• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en ook door wie. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods


    I am an idiot, I move.

    Morgue schreef:
    (...)

    Maar het was al van tevoren besloten, dus ik had nooit een gelijke kans gehad, right?

    Nee hoor. Die lijst is echt een hulp. Als een mod perse op jou willen stemmen, kan zij dat gewoon doen.


    I am an idiot, I move.

    Creed schreef:
    (...)
    Nee hoor. Die lijst is echt een hulp. Als een mod perse op jou willen stemmen, kan zij dat gewoon doen.

    Als ik een mod zou zijn en ik zou zon lijst zien zou mijn mening wel erg naar een negatieve stem toe gaan hoor,


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Creed schreef:
    (...)
    Nee hoor. Die lijst is echt een hulp. Als een mod perse op jou willen stemmen, kan zij dat gewoon doen.


    Jullie hebben alle recht op zo'n lijst, maar er om staan te liegen en zeggen dat we gelijke kansen hebben. En dat het dan toch uit komt. Gaat bij mij te ver.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 15:28 ]

    Creed schreef:
    (...)
    Nee hoor. Die lijst is echt een hulp. Als een mod perse op jou willen stemmen, kan zij dat gewoon doen.

    O ja. Dat klinkt erg alsof het daardoor een gelijke kans is.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Morgue schreef:
    (...)

    Maar het was al van tevoren besloten, dus ik had nooit een gelijke kans gehad, right?


    Nee, dat had je niet. Er had een meerderheid kunnen stemmen op je en dan had je het wellicht wel of niet kunnen worden; Er aan liggend wat voor een discussie zou volgen met wat voor een afloop.

    Op zich maakt dat niet héél veel uit (het is lullig voor jou, maar goed), als men maar eerlijk aangeeft van te voren dat in principe bijna iedereen een kans maakt, maar ook naar welke punten ze kijken; Zodat je van te voren weet waar je aan begint. Nu is dit ongeschreven ook al bekend, maar in belangrijke situaties als het verkiezen van nieuwe teamleden, moet dit wel extra aangegeven worden.

    Zéker in het vervolg. Helderheid zorgt ervoor dat dit soort situaties met gemak voorkomen kunnen worden en de users weten waar ze aan toe zijn en dit gemakkelijker kunnen accepteren. Dan hoeven er nog geen eens namen bekend gemaakt te worden.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 15:29 ]


    Til hug og blod.

    Barnabas schreef:
    (...)
    O ja. Dat klinkt erg alsof het daardoor een gelijke kans is.

    Gelijke kans, nee. Eerlijke kans, ja.
    Als het gelijke kansen waren, konden we net zo goed een loterij houden.


    I am an idiot, I move.

    De mods weten nu wel dat ze fout zaten en het hoeft niet erger gemaakt te worden.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Creed schreef:
    (...)
    Gelijke kans, nee. Eerlijke kans, ja.
    Als het gelijke kansen waren, konden we net zo goed een loterij houden.


    Of lootjes trekken.

    Hoe zit het dan met Audacity?
    Ze zegt de hele tijd dat ze nooit beta is geweest?
    Waarom staat ze dan op de lijst?

    Creed schreef:
    (...)
    Gelijke kans, nee. Eerlijke kans, ja.
    Als het gelijke kansen waren, konden we net zo goed een loterij houden.

    Waarom zeiden jullie dan dat iedereen een gelijke kans had, jij inbegrepen?
    Ik snap best dat iemand geen kans maakt, maar zeg dat dan van tevoren, zodat niemand zich aanmeldt die op die lijst staat?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 15:36 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Creed schreef:
    (...)
    Gelijke kans, nee. Eerlijke kans, ja.
    Als het gelijke kansen waren, konden we net zo goed een loterij houden.


    Ik denk eigenlijk niet dat het heel eerlijk was voor sommige op die lijst... But whatever, voor mij wel. (bloos)


    Your make-up is terrible

    Ik geloof dat de mods hier heel veel van leren :W. In het vervolg: geen lijst (lijkt mij handig om dit probleem niet nog eens af te laten spelen).


    Shoganai i ne~

    Barnabas schreef:
    (...)
    Waarom zeiden jullie dan dat iedereen een gelijke kans had, jij inbegrepen?
    Ik snap best dat iemand geen kans maakt, maar zeg dat dan van tevoren, zodat niemand zich aanmeldt die op die lijst staat?

    Ik vrees dat het begrip eerlijk nogal is verward met gelijk.


    I am an idiot, I move.

    Bronte schreef:
    Liegen heeft het alleen maar erger gemaakt. Mijn vertrouwen in de mods heeft echter wel een flinke deuk gekregen. Maar uiteindelijk zijn jullie ook maar mensen en die zijn nu eenmaal niet perfect. Iedereen maakt fouten.


    The universal language of art.

    Creed schreef:
    (...)
    Ik vrees dat het begrip eerlijk nogal is verward met gelijk.




    That's it. I'm completely done with this. Op deze manier kan ik me er niet eens boos om maken meer. (cat)


    Til hug og blod.