• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136181

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:51 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik doe mijn handen plagend voor haar ogen. 'Nu kan je me niet meer zien,dus geen probleem meer voor jou'zeg ik lachend en zet mijn lippen op de hare.

    Isabella

    Ik zucht en zet een stap achteruit. 'Even spullen wegleggen.' Ik loop naar mijn tent en kijk met grote ogen naar binnen. 'Sorry!' Lachend draai ik me om en loop naar de douches. Ik grinnik. Jayson en Jasmine dus...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik lach en spring op.
    Weer verlies ik evenwicht.
    "Verdomme!" Roep ik en draai een geïrriteerd rondje.
    Ik schop wat zand omhoog, dan ga ik weer liggen.
    "Nogmaals, en anders help je me met de goede houding." Zeg ik en kijk naar Ian.
    "Okè zeg maar ja!" Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Ik lach om Danny zijn frustraties. Dat ging nog wat worden in het water... 'Als je zo geïrriteerd gaat doen wordt het ook niks. Ja!' Ik grinnik en kijk over het water. Het was een heerlijke dag.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik spring op na de Ja.
    Opnieuw lukt het niet.
    "Okè, nu ga je me goed neerzetten!" Roep ik naar Ian en kijk hem aan en lach even, maar toch ben ik geïrriteerd.
    Ik ga op het board staan en kijk naar Ian.
    Ik wìl het leren!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Isabella loopt weg en ik pak mijn handdoek en zonnebril. Volgens mij waren er wel wat mensen op het strand,en anders geen ik wel alleen zwemmen.. Ik liep rustig weg van het zwembad.

    Isabella

    Ik laat het warme water weer over me heen spoelen en was mijn buik goed. Het plakte al een beetje. 'Kutwijf,' mopper ik. Ik zucht en sluit mijn ogen. Ik had zin om te dansen en dat ging ik doen ook. Ik draai de kraan uit en droog mijn buik even vlug af. Ik had toch een bikini aan en ging waarschijnlijk toch weer zwemmen. Dus nat zijn maakte niet zoveel uit. Ik liep terug en plofte neer op de picknick tafel. Mijn tent kon ik niet in. Ik zuchtte even of had ik mijn mobiel bij Austin in de tent laten liggen? Hoopvol ga ik naar binnen, maar mijn mobiel vond ik niet. Ik mocht Ian zijn boxjes wel even lenen. Dan ging ik gelijk naar het strand om hem gezelschap te houden. Ik rende naar zijn tent en pakte al het apparatuur. Grijnzend liep ik naar het strand.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 17:01 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik kijk even naar Isabella en voel me een beetje blozen. Als ze weg is kijk ik Jasmine aan. 'Nou,zij weet het ook weer...'zeg ik en geef er daarna een kusje.

    Austin
    Ik kwam in het strand en zag Ian en Danny. 'Heey!'riep ik naar ze en grinnik om Danny die volgens mij probeert te leren surfen. Ik loop naar het kraampje en huur een surfplank. Daarna loop ik naar ze toe. 'Lukt die al een beetje?'

    Ian

    'Je, moet je voeten gewoon schuiner zetten. Kom op liggen!' Ik lach en kijk naar Austin. 'Nee, maar je moet bij het begin beginnen. He Danny?' Ik kijk Austin lachend aan. 'Heb je Isabella gedumpd?' Ik lach en kijk Danny weer aan. 'Ja!'

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 17:08 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grinnik even. 'Ach jij leert het hem wel hea Ian'zeg ik en ga plagend met mijn hand door zijn haar. 'En Isabella is douchen'zeg ik waarna ik in het water loop en op mijn surfplank klim. Ik peddel door het water heen en wacht tot er een golf komt. Als die er is ga ik auw opstaan en surf zo over de golf heen. Ik was niet een geweldige surfen maar ik kon het wel een beetje.

    Danny

    Ik spring op.
    "Jezus!" Roep ik boos en schop weer in het zand.
    "Laat maar!" Zucht ik en zet mezelf neer ik het zand.
    Ik kijk naar Austin en glimlach even en dan kijk ikboos weer weg.
    Ik zie austin dan naar het water gaan en ook surfen, iedereen kan het hè!,

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 17:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Ja, iedereen kan het. Hahaha, behalve Jasmine, Isabella en Danny. Maar Austin, Jayson en Ian weer wel... Grom. Dan gaat Isabella hetook maar leren he:) }


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Op het einde spring ik lachend van mijn surf plank en pak hem daarna weer vast. Ik trek hem mee het strand op en ga naast Danny zitten. 'Niet zo snel opgeven hea.Bij mij duurde het ook lang,en zo goed kan ik het nog niet eens'

    Isabella

    Ik loop glimlachend aan en kijk grijnzend naar Danny die geïrriteerd in het zand ploft. 'Ian ik heb boxjes van je meegenomen. Hopelijk is dat goed?' Ik kijk naar de surfboard. 'Leuk, gaan jullie surfen?' Ik trap mijn slippers uit en loop met mijn kleren naar de surfboards toe. Het ziet er niet naar uit dat ze in het water gaan. 'Ben je het Danny aan het leren,' vraag ik Ian. Ik glimlach. 'Wacht, ik haal ook even een board.' Vlug draai ik me om en ren weg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne