• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    Rollen:

    Mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!





    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Mensen, ik ben awesome


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Maaanon! Ik lees nu pas wat je erboven hebt gezet! Gaat het al weer beter? ): altijd rot als je weer ergens weg moet! Ik kan het weten, ben sinds gisteren terug van vakantie. En mis de menen die ik heb leren kennen wel (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja hoor, maar ik heb het de eerste dagen na kamp gewoon altijd ontzettend moeilijk. Ik vind het elk jaar opnieuw zo'n geweldige tijd en dan is het allemaal opeens voorbij... Maar morgen vertrek ik alweer naar Spanje, hoppa! (:]


    The truth may be orange!

    [Wauwie, la Spanje, misschien kom je wel Finn, Jane, Austin etc wel tegen ;D

    Ik heb gewoon contact met de mensen via internet ^^ en we gaan weer afspreken met elkaar :Y) en heel veel mensen gaan volgend jaar gewoon weer terug naar de camping ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Maar kamp is echt met mensen van mijn jeugdbeweging, die wonen in mijn dorp, sommigen zitten op mijn school en ik zie ze elke week, maar de sfeer die daar hangt is zo geweldig en ja... En haha, ik zou graag Finn eens tegenkomen hoor ^^ Fijn voor je dat het zo leuk was, en super toch dat jullie gaan afspreken!?]


    The truth may be orange!

    (BLUB BLUB< ik ben een klein geel visje in een zee van blauw!

    Siriusly, waar zijn we en hoe laat is het........)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Op de bruiloft ^^ en Finn en Jacky hebben heel veel taart gegeten. E zijn nu op de dansvloer. Jane staat ergens bij de taart en de rest geen idee ^^ het is iets van half 10 denk ik?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Wow. Ik denk dat we ooit een nieuwe RPG moeten starten...... met mensjes die wel reageren..... Oh well)

    Jasperos:

    Ik stuur een paar foto's vam de bruiloft over de mail, post ze op facebook en weet ik het. Het was gezellig hier. Al waren er niet zoveel mensen. Het was genoeg. Het mooiste is dat we geen buren hebben en de muziek niet af hoefde.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik kijk om me heen en zie dan Jasper ineens staan. Eindelijk. Ik loop naar hem toe en zeg: 'Eindelijk, ik was je kwijt!' glimlach ik. 'Ik heb ondertussen heel veel taart gegeten ondertussen.' ik kijk even om me heen.

    [Moest Jasper niet nog wat aan Jacky vragen? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    Ik sta nog steeds op de dansvloer, inmiddels met een nieuw stuk taart in mijn hand. Ik zie dat Jacky, die net nog vlakbij me danste, naar Jasper toeloopt en ik glimlach even. Jacky heeft toch maar mooi mijn huwelijksnacht geregeld...

    [Als Janie tenminste ooit nog reageert... ;p]


    The truth may be orange!

    (FF denken, ff denken... OH JA!!!)

    Jasper:

    "He, Ja, ik zette even de foto op facebook. Het is hier alleen in et spaans maar ja."
    Ik koppelde de camera weer los en dacht even na. Ik zou het haar nu kunnen vragen. Of was dit niet het moment, ik wist het niet. "Jacky, kan ik je wat vragen?"


    (KIJK!)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik kijk naar Jasper en glimlach. 'Je hebt me zojuist wat gevraagd,' zeg ik lachend. 'Nee oke, wat is er?' glimlach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Nouhou." Doe ik een klein kindje na en kijk haar even geniepig aan. "Dit is heel sirieus hoor." Is schraap mijn keel even heel plechtig. "Een aantal jaar geleden..." Ik begon een heel verhaal over eigenlijk helemaal niks. Ik was zo slecht in recht door zee zijn. "En daarom wou ik een cavia, genaamd Larry." Eindigde ik mijn verhaal. Ik schudde mijn hoofd even en slikte. "Nee, maar ik wil later een heleboel kinderen. En ik wil ze rare namen geven als Dandelion, Sirius, Merida, Percy, Saphire en ikwil een tweeling genaamd Fred en George." Zei ik lacherig. "Maar ik heb wel iemand nodig met wie dat kan, met wie ik een hond kan nemen, met wie ik eindeloos kan ruzien over welke eet tafel we nemen. Iemand waar mee ik kan lachen en praten, bij wie ik even al mijn slechte kanten vergeet. En dat ben jij." Ik zuchte en liet me langzaam op een knie zakken. "Ik heb een duif die geleerd heeft om op commando te vliegen." ik fluitte even en daar waren de ringen, gelukkig. "Jacky, my love, would you marry me?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Jasper en Jacky zijn zooooooo cute! (:]


    The truth may be orange!

    [o my Josh, zooooo schattig :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (I know... :) Jasper is supposed to be a cutie )


    We've lived in the shadows for far too long.