• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    Rollen:

    Mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!





    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Mensen, ik ben awesome


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Jasper vertelt een heel verhaal, en ik moet af en toe lachen. Dan zegt hij: '"Nee, maar ik wil later een heleboel kinderen. En ik wil ze rare namen geven als Dandelion, Sirius, Merida, Percy, Saphire en ikwil een tweeling genaamd Fred en George." Zei ik lacherig. "Maar ik heb wel iemand nodig met wie dat kan, met wie ik een hond kan nemen, met wie ik eindeloos kan ruzien over welke eet tafel we nemen. Iemand waar mee ik kan lachen en praten, bij wie ik even al mijn slechte kanten vergeet. En dat ben jij.' ik kijk hem aan, niet wetend wat hij precies bedoelt. Het is heel lief wat hij allemaal zegt. Dan gaat hij ineens op 1 knie zitten. Ik kijk hem ongelovig aan. 'Ik heb een duif die geleerd heeft om op commando te vliegen,' zegt Jasper en hij fluit even. Er komt een duif aangevlogen met ringen. 'Jacky, my love, would you marry me?' en ik kijk Jasper aan met open mond. Ik heb het hier nog over gehad een uur of wat geleden met Finn. Wist Finn er soms iets van? 'Ik-ik,' begin ik. Dan komt er een glimlach op mijn gezicht,' ik zou niets liever willen.' ik kijk naar Jasper en denk aan mama. Hoi mam, ik hou van je, wat kunnen dingen toch raar lopen hè? en dan richt ik mijn aandacht echt weer op Jasper. 'Is dit niet het gedeelte waarop ik dan dolblij ga juichen, misschien zelfs huilen en je daarna kus?' zeg ik lachend. 'Laat dat huilen maar zitten.' en ik kus hem zacht op zijn mond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Wij zijn ZO en GEWELIG stel!!!! of eigenlijk hun...
    Nou ja, ik ga eerst even eten...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Hahahaha ik snap wat je bedoelt (; Eetsmakelijk! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik vertrek straks naar Spanje en blijf weg tot volgende dinsdag. Doei allemaal!]


    The truth may be orange!

    [Heeeeel veel plezier Manon! En misschien kom jij wel jouw Finnie tegen (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dankjewel, Jaimy! And I hope so... (;]


    The truth may be orange!

    Jasper:

    Ik lach even en draai een rondje met haar. "Dit komt toch echt in detop tien met mooiste dagen in mijn leven." Zeg ik grijnzend en zet haar weer neer. "Alleen nog een daum uitzoeken." Ik geef haar een klein kusje op haar mond en haal de ring uit het doosje. "Verlies hem niet."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik moet lachen om wat hij zegt en ook blozen. Hij is zo lief. 'Ik zal de ring niet verliezen,' zeg ik met een verlegen glimlach. En ik pak de ring aan waarna ik hem om mijn linker ringvinger schuif. De enige vinger waar een ader zit die recht met het hart in verbinding staat. Ik druk nog een kus op zijn lippen. 'Volgens mij mogen we nog helemaal niet wettelijk trouwen,' zeg ik lachend. 'Ik ben wel bijna 18 maar jij nog niet.' en ik lach naar hem. 'Hoewel.. Het is misschien sowieso wel een beter idee als we er nog even mee wachten. Met jou kan ik toch wel voor eeuwig wachten.' en ik kijk hem aan met een glimlach en een lichte blos op mijn wangen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wist je dat ik in het echt eigenlijk nooit bloos zowat ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (OMJ wat zijn wij leuk!!

    En ja, dat had je al is verteld.^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Tuurlijk zijn wij leuk hahaha ^^

    O em gie! Heb ik dat echt al eens verteld? Ik begin vergeetachtig te worden :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Nah, was alweer een tijdje geleden...

    Zullen we ooit een nieuwe RPG maken, want aangewzien we nog maar met zijn 2/3/4en zijn word het wel heel leeg hier.....)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [We kunnen ook nieuwe mensen laten binnenstromen? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Dat kan ook nog altijd, maar dat word een hele administratie... Ach ja. Let give it a try)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [We kunnen gewoon een oproep plaatsen ^^ in het rpg topic :3 gezocht: nieuwe mensen voor in het rpg.

    Alleen moeten we dan eerst even alles op een rijtje zetten ^^ en de regel, stop niet zomaar.

    :D

    Ik wil namelijk niet dat het al afgelopen is tussen J&J ^^

    O, bij deze, reageer eens Savster :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.