honger.'


    The truth may be orange!

    Jacky
    Ik lach om wat Finn zegt en we dansen nog even verder. Dan pak ik hem bij zijn hand en trek Finn mee naar de taart. Ik snij een stuk voor ons beiden af en geef hem taart. 'Ik zal het niet in je gezicht smeren.' zeg ik lachend. En ik neem een hap van mijn stuk taart.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'Ik zal het niet in je gezicht smeren,' zegt Jacky lachend wanneer we na het dansen bij de tafel met taart staan.
    'Dat waardeer ik heel erg,' grijns ik met mijn mond vol taart. 'Misschien moet ik maar met jou trouwen, jij kan tenminste beschaafd taart eten,' zeg ik lachend waarna ik nog een grote hap neem.


    The truth may be orange!

    Jacky
    Ik lach om wat Finn zeg. 'Je bent een lieve jongen Finn. Maar mijn hart gaat al uit naar Jasper. En laat Jane dat maar niet horen,' zeg ik lachend. En ik zie hoe groot de hap is die Finn neemt. 'Zorg dat je niet stikt,' zeg ik lachend. En ik eet mijn taart op. 'Ik heb trek in nog een stuk.' zeg ik grijnzend.. En ik neem nog een stuk taart. 'Jij ook?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    Ze lacht. 'Je bent een lieve jongen, Finn. Maar mijn hart gaan al uit naar Jasper. En laat Jane dat maar niet horen.'
    'Jane heeft niets te vrezen hoor. Buiten dat taartsmeren is ze helemaal perfect,' zeg ik lachend en ik neem nog een grote hap.
    'Zorg dat je niet stikt,' lacht ze doelend op de taart in mijn mond. Ze eet haar taart verder op. 'Ik heb zin in nog een stuk,' grijnst ze. 'Jij ook?' Ik prop het laatste stukje taart in mijn toch al volle mond en knik hevig.
    'Hij is echt erg lekker, die taart. Ook daar heb je een goeie smaak ik,' zeg ik glimlachend. 'Maar hee, vertel eens wat meer over jezelf. Hoe ben je hier terechtgekomen?' vraag ik terwijl ik een hap neem van mijn nieuwe stuk.


    The truth may be orange!

    Jacky
    De reden dat ik hier heen ben gekomen.
    'Ehm, mijn vader vond het een goed idee als ik plezier ging maken met onbekende mensen.' en ik hoop dat hij niet raar op kijkt dat ik alleen mijn vader vermeldt. Mama was namelijk dood. Maar dat weten alleen Jane en Jasper.. 'En ik stemde er mee in. En nu ben ik hier.' en ik glimlach naar Finn. Ik pak voor ons meer taart. 'En jij?' vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Damn, even denken - niemand heeft me dat eerder gevraagd ;p]

    Finn
    'Ehm, mijn vader vond het een goed idee als ik plezier ging maken met onbekende mensen.' En wat met haar moeder? Ik frons even mijn wenkbrauwen, maar besluit het niet te vragen - dat ligt misschien gevoelig. 'En ik stemde er mee in, dus nu ben ik hier,' zegt ze glimlachend.
    'Jouw vader stuurde je serieus hierheen?' vraag ik verbaasd. 'Wow, mijn ouders deden net ontzettend moeilijk toen ik hun toestemming vroeg.' Ze wil duidelijk ook weten waarom ik hier was en ik slik even alvorens ik weer begin te praten.
    'Hm, dit is geen goed moment om dat te vertellen, dan verpest ik het feest,' mompel ik. Ik ga heus mijn eigen bruiloft niet verpesten door te praten over Lucas; en dan huilen zeker, yeah right!

    [Jaimy, ik ga slapen! Tot morgen x]


    The truth may be orange!

    [Slaap lekker Manon! ^^

    GUYS, ik kan morgen niet online komen. Ik vertrek namelijk 5 uur in de ochtend met de auto. Op vakantie. Naar Frankrijk. En die dag erna rijden we ook nog een stuk. Dus ik kan pas maandag middag/ avond online komen.

    Ga jullie missen guys <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Veel plezier, al ben je al lang onderweg nu ;p]


    The truth may be orange!

    Jacky
    Ik luister naar wat Finn zeg en ik zie hem even slikken. Ik glimlach naar hem, 'Als je er een keer over wilt praten, dan kan het.' en ik kijk even weg. 'Volgens mij kan je wel een goed gesprek gebruiken.' en ik kijk weer naar hem. Ik neem een hap van de taart, tot dat mijn stukje op is. 'Voor mij nu geen taart meer,' zeg ik lachend. 'Anders ontplof ik dadelijk nog uit mijn jurk. Dat zal Jasper niet zo sexy vinden,' en ik lach even. 'Ik ga even een hotel regelen.' en ik knipoog even naar Finn. Dan loop ik van hem weg en ga telefoneren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Blub ^^ het is hier echt heerlijk in Frankrijk (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sinds gisteren terug van kamp en nu zit ik in een gigantisch zwart gat (huil)]

    Finn
    'Als je er een keer over wilt praten, dan kan het. Volgens mij kan je wel een goed gesprek gebruiken,' zegt Jacky lief. Ik kijk haar dankbaar aan. 'Voor mij nu geen taart meer,' zegt ze lachend wanneer haar vijfde stukje op is. 'Anders plof ik dadelijk nog uit mijn jurk en dat zal Jasper niet zo sexy vinden.' Ik moet lachen. 'Ik ga even het hotel regelen,' zegt ze met een knipoog. Ze gaat een eindje verder staan telefoneren en ik neem nog een stuk taart. Iedereen is of druk in gesprek of aan het dansen en ik besluit me maar op de dansvloer te gooien wanneer mijn taart op is.


    The truth may be orange!

    Jacky
    Ik telefoneer snel en krijg het zelfs voor elkaar om het gratis te maken. Ik kan altijd eigenlijk al wel goed praten, zolang het maar niet over mezelf gaat. Als ik klaar ben met bellen kijk ik om me heen. Ik lach als ik Finn op de dansvloer zie. Ik loop naar hem toe en dans bij hem. Niet te ingewikkeld, gewoon rustig. 'Alles is geregeld,' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.