• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en ook door wie. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods


    I am an idiot, I move.

    Thirlwall schreef:
    (...)
    die werd gestuurd naar de mensen die erop staan.


    Ben ik blij dat ik mijn hele inbox heb geleegd zonder mijn mails te checken. Niet dat ik denk dat ik erop sta, maar ik wil het ook niet eens weten...


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    ---

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 1:01 ]


    -

    RainbowShine schreef:
    (...)
    verplaats je eens in iemand anders. Hoe zou jij je voelen als je een team vertrouwd en steunt en op het eind een leugen blijkt te zijn?
    Zoals ik al zij ik snap hun. En wat is beter. Dat ze het volgende week zeiden of die dag erna. Ja het liefst die dag zelf.

    Criminiall schreef:
    (...)

    Ben ik blij dat ik mijn hele inbox heb geleegd zonder mijn mails te checken. Niet dat ik denk dat ik erop sta, maar ik wil het ook niet eens weten...


    Het draait hier om een PB op Quizlet, niet om een gewoon mailtje in Hotmail. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    LovelyLonely schreef:
    (...)Eerlijk ik vind dat ikzelf er ook op hoort te staan. Ik snap het wel hoor, Als de een 5 keer met bek heeft gescholden word je dus echt geen mod. En ik denk wel dat ze daarover logen. Want de meeste mensen die erop staan hebben een strafblad heb ik begrepen?


    En ik heb aan 3 verschillende mods gevraagd of een kans maakte. Allen zeiden ze dat als mijn inschrijving maar goed genoeg was, dat ze over mijn fouten op het strafblad heen wilden kijken (: Gelijke kansen voor ieder ~

    LovelyLonely schreef:
    (...)Eerlijk ik vind dat ikzelf er ook op hoort te staan. Ik snap het wel hoor, Als de een 5 keer met bek heeft gescholden word je dus echt geen mod. En ik denk wel dat ze daarover logen. Want de meeste mensen die erop staan hebben een strafblad heb ik begrepen?
    Precies alsof je er graag had opgestaan. En ik weet niet hoe het met die mensen hun strafblad zit, maar ik heb in ieder geval geen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    LovelyLonely schreef:
    (...)Eerlijk ik vind dat ikzelf er ook op hoort te staan. Ik snap het wel hoor, Als de een 5 keer met bek heeft gescholden word je dus echt geen mod. En ik denk wel dat ze daarover logen. Want de meeste mensen die erop staan hebben een strafblad heb ik begrepen?


    Schelden maakt niet zozeer uit,want dat doe ik ook regelmatig en ik stond er ook niet op. Eerlijk gezegd kan ik een deel van de lijst wel snappen. Als je een goed team wilt moet je grotendeels objectief kijken, dus ook naar hoe iemand zich gedraagt en opstelt tegenover anderen. Sommige namen erop zijn lullig, anderen kan ik wel snappen. Dat lijstje vond ik niet erg. De leugen eromheen wel. En was hij eerst 10 minuten ontkent en dan toegegeven was het nog anders, want mensen neigen altijd om te ontkennen in de eerste instantie; Maar hoe ver het uiteindelijk is gegaan is gewoon pijnlijk.
    Zo ervaar ik het tenminste, al had ik er een andere rol in en emoties bij als jij wellicht.


    Til hug og blod.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Dan moet je ook eens goed naar mij luisteren: Ik heb me in de andere mods geplaatst en het maakt me nog steeds ziedend, omdat het voor mij om heel wat persoonlijke vrienden relaties gaat hier. Aan beide zijdes.
    Ik heb zelfs mijn beste vriendin en een paar andere goede vrienden een leugen wijs gemaakt hierdoor, omdat het team besloot te liegen en ik dit geloofde omdat ik ze vertrouwde. Waaronder meerdere van onze eigen vrienden voorgelogen zijn, door onze vrienden.

    Dat het verzwegen werd snap ik, ja. Dat het uitgelekt is is pijnlijk voor de mods en iets wat ze wellicht niet direct verdienden, of in ieder geval niet de shitstorm die volgde. Het feit dat ze door zijn gegaan met liegen raakt echter voor sommige mensen hele gevoelige plekken.

    Helemaal mee eens.
    Ik vertrouwde de mods, ook omdat er vriendinnen tussen zaten en ik kon me niet voorstellen dat ze over zoiets zouden liegen.
    Nou ja. Ik ben nog steeds boos dat mensen tegen mij hebben gelogen, terwijl ik wel altijd eerlijk tegen ze ben geweest, hetzij een beetje bot. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aria schreef:
    (...)

    Het draait hier om een PB op Quizlet, niet om een gewoon mailtje in Hotmail. (:


    Ja, daar heb ik het ook over (; Heb mijn pb inbox geleegd.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Morgue schreef:
    (...)

    En ik heb aan 3 verschillende mods gevraagd of een kans maakte. Allen zeiden ze dat als mijn inschrijving maar goed genoeg was, dat ze over mijn fouten op het strafblad heen wilden kijken (: Gelijke kansen voor ieder ~

    3 mods was niet genoeg om gekozen te worden. Ze kunnen je goedgekeurd hebben, maar als de rest dat niet heeft gedaan, dan zit je er alsnog niet bij.


    I am an idiot, I move.

    Ik vind het erg kut voor de nieuwe mods eigenlijk.

    En trouwens, ik weet ook wel zeker dat de mods nu hun lesje geleerd hebben.

    Bronte schreef:
    Liegen heeft het alleen maar erger gemaakt. Mijn vertrouwen in de mods heeft echter wel een flinke deuk gekregen. Maar uiteindelijk zijn jullie ook maar mensen en die zijn nu eenmaal niet perfect. Iedereen maakt fouten.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Creed schreef:
    (...)
    3 mods was niet genoeg om gekozen te worden. Ze kunnen je goedgekeurd hebben, maar als de rest dat niet heeft gedaan, dan zit je er alsnog niet bij.


    Maar het was al van tevoren besloten, dus ik had nooit een gelijke kans gehad, right?

    LovelyLonely schreef:
    (...)Zoals ik al zij ik snap hun. En wat is beter. Dat ze het volgende week zeiden of die dag erna. Ja het liefst die dag zelf.

    Nee, ze hadden het helemaal niet moeten doen.
    Het is achterbaks, vooral omdat ze erom gelogen hebben.

    Morgue schreef:
    (...)

    Maar het was al van tevoren besloten, dus ik had nooit een gelijke kans gehad, right?

    Dat is sowieso gemeen. Om te zeggen dat iedereen gelijke kansen heeft, terwijl dit helemaal niet zo is.