• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136181

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:51 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Ik dacht dat het makkelijk was." Zeg ik en kijk Austin aan.
    "Maar ik had het fout." Mompel ik en sla ik het zand.
    "Als jij me nou goed neerzet." Zeg ik tegen Ian. "Dan weet ik hoe ik goed sta, van een afstand kan ik het echt niet goed nadoen hoor." glimlach ik even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    'Ja, ik ben het Danny aan het leren,' schreeuw ik Isabella achterna. 'Kan jij surven?!' Ik hoor de verbazing in mijn eigen stem en kijk haar achterna. Als zij kan surfen dan vooroordeel ik echt nooit meer. 'Zij kan toch niet surfen Austin?' Ik kijk hem vragend aan, niet dat hij het weet. 'Wat valt er niet aan te snappen?' Ik loop met grote passen naar hem toe en zet hem goed neer. 'Zo. En kan je dan nu zelf zo gaan staan,' lach ik?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 17:30 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Danny zag Isa niet) (en kun je nog toevoegen Demi?)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Wat bedoel je?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (_._ Dat Danny wat tegen Ian zei...)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Aangepast}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Weet ik het." Zeg ik droog en blijf even zo staan om het in me op te nemen.
    "Okè proberen." Zeg ik en ga liggen op het board.
    Ik kan het, ik kan het!
    Ja ik kan het nu echt, let maar op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik weet niet of ze kan surfen'mompel ik en ijk ook even vragen naar Isabella. Daarna draai ik mijn hoofd weer naar Danny. 'Nou surfen is dus echt niet makkelijk'zeg ik lachend. 'En al helemaal niet met zo'n slechte leraar'zeg ik plagend en kijk Ian even grijnzend aan. Daarna probeert Danny het weer opnieuw. Kijken of het hem dit keer wel gaat lukken...

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 17:35 ]

    Isabella

    Met mijn surfplank onder mijn arm ren ik terug naar de jongens. Ik kijk ze grijnzend aan. 'Ian kan ik nog instappen bij de les? Of wil iemand anders het mij leren? Aangezien er hier twee kunnen surfen en twee niet.' Ik lach en kijk Danny grijnzend aan. 'Ian dacht je nou echt dat ik kan surfen? Zou niet weten waar ik het geleerd zou moeten hebben. Maar ik wil het wel kunnen. Dus kan iemand mij helpen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    'Wat zijn we weer leuk he Austin.' Ik kijk om. Isabella komt weer aangerend. 'Ja, je kan instappen bij de les. Alleen zit je wel bij een zeurkous,' lach ik en kijk Danny peinzend aan. 'Let je op? Je moet het nog zeker vier keer proberen.' Ik lach en ga weer op mijn board zitten. 'Ja!'

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 17:38 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Hij ligt al...)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Ja, hij is al aangepast}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik hoor Ian weer Ja roepen.
    Ik spring op en ga goed staan.
    "Yes!" Roep ik als ik blijf staan, ik houd mijn evenwicht ook nog tamelijk goed.
    "Superleraar!" Zeg ik en vlieg Ian om zijn hals en spring op en neer. "En wat nu?" Vraag ik en laat Ian weer los en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    Ik kijk geschrokken naar isabella. 'oeps betrapt' grinnik ik Naar jayson. ' hey maar zullen we wel zo e even wat nuttigers doen dan zoenen'

    (,hoelaat is het hier bij)

    Ian

    'Nog twee keer kijken of het goed gaat. Dan gaan we het water in,' zeg ik grijnzend en kijk dan naar Isabella. 'Jouw help ik daarna wel,' glimlach ik naar haar. 'Tenzij Austin jouw wilt helpen natuurlijk.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne