• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136181

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:51 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "En okè." Zeg ik en leg het board neer.
    Dan kijk ik naar Ian.
    Ik kijk afwachtend naar hem, gaat hij het me echt leren? Dat had ik niet verwacht. Ik glimlach even.
    "Okè, wat moet ik dan?" Vraag ik grinnikend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    'Oké. Het klinkt raar, maar zo leert iedereen het.' Ik gooi mijn board ook in het zand en ga erop liggen. 'Ga ook liggen.' Ik kijk om. 'Dan moet je doen alsof je peddeld.' Ik doe het vlug voor. 'En dan spring je vlug op.' Ik spring op. 'Dus nu jij en als ik ja zeg spring je op. Kunnen we gelijk kijken of je balans goed is,' grijns ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kijk naar wat Ian doet.
    Moet ik dat nu echt doen?
    "Euh... Okè." Zeg ik en doe alsof ik peddel. Ik moet stiekem even lachen, volgens mij ziet dit er echt lachwekkend uit.
    "Dus als hij ja zegt moet ik opspringen." Zeg ik zacht en concentreer me op Ian.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Ik lach, maar focus me dan weer. Zo heb ik het ook geleerd... 'Ja!' Ik lach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Wanneer Ian ja roept wil ik overeind springen, maar alsnel verlies ik mijn evenwicht en stap ik van het bord.
    "Fuck." Mompel ik en kijk naar Ian.
    "Ik ging te snel hè?" Vraag ik en ik kijk hem aan.
    "Maar hoe moet ik eigenlijk staan?" Vraag ik aan hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    'Dat heb ik net voor gedaan,' lach ik. Ik ga weer op mijn board staan. 'Oké, nu dan opletten.' Ik spring in de goede manier en kijk Danny aan. 'Daarom moet je dit eerst op het land oefenen. In het water is het nog moeilijker. We gaan nog even door. Hup liggen jij. Ik roep weer ja.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Ik had niet opgelet." Lach ik en ga weer liggen.
    Okè nu goed nadenken en goed opspringen.
    Ik lach even en peddel weel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Ik ga op mijn board zitten en wacht even. 'Ja!' Volgens mij was het onverwachts.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ben er weer. Yeah ben eerste geworden met sportdag kreeg medaille + taart xD Wat heb ik gemist?]

    {Goed zo! Hahaa, Isabella heeft weer iets tegen Austin gezegd en Jasmine ook nog iets met Jayson geloof ik.Verder zijn Ian en Danny nu aan het surven}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Isabella

    Ik geef hem een kus in zijn nek en leg daarna mijn hoofd op dezelde plek neer. 'Ik ga de cola van me afdouche,' mompel ik. Met tegenzin laat ik hem los en glimlach. 'Je bent lief Austin.' Ik veeg met een hand mijn wang droog, met de andere arm houd ik Austin nog steeds stevig vast.


    Dit was het stukje van Isabella


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik hoor een Ja maar het dringt laat door.
    "O!" Roep ik en spring snel op en ga goed staan, na twee seconde raak ik weer uit evenwicht en stap ik van het board.
    "Ik krijg mijn voet niet goed gezet." Zeg ik geïriteerd en zucht.
    "Ik ben namelijk bang dat ik er naast spring." Mompel ik.
    Ik ga weer liggen en wacht af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oke dankje]

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 16:46 ]

    Ian

    'Oké. We doen dit nog tien keer en dan ga je leren peddelen, je kwam net namelijk echt niet voor uit.' Ik lach en wacht weer eventjes. 'Ja!'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grinnik en knik dan. 'Doet dan maar ja,anders zit je vast aann me vast geplakt.'zeg ik lachend en zet mijn lippen op de hare. 'Jij veel liever'zeg ik waarna ik haar loslaat zodat ze naar de douches kan.